Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Waarom kom ik zulke aanbiedingen nooit tegen?
    idd dat vraag ik me ook af want die candy bars zien er wel heel erg lekker uit

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Lieten ze wel alles zien, oftewel, de mensen die zilver kozen zijn niet in het filmpje gekomen, misschien....

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Barber Bekijk Berichten
    Lieten ze wel alles zien, oftewel, de mensen die zilver kozen zijn niet in het filmpje gekomen, misschien....
    Het was een experiment dus denk niet dat de mensen die voor het zilver kozen deze ook werkelijk meegekregen zouden hebben.. dat dat de reden kan zijn dat ze deze niet hebben laten zien.
    Laatst gewijzigd door carismo; 09-07-15 om 14:03.
    If it looks stupid and it works, it ain't stupid.

Don't blame it on the tool while the user is a fool.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carismo Bekijk Berichten
    Het was een experiment dus denk niet dat de mensen die voor het zilver kozen deze ook werkelijk meegekregen zouden hebben.. dat dat de reden kan zijn dat ze deze niet hebben laten zien.
    Dat denk ik ook ja. Zou wel een erg duur experiment zijn als 50% eigenlijk voor t zilver koos.
    Die oudere vrouw was wel lekker snugger zeg, hij vraagt nog om de waarde te controleren in een winkel aan de overkant van de weg, waar ze hem ook kan verkopen.."Nee doe maar die reep." Super slim.

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petroman Bekijk Berichten
    Is ook niet helemaal eerlijk he,
    hij presenteert een handvol candy bars en maar één zliver baar......
    Bij de laatste persoon had hij slechts 1 candy bar in de hand, het werd er namelijk steeds eentje minder
    Ik weet niet of er een verschil is tussen mannen/vrouwen? Hij benaderde veel vrouwen en hadden ze wellicht minder kennis van waarde van zilver (en houden gewoon van chocola )

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kciroj Bekijk Berichten
    Bij de laatste persoon had hij slechts 1 candy bar in de hand, het werd er namelijk steeds eentje minder
    Ik weet niet of er een verschil is tussen mannen/vrouwen? Hij benaderde veel vrouwen en hadden ze wellicht minder kennis van waarde van zilver (en houden gewoon van chocola )
    vrouwen en geen kennis van mooie edelmetalen? jij hebt nooit een vriendin gehad zeker?

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    vrouwen en geen kennis van mooie edelmetalen? jij hebt nooit een vriendin gehad zeker?
    Een bekrast stuk zilver is niet hetzelfde als een gouden ketting :P

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Iemand zei ook dat ze niets wist te doen met het zilver...echt wtf?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kciroj Bekijk Berichten
    Hahaha ja inderdaad, vrouwen zijn nou eenmaal achterlijke wezens die niet weten dat zilver kostbaar is! Gelukkig zijn er mannen om ons te beschermen tegen onze eigen stupiditeit

Maar goed, alle gekheid op een stokje, hoewel ik echt met enorme verbazing zat te kijken is het toch lastig hier wat over te zeggen. Je weet namelijk niet waarom ze de reep chocolade pakten. Volgens mij kent bijna iedereen de uitdrukking dat als iets te goed lijkt om waar te zijn, het dat vaak ook is. Veel van de mensen keken nogal achterdochtig, ze vragen zich waarschijnlijk af wat de catch is. Volgens mij is de chocolade dan gewoon een veilige keuze: want "er gaat echt niemand een zilverbaar weggeven dus daar zal wel wat achter zitten, maar goed boeiend, die reep chocola zullen ze me vast niet afnemen". Zoiets.

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Hahaha ja inderdaad, vrouwen zijn nou eenmaal achterlijke wezens die niet weten dat zilver kostbaar is! Gelukkig zijn er mannen om ons te beschermen tegen onze eigen stupiditeit

Maar goed, alle gekheid op een stokje, hoewel ik echt met enorme verbazing zat te kijken is het toch lastig hier wat over te zeggen. Je weet namelijk niet waarom ze de reep chocolade pakten. Volgens mij kent bijna iedereen de uitdrukking dat als iets te goed lijkt om waar te zijn, het dat vaak ook is. Veel van de mensen keken nogal achterdochtig, ze vragen zich waarschijnlijk af wat de catch is. Volgens mij is de chocolade dan gewoon een veilige keuze: want "er gaat echt niemand een zilverbaar weggeven dus daar zal wel wat achter zitten, maar goed boeiend, die reep chocola zullen ze me vast niet afnemen". Zoiets.
    Inderdaad: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook zo.

Kijk deze even (hij doet ook filmpjes met gouden munten):

(maar pas op want hij is illuminati, google maar )

Vergelijkbare onderwerpen

1. Gratis Aardpeer
    Door Keyser Suze in forum Tuinieren
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 21-04-14, 15:16
  2. Gratis Survivalgame
    Door Navauden in forum Koffiecorner
    Reacties: 26
    Laatste Bericht: 21-11-13, 23:38
  3. [Gratis] Hechtset
    Door Keyser Suze in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 76