Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dit is waarom preppers voorbereidingen treffen


Tom

Aanbevolen berichten

Op de site Niburu (complotsite, niet bij ons allemaal populair) hebben ze wat preppen betreft de zaak helder en er zelfs een artikel over geschreven met video's. Vind het wel een mooi artikel.

 

Regelmatig wordt er door de mainstream media en hun volgelingen de spot gedreven met mensen die zich om wat voor reden dan ook voorbereiden op een Doomsday Scenario.

Gezinnen die bereid zijn om tijd, geld en moeite te spenderen aan het voorbereiden van hun woning, bezittingen en voedselvoorziening op een eventuele ramp.

 

Men noemt deze mensen preppers en zij geloven dat het dit keer anders is dan alle voorgaande keren toen men dacht dat het "erg" zou worden.

 

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=9522:dit-is-waarom-preppers-voorbereidingen-treffen&catid=37:wereld&Itemid=50

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Experts hebben berekend dat er miljoenen mensen zullen omkomen wanneer men geen toegang meer heeft tot geld en er stagnaties optreden in de normale bevoorrading van winkels.

 

Toen het Amerikaanse programma voor ondersteuning van arme gezinnen, het zogenaamde Foodstamp programma, in 2013 een twaalftal uren niet werkte in 16 verschillende staten, ontstond een onmiddellijk enorme paniek. Aangezien dit een elektronisch programma is zoals alles tegenwoordig, konden mensen hun voedselbonnen niet meer gebruiken. De hele situatie toen werd prachtig samengevat door één van die gebruikers die zei: “Hoe moet ik nu mijn gezin voeden?

 

Het antwoord in dat geval is eenvoudig: Als die systemen niet meer werken en je hebt geen enkele voorbereiding getroffen dan wordt het bedelen of de hongerdood.

 

Hè? Echt waar? Sapperdeflap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt mij niet uit wie het originele artikel geschreven heeft. Het is 'fijn' dat nibiru.nl er wél aandacht aan schenk.

 

Ik zie zo'n artikel nog lang niet op de voorpagina van de grote kranten verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt mij niet uit wie het originele artikel geschreven heeft. Het is 'fijn' dat nibiru.nl er wél aandacht aan schenk..
Niburu schenkt eigenlijk aan heel veel aandacht... (Edit:Is sarcastisch voor alle duidelijkheid, meer kaf dan koren...)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moet haar kinderen eten geven

ze heeft toch wel eten in huis , dat schaap

Nee dus en daarmee is ze zeker in de VS niet de enige. Voedsel is daar een stuk duurder (6-7 dollar voor een brood bv, verse groente/fruit is ook al snel 4 dollar) dan hier en met winkels die 24/7 open zijn is er mits alles normaal loopt ook geen noodzaak voor. Mensen leven echt van paycheck naar paycheck en houden gewoon niks over om een paar blikken soep oid achter de hand te hebben. Uit onderzoek blijkt dat er zeker in de laatste generatie iets van 30-40%? 0,niks aan spaargeld hebben, er blijft gewoon niks over aan het eind van de maand. Vergis je niet, we hebben hier in NL het heel goed qua boodschappenprijzen, in bv Engeland liggen de kosten ook rap 2x zo hoog en zeker voor gezond basis vers voedsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dus en daarmee is ze zeker in de VS niet de enige. Voedsel is daar een stuk duurder (6-7 dollar voor een brood bv, verse groente/fruit is ook al snel 4 dollar) dan hier en met winkels die 24/7 open zijn is er mits alles normaal loopt ook geen noodzaak voor. Mensen leven echt van paycheck naar paycheck en houden gewoon niks over om een paar blikken soep oid achter de hand te hebben. Uit onderzoek blijkt dat er zeker in de laatste generatie iets van 30-40%? 0,niks aan spaargeld hebben, er blijft gewoon niks over aan het eind van de maand. Vergis je niet, we hebben hier in NL het heel goed qua boodschappenprijzen, in bv Engeland liggen de kosten ook rap 2x zo hoog en zeker voor gezond basis vers voedsel.
Hum, dat vind ik een grove generalisatie... Kijk hier eens: http://www.numbeo.com/food-prices/country_result.jsp?country=United+States
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Nederland heeft 't absoluut erg goed voor elkaar wat betreft supermarkten met hun enorm brede aanbod en nette prijzen.

Kwaliteit en kwantiteit in producten maar ook in samenleving met vrijheid en kennis en samenwerking. Dit blijft niet ongemerkt bij hen die in hun eigen land niet veilig zijn of in die mate te kort komen of gedaan worden. En zo komen we weer bij het vluchtelingenprobleem. Wie wil er nou naar bijvoorbeeld Rusland willen vluchten? Onze rijkdom (niet enkel financieel) wekt de indruk dat iedereen hierheen wil en kan. Voller is niet beter. Wat is de oplossing? Zoveel mensen en vooral kinderen die omkomen op weg naar geluk is niet nodig.

Mondiale samenwerking en -ontwikkeling lijkt me wenselijk.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...