Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Bijna in oorlog...

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Als Venezuela dichter bij de VS had gelegen, hadden ze het al geconfisqueerd zoals Poetin met de Krim deed. Een hoop olie voor weinig inzet te behalen. Ze hadden dan wel voor een excuus gezorgd.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Als Venezuela dichter bij de VS had gelegen, hadden ze het al geconfisqueerd zoals Poetin met de Krim deed. Een hoop olie voor weinig inzet te behalen. Ze hadden dan wel voor een excuus gezorgd.
    Hadden wij dan die lekkere wijven mogen hebben? In dat geval zeg ik ja, doen!

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    Hadden wij dan die lekkere wijven mogen hebben? In dat geval zeg ik ja, doen!
    Rutte in ieder geval niet, die is een latente nicht. Maar die vrouwen behoren tot de mooiste van de wereld.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Een oorlog voeren moet je niet doen vanwege olie of mooie vrouwen. Als het gaat om een aantal eilanden, geef de bewoners van die eilanden de keuze bij welk land ze willen horen. Als de Antillianen bij het Koninkrijk der Nederlanden willen blijven. Dan zou ik een minister na praten "handen af van onze Falklands"! Dan pas zou ik zeggen voer die oorlog maar, maar niet vanwege een diplomaat! Ieder mens is waardevol! Of hij nou koning, profvoetballer, of bakker is, ieder mens is dus waardevol.

Japio
    Leven? We overleven het wel....
    Dus dan zal ik het ook redden.
    Dan hoop ik wel dat de ergste nachtmerries niet bewaarheid worden...

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japio Bekijk Berichten
    Een oorlog voeren moet je niet doen vanwege olie of mooie vrouwen. Als het gaat om een aantal eilanden, geef de bewoners van die eilanden de keuze bij welk land ze willen horen. Als de Antillianen bij het Koninkrijk der Nederlanden willen blijven. Dan zou ik een minister na praten "handen af van onze Falklands"! Dan pas zou ik zeggen voer die oorlog maar, maar niet vanwege een diplomaat! Ieder mens is waardevol! Of hij nou koning, profvoetballer, of bakker is, ieder mens is dus waardevol.

Japio
    Ik vraag me af of Curacao en Aruba echt onafhankelijk willen worden. In ieder geval willen ze geen onderdeel uitmaken van Venezuela, schat ik zo in. Venezuela is een land met veel olie en weinig vooruitzichten. En nu die olieprijs laag is blijken de vriendschappen met de buren toch wat minder hecht.

Overigens is Venezuela vrij recentelijk bezig meer bakens te verzetten (nu hun eigen economie aan het imploderen is).

Guyana says Venezuela threatens 'peace and security' over oil and border row
    http://www.theguardian.com/world/201...and-border-row

Venezuela pikt ook Surinaams gebied in
    http://www.waterkant.net/suriname/20...ams-gebied-in/
    You're really in a laundry room
    You're really in a laundry room
    The clue just came to you, oh

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Getver en niemand wist het hier te melden.
    Konden de critici en deskundigen maandenlang te keer gaan. Nu hebben we dat allemaal gemist.

En de wereld draaide gewoon door !
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Vergelijkbare onderwerpen

1. Bijna 1000
    Door tom666 in forum Koffiecorner
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 18-01-15, 20:55
  2. Bijna droom huis
    Door Lindaja in forum Koffiecorner
    Reacties: 14