Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: Jade Helm 15

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    Volgens mijn info is operatie jade helm inmiddels afgelopen en ligt Amerika nog op exact dezelfde plek als altijd en is de verwachte martial law uitgebleven..........
    Zelfs Alex Jones rept er met geen woord meer over
    Haha, heb er aan gedacht, maar was te lui om het uit te zoeken. Maar inderdaad het lijkt rustig aan de overkant

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simurgh Bekijk Berichten
    Haha, heb er aan gedacht, maar was te lui om het uit te zoeken. Maar inderdaad het lijkt rustig aan de overkant
    Maar was er nou écht iemand die dat gedoe over martial law en het gebral van Alex Jones serieus nam? Dit topic was toch gewoon een geintje? Of niet en waarom is het dan opeens zo rustig?
    Two roads diverged in a wood, and I -
    I took the one less traveled by,
    And that has made all the difference.

Robert Frost

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pathfinder Bekijk Berichten
    Maar was er nou écht iemand die dat gedoe over martial law en het gebral van Alex Jones serieus nam? Dit topic was toch gewoon een geintje? Of niet en waarom is het dan opeens zo rustig?
    Die zal vast te vinden zijn.

Ach ja, de man heeft een waslijst aan voorspellingen achter zijn naam die nooit zijn uitgekomen. Dat is zijn bezigheid waarmee hij centjes verdient en ego strelende bekendheid vergaart, waarmee nog meer centjes te verdienen zijn. Lezinkje hier, congresje daar en de inkomsten van de website uiteraard (webshop en sponsored content). Briljant eigenlijk dat je met fantasie verhaaltjes zo'n goede boterham kan verdienen.

"It's morally wrong to allow suckers to keep their money", moet haast wel zijn credo zijn.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pathfinder Bekijk Berichten
    Hele volksstammen in de VS en ook hier in NL geloofde, nee waren ervan overtuigd, dat Jade Helm bedoeld was om martial law in te voeren in de VS.
    Maar zoals (gelukkig) altijd, was dit weer een hoax met name gevoed door Alex Jones en zijn achterban.

Wat ik dan altijd jammer vindt is dat mensen die dit sprookje de wereld in gestuurd hebben, zich vervolgens terug trekken achter de geraniums en net doen alsof ze nergens van weten. Kom er dan gewoon eerlijk voor uit dat je ernaast zat. Maar helaas, Alex Jones gaat vrolijk verder met andere, nieuwe hoax sprookjes te verspreiden en zijn volgers trappen er weer in.

Of zoals [MENTION=401]martin[/MENTION] het stelde in zijn bericht........

Hoe is het mogelijk dat diverse mensen AANTOONBARE bullshit hebben verteld in het verleden, en dat ze nooit en te nimmer ter verantwoording worden geroepen als blijkt dat ze er helemaal naast zaten
    Laatst gewijzigd door phtvs; 18-09-15 om 10:56.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Heel simpel, omdat die lui gewoon keihard claimen dat die plannen niet zijn doorgegaan DOORDAT hun er zo'n ruchtbaarheid aan hebben gegevens. In plaats van leugenaars zijn ze dus opeens de helden die de ellende voorkomen hebben.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Ik snap er persoonlijk geen bal van dat Jade helm onder complotten staat. Maar goed Jade helm is namelijk geen complot maar een oefening die daadwerkelijk heeft plaats gevonden. Het bizarre aan Jade Helm is dat militaire eenheden (die normaal gesproken op militair oefenterrein trainen) nu ineens in stedelijke omgeving gaan trainen. Tussen burgers dus... Dit gebeurd ook steeds vaker in Nederland! Terwijl er genoeg militaire oefenterreinen zijn, volledig ingericht ten behoeve van allerlei soorten trainingen.

In onze omgeving heeft er ook zo'n training plaats gevonden, defensie vond het niet nodig omwonenden vooraf te informeren laat staan onze burgermeester. Ik zat s'ochtends vroeg recht op in bed nadat ik Diemaco vuur hoorde afgaan.. In een woonwijk notabene
    Laatst gewijzigd door Flow; 18-09-15 om 16:39.
    George Carlin Critical Thinking https://www.youtube.com/watch?v=acLW1vFO-2Q

J.F.K. Secret Societies Speech https://www.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs

The rabbithole for beginners https://www.youtube.com/watch?v=G_Lu_Fl6_IA

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
    Ik snap er persoonlijk geen bal van dat Jade helm onder complotten staat. Maar goed Jade helm is namelijk geen complot maar een oefening die daadwerkelijk heeft plaats gevonden. Het bizarre aan Jade Helm is dat militaire eenheden (die normaal gesproken op militair oefenterrein trainen) nu ineens in stedelijke omgeving gaan trainen. Tussen burgers dus... Dit gebeurd ook steeds vaker in Nederland! Terwijl er genoeg militaire oefenterreinen zijn, volledig ingericht ten behoeve van allerlei soorten trainingen.

In onze omgeving heeft er ook zo'n training plaats gevonden, defensie vond het niet nodig omwonenden vooraf te informeren laat staan onze burgermeester. Ik zat s'ochtends vroeg recht op in bed nadat ik Diemaco vuur hoorde afgaan.. In een woonwijk notabene
    Het is idd wel opvallend dat het leger nu opeens, eigenlijk sinds dat gedoe in de Oekraine, ook in woonwijken enzo gaat oefenen. Normaal deed de Natres zoiets alleen. In nog geen jaar tijd hier al twee van dit soort oefeningen gehad. Maar wij werden wel vooraf op de hoogte gesteld via huis aan huis bladen en de website van de gemeente. Maar er werd hier niet geschoten, ook niet met losse flodders.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enki Bekijk Berichten
    Heel simpel, omdat die lui gewoon keihard claimen dat die plannen niet zijn doorgegaan DOORDAT hun er zo'n ruchtbaarheid aan hebben gegevens. In plaats van leugenaars zijn ze dus opeens de helden die de ellende voorkomen hebben.
    Dat doet me denken aan het bewijs dat iemand superman is. Want jij hebt mij en superman nooit tegelijk gezien. Of mijn broertjes pick-up line: ik bestrijd aliens. "Maar er zijn geen aliens!" Inderdaad, ik ben erg goed in mijn werk.
    Soldaat, waarom zit de pin nog in de granaat?
    Dan is hij nogmaals te gebruiken sergeant.
    Maar je moest de vijand uitschakelen!
    Dat deed ik ook sergeant, de pop mist zijn hoofd sergeant.
    Urggghhhhhh. Ga maar rennen soldaat!

Soldaat, niet naar de ....... Glasgerinkel ........ auto van de Majoor gooien met een exercitiegranaat. Urgghhhh ..... eikel

Citaten van mijn sergeant naar mij gericht 

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    Het is idd wel opvallend dat het leger nu opeens, eigenlijk sinds dat gedoe in de Oekraine, ook in woonwijken enzo gaat oefenen. Normaal deed de Natres zoiets alleen. In nog geen jaar tijd hier al twee van dit soort oefeningen gehad. Maar wij werden wel vooraf op de hoogte gesteld via huis aan huis bladen en de website van de gemeente. Maar er werd hier niet geschoten, ook niet met losse flodders.
    Oefenen in een live omgeving is vele malen beter dan de oefenterreinen. Steegjes, opritten, overal autos, heggetjes en muurtjes. En omstanders die ineens in je vuurlinie lopen.

We mochten absoluut niet vuren tijdens verplaatsingen buiten de schietterreinen maar we zijn wel een keer met ons voertuig langs de McDrive geweest (16 happymeals) en een keer de Burgerking "bezet" met onze volledige compagny in full gear, camo en alles.
    Soldaat, waarom zit de pin nog in de granaat?
    Dan is hij nogmaals te gebruiken sergeant.
    Maar je moest de vijand uitschakelen!
    Dat deed ik ook sergeant, de pop mist zijn hoofd sergeant.
    Urggghhhhhh. Ga maar rennen soldaat!

Soldaat, niet naar de ....... Glasgerinkel ........ auto van de Majoor gooien met een exercitiegranaat. Urgghhhh ..... eikel

Citaten van mijn sergeant naar mij gericht 

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BoBo87 Bekijk Berichten
    Dat doet me denken aan het bewijs dat iemand superman is. Want jij hebt mij en superman nooit tegelijk gezien. Of mijn broertjes pick-up line: ik bestrijd aliens. "Maar er zijn geen aliens!" Inderdaad, ik ben erg goed in mijn werk.
    Grap van Urbanus: Boer loopt geel poeder op zijn land te strooien, vraagt zijn buurman: "Wat is dat voor poeder?" "Dat is tegen de krokodillen!" "Maar er zijn hier helemaal geen krokodillen" "Goe poeier, he"

Al mijn berichten zijn samengesteld uit 100 % gerecyclede elektronen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Miss Jade stelt zich voor
    Door Miss Jade in forum Voorstelronde
    Reacties: 14
    Laatste Bericht: 18-03-13, 11:53
  2. Helm van de LIDL
    Door Tom in forum Voertuigen
    Reacties: 29
    Laatste Bericht: 07-03-13, 08:32

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten