Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welke plant is dit? (Staat ergens in een stuk werfplaats)


wodan

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zou zo niet weten wat het is, behalve dat het een koolachtige plant is. Wacht even een paar weken, dan kom je er vanzelf achter. (In ieder geval geen broccoli of bloemkool; de bladeren daarvan zijn anders.)

 

Edit:9b3830b33b11d32392fcfdcff2e96a16.jpg

Het zou inderdaad zo maar kunnen dat het spruitjes zijn, het ziet er wel een beetje hetzelfde uit. (Het blad, dan.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van morgen viel mij deze plant op (met een kleinere broer er naast):

 

Iemand een idee wat dit exact is? Ik vermoed een kool-achtige (spruitjes?)

Als het wat leuks is, ga ik 'em opeten :)

 

het lijkt een beetje op die planten die ik ook in mijn tuin heb staan ( niet gezaaid )

 

u bedoelde diegene met die vaalgroene bijna blauwe bladeren?

 

dan zou ik ook weleens willen weten wat het nou is, ik hield het voor de bladsla die ik had gezaaid ( wist ik veel, had bijzonder weinig ervaring met moestuinen ) alleen toen ik het "geoogst" had rook eht behoorlijk naar onkruid, ik heb geen idee waarom maar onkruid schijnt echt zo'n typische geur te hebben, een beetje de geur van een flink pak gewied ( goed gespeld ? ) onkruid.

 

tenminste op de eerste 2 foto's lijkt het daarop maar de laatste foto laat iets anders zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt een beetje op die planten die ik ook in mijn tuin heb staan ( niet gezaaid )

 

u bedoelde diegene met die vaalgroene bijna blauwe bladeren?

 

dan zou ik ook weleens willen weten wat het nou is, ik hield het voor de bladsla die ik had gezaaid ( wist ik veel, had bijzonder weinig ervaring met moestuinen ) alleen toen ik het "geoogst" had rook eht behoorlijk naar onkruid, ik heb geen idee waarom maar onkruid schijnt echt zo'n typische geur te hebben, een beetje de geur van een flink pak gewied ( goed gespeld ? ) onkruid.

 

tenminste op de eerste 2 foto's lijkt het daarop maar de laatste foto laat iets anders zien.

 

Dat klinkt alsof je het loof van een papaver Somniferum hebt gegeten :)

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...