Bekijk Poll Resultaten: Hoeveel zou je willen uitgeven om zilveren rijksdaalders collectief in te kopen?

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • 0 Euro

14 53,85%
  • 50 - 100 Euro

4 15,38%
  • 100 - 200 Euro

3 11,54%
  • 200 - 300 Euro

1 3,85%
  • 300 - 400 Euro

1 3,85%
  • Meer

3 11,54%
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 42 van de 42
    Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    [MENTION=2709]Vladimir[/MENTION]Alvast bedankt om mee te zoeken en de info.

Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    Poll is dus ten einde.Aangezien er niemand met een verdeler kwam die goedkoper was dan de enige aanbieder die per munt verkoopt en een korting voorziet is ieder forumgebruiker er vrij van om anoniem te bestellen indien hij wenst.Ik was niet echt van plan dit topic af te handelen maar aangezien niemand op het forum zich geroepen voelde heb ik verder zelf geprobeerd de beste aanbieder te zoeken om dit af te handelen.Ik bedank Phaelin nog voor het aanmaken van de poll en de forumgebruikers die hielpen zoeken naar een verdeler alsook deze die mij via pb contacteerden om raad te geven.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palmbird Bekijk Berichten
    De poll loopt bijna ten einde.Ik heb intussen privebericht gehad van iemand op het forum die zegt dat een gezamenlijk inkoop door 1 persoon en dan verdeling door die persoon niet goed kan werken aangezien het om redelijke bedragen , gewicht en tweede keer verzendkosten zal gaan.Zoals hij zegt zal een gezamelijke inkoop enkel werken met prepper kortingscode bij een edelmetalensite (die dan zelf individueel kan verzenden).
    Ik heb tot nu toe enkel de 101munten die tot en met zondag a.s.op Nederlands muntgeld 1,5 procent korting geeft .Je doet een bestelling ,stuurt email via contact op hun site dat je aankoop door de prepper actie komt. Daarna krijg je uw korting(ex.verzendingskosten ) terug op de rekening.
    Niemand op het forum heeft tot nu toe in een reactie een andere verkoopsite waar rijksdaalders per stuk aangekocht kunnen worden aangehaald.Volgens de poll is het mogelijks dat er een aantal kilo aangekocht kan worden.
    Wie nog een andere site-verkoper gevonden heef voor wie mee wil doen gelieve dit te melden omdat de poll bijna ten einde loopt zodat de forumgebruikers kunnen kopen aan de best mogelijk deal.
    Laatst gewijzigd door Palmbird; 19-08-15 om 23:04.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Zilveren munten
    Door Janderman in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 75
    Laatste Bericht: 30-10-15, 16:10
  2. Betalen met zilveren munten?
    Door phaelin in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 31
    Laatste Bericht: 06-08-15, 10:34
  3. Afspraak zilveren munten.
    Door Palmbird in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 92