Ga naar inhoud
GENEGEERD

Youtube alternatieve nieuwsvergaring


JEREMIAH90

Aanbevolen berichten

Euh een tijdje terug heb ik op youtube een zeker account van iemand die nieuwsfilmpjes verzameld en deze post.

Ik vind hem best handig vanwege het overzicht dat hij creëert .

 

Kijk wel door het " Christelijke" stuk heen voor de mensen die tegen "geloof" aanwezig zijn

 

https://m.youtube.com/watch?v=n4jqUowc2UI

 

Youtube -account : angel of Apocalypse

 

 

Mvg.

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

 

Kijk wel door het " Christelijke" stuk heen voor de mensen die tegen "geloof" aanwezig zijn

 

Youtube -account : angel of Apocalypse

 

 

Mvg.

 

Je vraagt mij om door het Christelijke stuk heen te kijken maar het eerste wat ik zie is:

-angel of apocalypse

-signs of the end

-en dan nog wat tags: ""End time events" "signs of the end" "jesus return" prophecy prediction bible "biblical events" "natural disaster" "extreme weather" hurricane flood storm blizzard hail earthquake volcano tornado typhoon obama nwo illuminati antichrist tribulation revelation rapture "the end" "biblical storm" exodus "Jason A" Fidockave213 planet nibiru paul begley anita fuentes".

 

Sorry dan heb ik al gegeten en gedronken en haak ik direct af. Maar ik weet zeker dat er een aantal hier zijn die dit fantastisch vinden!

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...