Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mijn minimale EDC


Aanbevolen berichten

hier even een fototje van mijn lijn 1 EDC. Ik maak gebruik van verschillende lijnen die elkaar steeds verder aanvullen. Mijn lijn 1 EDC bestaat uit spullen die ik om mijn pols/ nek draag en dus altijd waar ik ook ben aan heb. In mijn lijn 2 EDC komen mijn telefoon e.d. die zal ik binnekort plaatsten, maar ik ben nog op mijn tasje aan het wachten.

IMAG0355.jpg.c78ea418c6dd47dbf700aa3b4bcabafb.jpg

Sunto Vector military watch, functies tijd, stopwatch, alarm, kompas, hoogte meter, baro meter.

Survival bracelet, functies fluitje, kleine fire steel, touw

EDC mesje, klein mesje

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@prepass, Ja in de sluiting van de bracelet zit aan de ene kant de firesteel en aan de andere kant het strijkstuk. momenteel nog geen last van corrosie, draag hem al een aantal maanden nu. Als je op google invult EDC pocket knife webbing heb je hem zo gevonden. Hij is beschikbaar in 4 kleuren. Ik heb hem uit china, heb er nog geen 3 dollar voor betaald volgens mij. Zelfde geld trouwens voor de survival bracelet die zat zelfs onder de 1 dollar. Soms heb je gewoon geluk met chineese spulle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de firesteel al een keer gebruikt om te testen of die het doet natuurlijk, kan iets wel bij me dragen, maar ik moet ook weten of en hoe het werkt. De firesteel laat nog geen sporen van corrosie zien nagebruik en enkele maanden dragen na gebruik.

 

Alles wat ik mee neem wordt minstens 1x getest en daarna iedere keer na gebruik onderhouden en nagekeken op gebreken. Voor me andere lijnen geld dat ik dat ik ze minimaal 1x per maand check of alles er in zit en de spullen die ik kan testen of ze het nog doet, zodat ik weet dat wat ik bij me heb ook daadwerkelijk werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...