Resultaten 1 tot 8 van de 8
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015

Kijk naar de Oscar winnende documentaire 'Citizenfour'

You can watch the movie worldwide in some selected cinemas and on TV, more info here: https://citizenfourfilm.com/see-the-film

OR you can download the full movie in English here: cryptome.org/Citizenfour.7z

Yes, it is really legal and free to download, because of the funny fact that the documentary is part of the evidence that will be used in upcoming trials in the Snowden case.

You can also stream it here: https://thoughtmaybe.com/citizenfour/

IMDB: http://www.imdb.com/title/tt4044364/

Bron: http://www.disclose.tv/news/watch_th...or_free/121226

Bijlage 19985

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Misschien is het wat uitnodigender om te kijken/reageren als je (in het Nederlands) er bij zet waar het over gaat, en waarom we het moeten kijken

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Misschien is het wat uitnodigender om te kijken/reageren als je (in het Nederlands) er bij zet waar het over gaat, en waarom we het moeten kijken
    Als Edward Snowden je iets zegt, kijken.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Als Edward Snowden je iets zegt, kijken.
    Natuurlijk zegt Snowden me wat. Hij moedigt immers mannen aan om dickpicks te sturen, hoe kan ik hem dan niet kennen??

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    What just happened
    De Oppresso Liber

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Windmill Bekijk Berichten
    What just happened
    Ik weet niet of je het over mijn bericht hebt, maar ik verwees naar een erg boeiend interview met Snowden.
    De stijl moet je liggen, het ligt er af en toe te dik bovenop als je het mij vraagt, maar inhoudelijk vind ik het een erg goed en treffend interview, vooral voor "de gemiddelde persoon" die zich niet met privacy en dat soort dingen bezig houdt. Het is erg toegankelijk en begrijpbaar gemaakt.
    En ze hebben het over dickpics dus dat is altijd een plusje waard, if you ask me.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    [MENTION=3965]Loreen[/MENTION] Citizenfour is een Duits-Amerikaanse documentairefilm uit 2014 onder regie van Laura Poitras.

In januari 2013 ontvangt Laura Poitras een gecodeerde e-mail van een onbekende die zichzelf Citizenfour noemt. In dat bericht biedt de onbekende haar informatie aan over illegale afluisterpraktijken van de NSA en andere inlichtingendiensten. Poitras was al een aantal jaren met onderzoek bezig naar controles door de Verenigde Staten na de aanslagen op 11 september 2001.

In juni 2013 reist ze samen met onderzoeksjournalist Glenn Greenwald en verslaggever Ewen MacAskill van The Guardian naar Hongkong. Daar ontmoet ze de vreemdeling die zich identificeert als Edward Snowden. Daarna volgen nog verschillende andere bijeenkomsten. De opnames tijdens deze bijeenkomsten vormen de basis van deze documentaire.

De film kreeg 20 filmprijzen en 38 nominaties.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Ik weet niet of je het over mijn bericht hebt, maar ik verwees naar een erg boeiend interview met Snowden.
    De stijl moet je liggen, het ligt er af en toe te dik bovenop als je het mij vraagt, maar inhoudelijk vind ik het een erg goed en treffend interview, vooral voor "de gemiddelde persoon" die zich niet met privacy en dat soort dingen bezig houdt. Het is erg toegankelijk en begrijpbaar gemaakt.
    En ze hebben het over dickpics dus dat is altijd een plusje waard, if you ask me.
    Ik heb de docu nog niet gezien dus vroeg me af waarom je over dickpics begon hahaha. Bedankt voor de uitleg
    De Oppresso Liber

Vergelijkbare onderwerpen

1. Kijk hem eens branden
    Door Raycoupe in forum Koffiecorner
    Reacties: 29
    Laatste Bericht: 08-11-15, 15:25
  2. Reacties: 54
    Laatste Bericht: 23-07-14, 13:56
  3. Een andere kijk op de wereld!
    Door Dreutel in forum Internationaal
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 13-02-14, 01:54