Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Bugout container

Adventurer
    Ingeschreven
    Apr 2014

Bugout container

Kwam ik zomaar een leuk stukje ex defensie materiaal tegen op marktplaats. Leuke container voor een bugout locatie. Alleen het vervoer daar heen zal een klus worden

Opbouw unit 290 GD leger groen
    € 1.600,00
    http://link.marktplaats.nl/m954765665

Moest het toch even delen al is het maar voor de fun
    Laatst gewijzigd door beready; 13-08-15 om 16:46.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Leuke dingen en inderdaad: IDEAAL OP UNIMOG OF LARO , MERCEDES GD. OF AANHANGER.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Maar wel pokkeduur, als je weet wat die dingen gegaan zijn op de veilingen...

Peerke
    Guest
    Waarom zou je juist zo'n container willen hebben ? Voor de militaire look, of omdat het compleet ingericht is.

Je kunt ook naar een rederij zoals Hapag Lloyd, of OOCL bellen en voor een prikkie heb je een gebruikte 20' of 40' container die je naar smaak kan inrichten.

Adventurer
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Tja [MENTION=3447]Peerke[/MENTION] zowel de camo als het feit dat het deels ingericht, maakt het wat mij betreft een leuk item. En betreft de prijs, daar heb ik helaas weinig verstand van. Wel mooi dat je elders goedkoop containers kan halen, zoals je al zegt is het dan mooi meegenomen dat je zoiets dan naar smaak in kan richten.

Peerke
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beready Bekijk Berichten
    Tja [MENTION=3447]Peerke[/MENTION] zowel de camo als het feit dat het deels ingericht, maakt het wat mij betreft een leuk item. En betreft de prijs, daar heb ik helaas weinig verstand van. Wel mooi dat je elders goedkoop containers kan halen, zoals je al zegt is het dan mooi meegenomen dat je zoiets dan naar smaak in kan richten.
    In de tijd dat ik nog 'in de containers' zat, kon je een 20' voor ik geloof 500 euro aanschaffen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Beetje aan de kleine kant lijkt mij. Ik denk dat er voor dat geld wel iets beters te koop is.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Persoonlijk vind ik het ook prijzig. Het verschil met dit containertje en een zeecontainer . Is wel de inrichtig . Deze hier is geÔsoleerd en een zee container is een stalen bak .
    Wat ik er mee zou doen ?
    Wel in mijn jachtgebied zetten als schuil hut of dergelijk .
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Adventurer
    Ingeschreven
    Apr 2014
    [MENTION=3447]Peerke[/MENTION] dat is opzichte niet veel geld, dan kan je zo creatief zijn als je maar wilt.
    [MENTION=1469]Geert[/MENTION] Ja de container is inderdaad wel aan de prijs. En het formaat is zeker niet groot te noemen, maar zoals je zegt hij is wel ingericht en geÔsoleerd, dat is wel een leuke toevoeging om toe te passen als schuil hut voor de jacht of als een klein onderkomen op de bugout locatie.

Maar voor 1600 euro zijn er genoeg andere onderkomen te kopen die praktischer zijn dan dit leuke ding.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Als het goed is zijn deze "shelters" ook NBC bestendig/uitgevoerd.
    Dus zit er een gasfilter installatie in. Maar uit de beschrijving haal ik dat niet. Als er ook al geen kachel in zit vraag ik mij af of dit echte shelters zijn.
    Laatst gewijzigd door Petroman; 16-08-15 om 11:06.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Vergelijkbare onderwerpen

1. Bugout Bike
    Door offgrid in forum Voertuigen
    Reacties: 112
    Laatste Bericht: 05-08-14, 23:58
  2. 20ft, container vanaf 270 euro! nog 20 minuten!
    Door Communicator in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 07-07-13, 14:48
  3. container homes
    Door offgrid in forum Koffiecorner
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 26-06-12, 17:53
  4. Bugout Locatie
    Door offgrid in forum Koffiecorner
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 17-04-12, 08:25

Labels voor dit Bericht