Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 74 van de 74
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greener Bekijk Berichten
    Ik heb tijden lang voor een lage prijs blinkertjes gekocht.
    Toen de prijs door de crisis bizar was gestegen heb ik deze blinkertjes geruild voor fiat.
    Hiermee heb ik voor het merendeel mijn hypotheek afbetaald en andere (waardeloze) goederen aangeschaft.
    Ik wil dus zeggen dat als je deze materie "blinkertjes" noemt je het echt tekort schiet.

Greener
    Dan nog leest wat je eerder schreef tegenstrijdig... want je quote mijn ganse zin en nergens schrijf ik dat je je PM niet mag verkopen.
    Je hebt dus WEL ergens mijn mening als leidraad genomen, nl. goedkoop (tegen de ontginning kost aan hoop ik) gekocht en nadien met winst verkocht en je hypotheek afgelost,
    wat slim is. En dat ik PM blinkertjes noem, is niet denigrerend bedoelt naar PM toe, het is er gewoon een andere naam voor.

Waar jij leest in wat ik schrijf dat wat jij gedaan hebt daarmee in tegenspraak is, dat weet ik dus echt niet.

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Dan nog leest wat je eerder schreef tegenstrijdig... want je quote mijn ganse zin en nergens schrijf ik dat je je PM niet mag verkopen.
    Je hebt dus WEL ergens mijn mening als leidraad genomen, nl. goedkoop (tegen de ontginning kost aan hoop ik) gekocht en nadien met winst verkocht en je hypotheek afgelost,
    wat slim is. En dat ik PM blinkertjes noem, is niet denigrerend bedoelt naar PM toe, het is er gewoon een andere naam voor.

Waar jij leest in wat ik schrijf dat wat jij gedaan hebt daarmee in tegenspraak is, dat weet ik dus echt niet.
    Je hebt het over kopen rond de ontginningsprijs.
    Dat is onmogelijk. Momenteel licht deze rond de $5,04 en de $11 naar gelang welke mijnvorm men bedrijft.
    Mogelijk bedoel je dat je minder winst maakt naarmate je hoger inkoopt?

Greener

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greener Bekijk Berichten
    Je hebt het over kopen rond de ontginningsprijs.
    Dat is onmogelijk. Momenteel licht deze rond de $5,04 en de $11 naar gelang welke mijnvorm men bedrijft.
    Mogelijk bedoel je dat je minder winst maakt naarmate je hoger inkoopt?

Greener
    Inderdaad, hoe dichter je tegen (de gemiddelde) delfkost kan kopen, hoe beter... (Er onder kopen zou nog leuker zijn, maar dat lukt zelden) en dus is je neerwaarts risico
    zo klein mogelijk en je opwaarts potentieel het grootste... dus de verzekering de beste. Pure logica toch?

Winst (of verlies) maken doe je altijd in twee stappen, ťťn keer tijdens het kopen en ťťn keer tijdens het verkopen

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Dat is de basis van winst maken. Scherp kopen. Pas als die voorwaarde in orde is kan je winst maken.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Zilveren munten
    Door Janderman in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 75
    Laatste Bericht: 30-10-15, 16:10
  2. Afspraak zilveren munten.
    Door Palmbird in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 92
    Laatste Bericht: 23-07-15, 20:42
  3. Zilveren munten uitverkocht
    Door Longmen in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 47