Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 36
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jobs Bekijk Berichten
    In zo'n geval moet je een beheerst maar keihard verhaal neerzetten over de decennia aan wanbeleid.
    Met overweldigend bewijs waaruit het gebrek aan langere termijn visie over een de vele kabinetten heen overtuigend helder wordt.
    Dit inclusief de insteek van het gebrek aan besef van voor wie men nu regeert.
    Wat het doel zou moeten zijn.
    Waarom een JSF?
    Waarom privatisering van alles?
    Waarom de afbraak van de zorg als de vergrijzingsgolf aanvangt?
    De sociale zekerheden? Immigratiebeleid? Structureel begrotingstekort? Werkelijk begrip van de Griekse problematiek?
    Etc.
    Deze programma's hebben regelmatig hele goede docu's waarin zaken tot op de bodem worden uitgezocht. Maar ondanks vele kijkers zijn er maar weinig die zich na de uitzending er nog druk over maken, het zal nog wel te goed gaan voor vele mensen. Heb de hoop, zelfs op de goede docu's, maar een beetje opgegeven, mensen willen het niet eens weten.
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jobs Bekijk Berichten
    In zo'n geval moet je een beheerst maar keihard verhaal neerzetten over de decennia aan wanbeleid.
    Met overweldigend bewijs waaruit het gebrek aan langere termijn visie over een de vele kabinetten heen overtuigend helder wordt.
    Dit inclusief de insteek van het gebrek aan besef van voor wie men nu regeert.
    Wat het doel zou moeten zijn.
    Waarom een JSF?
    Waarom privatisering van alles?
    Waarom de afbraak van de zorg als de vergrijzingsgolf aanvangt?
    De sociale zekerheden? Immigratiebeleid? Structureel begrotingstekort? Werkelijk begrip van de Griekse problematiek?
    Etc.
    je maakt het veel te groot vind ik.. de vraag is helder en eenvoudig toch?:

Specifiek ben ik op zoek naar mensen die zich bezig houden met twee scenario’s die dit najaar kunnen gaan spelen of vaak terug zullen komen in de media. Ten eerste: de klimaatverandering en daaraan gekoppeld de stijging van de zeespiegel. En het tweede scenario, de ineenstorting van het financiŽle stelsel

Dus als Zembla of Tegenlicht dit thema hebben, en daarin een prepper willen laten horen, dan zou ik overwegen hier aan mee te werken. Van alle nationale TV uitzendingen maak je dan de meeste kans op oprecht en toegankelijk publiek ... vind ik zelf althans.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highway Bekijk Berichten

Specifiek ben ik op zoek naar mensen die zich bezig houden met twee scenario’s die dit najaar kunnen gaan spelen of vaak terug zullen komen in de media. Ten eerste: de klimaatverandering en daaraan gekoppeld de stijging van de zeespiegel. En het tweede scenario, de ineenstorting van het financiŽle stelsel

Dus als Zembla of Tegenlicht dit thema hebben, en daarin een prepper willen laten horen, dan zou ik overwegen hier aan mee te werken. Van alle nationale TV uitzendingen maak je dan de meeste kans op oprecht en toegankelijk publiek ... vind ik zelf althans.
    Kerel, ik zeg doen!
    Your knife and mind: Both can cut through thick situations if sharpened correctly.

Hier doen wij wat we wťl kunnen doen voor onszelf ipv alleen te klagen. Toch?

Prepping: How to turn your life from boring to Epic!

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highway Bekijk Berichten

Kom ik naast je zitten.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Kom ik naast je zitten.
    Ik reserveer alvast een plaatsje op de buhne!
    [MENTION=5300]Marit[/MENTION], een belangrijke vereiste bij dit soort verzoeken is goedkeuring te vragen aan @Dr. Prepper of je dit hier mag neerzetten. Gezien de wisselende kwaliteit van deze verzoeken heeft de community hier dat zo (ongeschreven) ingestelt.

Edit: Net over het eerste zinnetje heen gelezen. Damn it, dit gebeurd me iets te vaak de afgelopen tijd (en ik bedoel het nog steeds goed!). Gelukkig houdt [MENTION=1609]Raycoupe[/MENTION] mij scherp!
    Laatst gewijzigd door Range; 20-08-15 om 01:34.
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Range Bekijk Berichten
    Ik reserveer alvast een plaatsje op de buhne!
    @Marit, een belangrijke vereiste bij dit soort verzoeken is goedkeuring te vragen aan @Dr. Prepper of je dit hier mag neerzetten. Gezien de wisselende kwaliteit van deze verzoeken heeft de community hier dat zo (ongeschreven) ingestelt.
    Als je de openingspost leest, zie je dat er al contact is geweest met Dr.Prepper.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Kom ik naast je zitten.
    ik had niet anders verwacht

tom666
    Guest
    Het is iets dat een mooie start zou kunnen hebben indien er meerdere personen in dit debat zouden kunnen deelnemen. Wie luistert de dag van vandaag nog naar 1persoon of 2.
    Een uurtje programma gaat niks veranderen; Een mooier beeld zou zijn als een groep iets zou kunnen starten dat grensoverschrijdend zou kunnen werken. Bij wijze van spreken de Benelux bv.
    Het zou iets moeten zijn dat bv de volgende dag het journaal haalt als zijnde '' een kleine aardverschuiving '' op gebied van denken en handelen. Een wake up call die aanslaat.
    Om dit te kunnen bereiken is er naar me dunkt een zee van voorbereiding nodig om nadien niet gewoon als zwartziener te worden bestempeld.
    Het begin - idee is het zeker waard en veel hangt ook af van een programma maker of reporter of eender. Het mag geen blik cola zijn dat wordt opengetrokken. Neen , bij wijze van spreken zou het een doos van Pandora moeten zijn die open gaat. ( in de positieve lijn dan wel begrepen ) . Is dit makkelijk ? Neen zeker niet maar er kan aan gewerkt worden en er kan iets goed uit komen als er wordt samen gewerkt .

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Geen interesse. Tegen de tijd dat het programma er is zitten we midden in een SHTF. :-)
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Dank jullie wel voor jullie positieve reacties! Ik ga in de loop van de dag contact opnemen met de mensen die zo vriendelijk waren om me wat meer te vertellen over proppen. Bedankt voor het reageren, ik weet dat ik niet de eerste ben! Groet, Marit.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Inzichten van Maarten van Rossem
    Door Dreutel in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 12-02-14, 00:46
  2. Als je nog een serie zoekt om te kijken
    Door Cretech in forum Koffiecorner
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 06-01-14, 18:10
  3. Wat stellen jullie voor onder jullie forum namen?
    Door Mr. Gold in forum Mededelingen Preppers.nl
    Reacties: 63
    Laatste Bericht: 05-12-12, 18:42

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten