Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zelf camouflagenet maken


Matis

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb flink rond lopen kijken naar camouflagenetten. Ze waren alleen meestal of te duur, of te zwaar. Vaak waren ze ook bv eentonig qua kleur, dat valt ook best veel op.

Nu vroeg ik me af of je ook zelf een camouflagenet kon maken.

Zou het lukken als je een net maakte van visdraad, en hierop stukken jute knoopt die je verft? Of kan je het beter doen zoals de ander camouflagenetten het doen, een groot stuk stuf met gaten erin en daarachter een net voor stevigheid?

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Iets wat je zelf doet doe je normaal beter . Ik ben ooit eens aan een net begonnen om volgels te vangen . De vogelvangst is allang verboden en mijn net is nog niet klaar ..

Kijk eens rond bij jou in de buurt of er geen pluimve kweker woont die wilt stoppen . Bij de ophok plicht hebben velen netten over hun neerhof moeten spannen waar ze van af willen . Daar kan je mooie camouflage netten van maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de action hebben ze geloof ik netten van 3x5 die kun je opvullen met bladeren en van alles.

Zo ga ik binnenkort ook wat dingen bij mn percelen verbergen.

 

Die zijn ook 2x niets waard. Net goed genoeg om over een bessen struik te hangen . Maar niet proberen weg te halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zie je een voorbeeld, invlechten met jute. (good ol time's). zo maakten we ze vroeger voor de duivenjacht.

 

http://www.cdnmilitarycollectors.com/t758-camo-net

 

bijkleuren kan je doen met spuitbusjes mat verf en maak hoeken "donker" , let met opzetten van een net wel dat de contouren van het object niet te zien zijn.

 

owja , ze zijn ook zwaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat heel grappig is hier, @Matis heeft 1 (een) bericht gepost in dit draadje over de camo netten. Het wordt opgepakt en er worden tips gegeven, ik wil zelfs mijn camo weggeven en ik zie geen berichten meer van @Matis ...

Zeg @Matis wil je het camo net? anders geeft ik het weg aan iemand die het (wel) graag wil hebben...

 

Groetjes, Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @whiskers

Ik zou het camouflage net graag willen hebben, maar ik moest het overleggen met mijn ouders, die zijn best streng met internetbankieren enzo.

 

Voor de rest,

Wat is het voordeel van bv zo'n jute stukken stof ipv een groot ghillie net?

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @Matis fijn dat je even reageert; zoals eerder gemeld, je kunt het voor 0 (nul) euro overnemen en de verzendkosten vallen heel erg mee, 6,95..

 

Ehm ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met jute stukken stof, het is een camo net voor 1 persoon met ruimte voor je hoofd zodat je toch wat kunt zien, het net is kunststof.. en voordelen? Het is gratis... Ik weet niet welk doel je voor ogen hebt met het net, dus daar kan ik geen antwoord op geven.

 

Je mag het hebben, als je in de buurt van Uitgeest woont kan ik het netje netjes thuisbezorgen of je haalt m op.... en als je te ver woont wil ik het wel verzenden, eventueel via de goedkopere transporteurs.. Laat maar weten, ook als je het netje niet wilt hebben hoor ik dat graag.

 

Alvast een fijn weekend!

 

Groets, Hans die ook wel eens Wiskers wordt genoemd... (zonder H, want die zit al in mijn naam..haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...