Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dave Canterbury kondigt nieuwe show aan - Dirty Rotten Survival


AWOL

Aanbevolen berichten

Van Dave's facebook:

ANNOUNCEMENT-The time has finally come for me to announce an NEW show I will be involved in that will Air beginning Sept 15 at 10/9c on National Geographic Channel Dirty Rotten Survival is an outdoor adventure trek seasoned with a dash of grit, “man-genuity,” and a whole lot of MacGyver’ing. National Geographic Channel challenged a survival savant, an engineer-inventor and a construction guru to hit the road and test their mettle by competing in location-inspired outdoor challenges across several states using a different, limited set of tools in each episode. The series will turn the survival genre on its head while our three experts work, laugh and — sometimes — suffer through each “stately” challenge.

 

In het filmpje hieronder vertelt hij er ook iets over (vanaf 6:28):

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Je bent in de war met iemand anders....

 

Hij was toch partner van Cody Lundin in dual survial ?

Cody zag er altijd uit als een overjarige hippie. Als ik nu die video van Dave zie begint ie ook aardig op een hippie te lijken. Vandaar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom werkt hij niet meer samen met Cody Lundin?

 

Een beetje googlen en je vindt alle drama.

In het kort: Dave had gelogen over zijn CV en daarom werd zijn contract niet verlengd. Cody kreeg dus een ander team maatje.

Cody kwam vervolgens in conflict met het productie team en verliet de show.

Dat nieuwe team maatje (Joe Teti)bleef bij de show en kreeg zelf weer een nieuw maatje.

Teti heeft overigens ook gelogen over zijn achtergrond bleek richting het einde van het laatste seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Ondertussen 5 afleveringen gezien en er is niets aan, helaas. Kinderachtig gedoe en gescript tot het bot. Canterbury komt niet tot zijn recht en ik heb eerlijk gezegd de indruk dat hij er zelf ook niet veel aan vindt. Ach, ik hoop voor hem dat het goed betaald heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...