Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40
    Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    Hier in Vlaanderen koop je gewoon de gouden munten in de bank bijv.Belfius,PB.Zowel 1 oz. of gouden tientjes,Leopold 20 frank.
    Je stapt gewoon binnen als je er klant bent en na max.1 week heb je ze.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palmbird Bekijk Berichten
    Hier in Vlaanderen koop je gewoon de gouden munten in de bank bijv.Belfius,PB.Zowel 1 oz. of gouden tientjes,Leopold 20 frank.
    Je stapt gewoon binnen als je er klant bent en na max.1 week heb je ze.
    En dan betaal je bij de bank gewoon veel te veel. Die bank koopt ze bij de bulliondealer waar ik ze koop en neemt er ook nog eens marge bovenop. Bel maar even naar je bank, dan kunnen we eens de prijzen vergelijken.
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    Ik heb dat al herhaaldelijk gedaan bij de bank waar ik klant ben en is steeds goedkoper dan ik vind bij gelijk welke bulliondealer die ik vind op internet(geen verzendkosten)
    Ik heb mijn eerste 2 munten die vader kocht in 1976 voor mijn 5 de verjaardag nog en doe het nog steeds op die manier.Bovendien heb ik geen 10 of meer verzendkosten voor een 20 frank van 193 euro op dit moment.
    Laatst gewijzigd door Palmbird; 24-08-15 om 16:17.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik heb dat al herhaaldelijk gedaan bij de bank waar ik klant ben en is steeds goedkoper dan ik vind bij gelijk welke bulliondealer die ik vind op internet(geen verzendkosten)
    Ik heb mijn eerste 2 munten die vader kocht in 1976 voor mijn 5 de verjaardag nog en doe het nog steeds op die manier.Bovendien heb ik geen 10 of meer verzendkosten voor een 20 frank van 193 euro op dit moment.
    Bij welke bank is dat dan? Lijkt me inderdaad vrij goedkoop...

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Verkoop 190,20 €
    Aankoop 185,81€

Bij een leverancier op dit ogenblik. De spread is dus 4.39€, ofte 2.195€ tov de middenkoers. Dat is voor mij aanvaardbaar.
    [MENTION=5091]Palmbird[/MENTION] [MENTION=425]wodan[/MENTION]
    Laatst gewijzigd door lewieke; 24-08-15 om 16:39.
    _

Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    [MENTION=2429]lewieke[/MENTION] Bij Belfius;ik bel mijn beleggingsadvieur(vraag hem aan de lijn) en hij besteld dan direct.Als ik bij Lawwaisse Kortrijk rechtstreeks bestel rekenen ze me altijd ook meer.Ik kan geen munten zomaar bij AXA krijgen,ik vraag de directeur van het plaatselijk agentschap dan zelf naar Beursvennootschap Lawaisse Kortrijk te bellen en dan is het blijkbaar goedkoper.
    Laatst gewijzigd door Palmbird; 24-08-15 om 16:36.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Bij Belfius;ik bel mijn beleggingadvieur(vraag hem aan de lijn) en hij besteld dan direct.Als ik bij Lawwaisse Kortrijk rechtstreeks bestel rekenen ze me altijd ook meer.Ik kan geen munten zomaar bij AXA krijgen,ik vraag de directeur van het plaatselijk agentschap dan zelf naar Beursvennootschap Lawaisse Kortrijk te bellen en dan is het blijkbaar goedkoper.
    Sinds Arco doe ik niets meer met Belfius. Zelfs als met dat meer zou kosten. Het is de grootste bende oplichters die ik ken. Alleen voor het maken van schulden zijn ze nog goed genoeg. Idem voor ACW, CM, DVV, COC, CD&V. Niet meer in dit leven.
    _

Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lewieke Bekijk Berichten
    Sinds Arco doe ik niets meer met Belfius. Zelfs als met dat meer zou kosten. Het is de grootste bende oplichters die ik ken. Alleen voor het maken van schulden zijn ze nog goed genoeg. Idem voor ACW, CM, DVV, COC, CD&V. Niet meer in dit leven.
    Ik begrijp dat ,ik weet ook wat verlies is.Ik heb Griekse staatsobligaties(heb al paar jaar geleden nieuwe gekregen maar verlies van 54 procent moeten slikken).

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Ik begrijp dat ,ik weet ook wat verlies is.Ik heb Griekse staatsobligaties(heb al paar jaar geleden nieuwe gekregen maar verlies van 54 procent moeten slikken).
    Als je belegt weet je dat je kan verliezen. Als ik een veilig product aangeboden krijg en het blijkt een onveilig product te zijn, dan is dat plat bedrog. Niets meer niets minder. Een overvaller die een vrouwtje voor 100€ besteelt vliegt in de gevangenis. Een premier die in de raad van bestuur zit en 800.000 mensen voor 3000€ oplicht krijgt een bonus. Het enige wat de heren van fatsoen nog krijgen is een dikke middelvinger.
    _

Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    [MENTION=2429]lewieke[/MENTION] begrijp je want er was voor de huidige grote problemen in Griekenland Europese garantie op de Griekse staatsobligatie's .Na paar jaar kreeg ik al bericht dat de garantie ingetrokken was wegens mogelijke schuldherschikking .Toen ik de staatsobligatie aanging zeiden ze dat staatsobligaties van landen in de eurozone veilig waren.Totaal niet dus.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Leaf logs
    Door GuywithAplan in forum Do it yourself (DIY)
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 14-12-13, 16:49
  2. ReŽle prijs Gouden Tientje
    Door Jacob in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 21-10-13, 21:42
  3. Hallo wil je een 1 troy ounce gouden Maple Leaf kopen voor 20 dollar?
    Door TyrionLannister in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 29-09-12, 16:01
  4. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 29-05-12, 17:08

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten