Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 28 van de 28
    Elementary prepper
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Inflatie is nodig om de economie weer in balans te brengen, stijgende prijzen zijn nu eenmaal niet permanent. En de reden waarom meer en meer kleine winkels moeten sluiten is niet door de economie maar door het feit dat bijna ALLES online te krijgen is en dit voor een klap minder geld. Online shoppen is de toekomst, en als gevolg daar van zullen er inderdaad meer en meer winkels helaas moeten sluiten. Want waarom zou iemand voor X naar winkel A gaan en voor Y naar winkel B als je met een paar klikjes het de dag er na in huis hebt? Juist, gemak en goedkoper. En als je nog net iets beter op let dan zie je dat al die kleine winkeltjes niet leeg blijven, maar ingevuld worden door restaurantjes, etc, want we kunnen nu eenmaal niet Šlles via internet doen. We moeten tenslotte nog steeds eten . Ik woon in de drukste winkelstraat in Utrecht en heb dit over een loop van 3 jaar zien transformeren van een winkelparadijs tot een eetparadijs. Dus de discussie was nog niet helemaal ten einde .
    It's better to have and not need, than need and not have.

Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    Waar vind ik hier in de dorpjes van het platteland nieuwe eethuisjes in de winkelstraten?Alle winkels en herbergen zijn verdwenen.Alles krimpt: kijk naar de jobs 25 jaar geleden werkten veel arbeiders 12 uur per dag en de zaterdagvoormiddag ,nu zie al mannen met een halftime hier op het platteland in Vlaanderen.Veel winkels staan leeg meer en meer ,zag het in de zevende dag onlangs.Er zijn zelfs minder frietkoten nu.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Multitool Bekijk Berichten
    Inflatie is nodig om de economie weer in balans te brengen, stijgende prijzen zijn nu eenmaal niet permanent. En de reden waarom meer en meer kleine winkels moeten sluiten is niet door de economie maar door het feit dat bijna ALLES online te krijgen is en dit voor een klap minder geld. Online shoppen is de toekomst, en als gevolg daar van zullen er inderdaad meer en meer winkels helaas moeten sluiten. Want waarom zou iemand voor X naar winkel A gaan en voor Y naar winkel B als je met een paar klikjes het de dag er na in huis hebt? Juist, gemak en goedkoper. En als je nog net iets beter op let dan zie je dat al die kleine winkeltjes niet leeg blijven, maar ingevuld worden door restaurantjes, etc, want we kunnen nu eenmaal niet Šlles via internet doen. We moeten tenslotte nog steeds eten . Ik woon in de drukste winkelstraat in Utrecht en heb dit over een loop van 3 jaar zien transformeren van een winkelparadijs tot een eetparadijs. Dus de discussie was nog niet helemaal ten einde .
    Laatst gewijzigd door Palmbird; 26-08-15 om 14:41.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Inflatie is nodig om de economie weer in balans te brengen, stijgende prijzen zijn nu eenmaal niet permanent.
    T is juist de inflatie die zorgt voor stijgende prijzen.
    De Oppresso Liber

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Windmill Bekijk Berichten
    T is juist de inflatie die zorgt voor stijgende prijzen.
    Dat is toch wat ik zeg? Alleen inflatie is niet permanent.. Anders betaalden we nu nog steeds een godsvermogen voor brood die na WW2 met 1000% gestegen was . Wat ik zei was : Inflatie stabiliseert de economie door tijdelijk de prijzen te verhogen. Daarna zakken de prijzen geleidelijk aan weer.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Dat is toch wat ik zeg? Alleen inflatie is niet permanent.. Anders betaalden we nu nog steeds een godsvermogen voor brood die na WW2 met 1000% gestegen was . Wat ik zei was : Inflatie stabiliseert de economie door tijdelijk de prijzen te verhogen. Daarna zakken de prijzen geleidelijk aan weer.
    Nee dat zei je niet! Haha, ik begrijp het nu wel. Maar zoals je het schreef klonk het alsof je inflatie en deflatie door elkaar haalde
    De Oppresso Liber

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Windmill Bekijk Berichten
    Nee dat zei je niet! Haha, ik begrijp het nu wel. Maar zoals je het schreef klonk het alsof je inflatie en deflatie door elkaar haalde
    Dan zeg ik het nu! Haha

Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    [MENTION=2938]Multitool[/MENTION]En aan de gekende'bol'heb ik ook weinig .Kreeg kortingsbon ,ik bestelde maar korting ging er niet af.Contact klantendienst zei dat ze er bij volgende bestelling wel af ging gaan na wat heen en weer gemail,Ondertussen was de tijd om te annuleren voorbij.Kan natuurlijk nog altijd retour sturen.Heb je vooral veel werk mee lijk me met dat online bij bol..

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    En nu ook op Xandernieuws, natuurlijk mooi vertaald door het team van Xandernieuws. Erg duidelijk voor de leek.

Speciale adviseur Britse oud premier Brown waarschuwt voor totale instorting maatschappij

WO-ComplotMcBride: Komende financiŽle crash 20 keer zo erg als in 2008 Ė Reken op wegvallen betaalmogelijkheden, voedsel, communicatie en transport

http://xandernieuws.punt.nl/content/...g-maatschappij

Vergelijkbare onderwerpen

1. Opslag water en voedsel
    Door survive disaster in forum Eten en drinken
    Reacties: 30
    Laatste Bericht: 06-01-14, 03:17
  2. Water en Voedsel lijst
    Door Cyberbeer in forum Eten en drinken
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 20-12-12, 18:42
  3. Water en (nood)voedsel in je BOB
    Door Cyberbeer in forum Water