Resultaten 1 tot 7 van de 7
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2015

Formaat geŁploade afbeeldingen

Beste admins,

Ik vroeg me af of er iets gedaan kan worden aan het formaat van geŁploade afbeeldingen. In een post van mijzelf (review Mammut-tas) en een ander post over een review zijn foto's geplaatst, maar deze zijn nogal aan de grote kant. Is het mogelijk om het formaat van de afbeeldingen bij te schalen, want het maakt de posts vaak onleesbaar.

Groet,
    GEB!
    You're really in a laundry room
    The clue just came to you, oh

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GodelEscherBach Bekijk Berichten
    Beste admins,

Ik vroeg me af of er iets gedaan kan worden aan het formaat van geŁploade afbeeldingen. In een post van mijzelf (review Mammut-tas) en een ander post over een review zijn foto's geplaatst, maar deze zijn nogal aan de grote kant. Is het mogelijk om het formaat van de afbeeldingen bij te schalen, want het maakt de posts vaak onleesbaar.

Groet,
    GEB!
    Foto's worden qua weergave al geschaald dat ze sowieso binnen de breedte van het forum blijven. Verder zit er alleen een check op aantal kb's (max 200kb). Verder is het aan de poster zelf om te zorgen dat het beetje netjes qua formaat is, zijn genoeg tooltjes voor beschikbaar. Of embed afbeeldingen via een site als imgur.com.
    Prepping is a statement of independence

In Omnia Paratus ~ Preppers.nl admin

http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Iedere windows pc heeft paint, kun je prima mee resizen.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=5126]GodelEscherBach[/MENTION]: Ben benieuwd hoe je het forum leest. Zelf gebruik ik of de PC, of Tapatalk via een mobiel apparaat en in beide gevallen geen problemen met de lay-out.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2015
    Bedankt voor de websites, die kende ik nog niet. En yes, ik gebruik al paint. Ik blijf het alleen veel handelingen vinden. Op mijn eigen website heb ik een tool die de foto's zelf al verschaald, vandaar mijn vraag. Kennelijk is het iets dat mij meer stoort dan anderen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    [MENTION=5126]GodelEscherBach[/MENTION]: Ben benieuwd hoe je het forum leest. Zelf gebruik ik of de PC, of Tapatalk via een mobiel apparaat en in beide gevallen geen problemen met de lay-out.
    Laptop, windows, chrome (of op de iPhone). Niet een hele bijzondere configuratie dus. Op mij komt het gewoon wat rommelig over en ik vroeg me af of daar wat meer orde in aan te brengen viel.
    The clue just came to you, oh

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik gebruik de freeware programma's Faststone Viewer en vooral Irfan View voor het manipuleren van foto's. Voor het forum maak ik de plaatjes 600 pixels hoog.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten