Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    En....... NOG EEN KEER BOEM IN CHINA

Seriously, what the f##k is going on over there?

*BLAST SEEN IN CHEM. IND. ZONE IN SHANDONG, CHINA: PEOPLES DAILY
    This is the second explosion in Shandong, which both follow the huge and deadly explosion in Tianjin.

http://www.zerohedge.com/news/2015-0...-daily-reports
    keyserpreppersuze@gmail.com

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    En....... NOG EEN KEER BOEM IN CHINA

Seriously, what the f##k is going on over there?

*BLAST SEEN IN CHEM. IND. ZONE IN SHANDONG, CHINA: PEOPLES DAILY
    This is the second explosion in Shandong, which both follow the huge and deadly explosion in Tianjin.

http://www.zerohedge.com/news/2015-0...-daily-reports
    Zero hedge zegt vandaag, maar de 22 of 23e was er daar ook een. Dat dezelfde dan?

Reuters en BBC

Edit, nee. nu pas gemeld op andere sites ook. Dat maakt dan drie. - Newsweek
    Laatst gewijzigd door phaelin; 31-08-15 om 19:41.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaelin Bekijk Berichten
    Zero hedge zegt vandaag, maar de 22 of 23e was er daar ook een. Dat dezelfde dan?

Reuters en BBC

Edit, nee. nu pas gemeld op andere sites ook. Dat maakt dan drie. - Newsweek
    Beetje ERG toevallig....
    keyserpreppersuze@gmail.com

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Dit is ook een theorie op het net op het ogenblik. China heeft (of had na dit) de snelste supercomputer in de wereld.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    China. Regelgeving betreffende het opslaan van chemische stoffen is droevig.
    Economische groei gaat ten koste van veiligheid en welzijn.
    Vele 'officials' hebben een hand onder de tafel waar veel geld in verdwijnt.
    Veel bedrijven hebben lak aan de weinige regels die er zijn.

Is het dan gek dat er op de grote hoeveelheid chemische opslagplaatsen wel eens wat misgaat?

Vooralsnog zie ik niets vreemds. Ook niet in het feit dat er een paar ongelukken/rampen na elkaar plaats vinden.
    En is de voor de hand liggende verklaring voor mij voorlopig genoeg.

(Heb wel het vermoeden dat Chinese kabouters een rol spelen, maar durf daar nog niet veel over te zeggen).
    "Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor ". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
    "Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
    Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".

*Disclaimer : Neem niets zomaar van mij aan. Zoek het ook zelf uit.*

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Ik had zitten zoeken op google earth om te kijken waar die krater nu precies is en wat er daarvoor stond/lag maar ik ben daar niet zo goed in Gelukkig is iemand anders er beter in en vond ik dit filmpje. Ik vind met mijn absuluut geen verstand van zaken dat er toch een beetje weinig ligt om tot zo'n krater te komen. Zeker geen grote hoeveelheid gevaarlijke stoffen, of het moet in tanks ondergronds gezeten hebben, dat kan natuurlijk altijd ook nog. Info rond de 5 minuten.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik had zitten zoeken op google earth om te kijken waar die krater nu precies is en wat er daarvoor stond/lag maar ik ben daar niet zo goed in Gelukkig is iemand anders er beter in en vond ik dit filmpje. Ik vind met mijn absuluut geen verstand van zaken dat er toch een beetje weinig ligt om tot zo'n krater te komen. Zeker geen grote hoeveelheid gevaarlijke stoffen, of het moet in tanks ondergronds gezeten hebben, dat kan natuurlijk altijd ook nog. Info rond de 5 minuten.

Ik zie een gebouw met voldoende opslag capaciteit. Weten wij veel wat daar lag?
    Een explosie in een afgesloten ruimte heeft meer kracht dan een explosie in de open lucht.
    "Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor ". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
    "Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
    Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc67NL Bekijk Berichten
    Ik zie een gebouw met voldoende opslag capaciteit. Weten wij veel wat daar lag?
    Een explosie in een afgesloten ruimte heeft meer kracht dan een explosie in de open lucht.
    Vind je? Ik vind 't altijd moeilijk in te schatten hoe groot iets is, maar vergeleken met die nieuwe auto's rechts boven op 06:23 vind ik 't nog wel meevallen.

Hier was wat er stond waar nu de krater is:

Naam:     tianjin crater.jpg
Bekeken:  104
Groote:   24,5 KB

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Vind je? Ik vind 't altijd moeilijk in te schatten hoe groot iets is, maar vergeleken met die nieuwe auto's rechts boven op 06:23 vind ik 't nog wel meevallen.

Hier was wat er stond waar nu de krater is:

Naam:     tianjin crater.jpg
Bekeken:  104
Groote:   24,5 KB
    Mijn fout. Ik zat er een eindje naast.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc67NL Bekijk Berichten
    Mijn fout. Ik zat er een eindje naast.
    Ik eerst ook. Ik zag die grote gele pijl en dacht, ok waar hebben we het over. Toen zag ik die overlay... Nouja, misschien ondergronds dan? Wel toevallig dat die supercomputers die de VS versloegen vrij in de buurt stonden. Eentje ervan schijnt uit te zijn maar redelijk onbeschadigd, de ander draait nog gewoon.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Hoe groot is het risico op een nucleair incident ?
    Door lewieke in forum Survival Algemeen
    Reacties: 63
    Laatste Bericht: 31-08-15, 08:58
  2. ChemicaliŽn explosie in Tianjin China
    Door JEREMIAH90 in forum Azie
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 22-08-15, 21:20
  3. Explosie in noord Iran
    Door phaelin in forum Azie
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 07-05-14, 15:35
  4. Explosie marathon