Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 97
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wildemossel Bekijk Berichten
    Oh ja, zouden jullie willen overwegen hetzelfde te doen tegen TTIP/Ceta? Anders zijn bedrijven hier straks de baas ipv de politiek....
    https://stop-ttip.org/nl/onderteken/?noredirect=nl_NL
    Wat bedoel je met..... Straks.....
    keyserpreppersuze@gmail.com

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jobs Bekijk Berichten
    Op http://geenpeil.nl/ kun je nu digitaal je handtekeing zetten voor een referendum over het associatieverdrag dat de EU opstelt met de OekraÔne.
    getekend

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wildemossel Bekijk Berichten
    Oh ja, zouden jullie willen overwegen hetzelfde te doen tegen TTIP/Ceta? Anders zijn bedrijven hier straks de baas ipv de politiek....
    https://stop-ttip.org/nl/onderteken/?noredirect=nl_NL
    ah, deze ga ik ook tekenen. Goeie ttip!

Sluit heel mooi hier op aan:

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Prepper Bekijk Berichten
    Niet of-of, maar en-en.
    Want helaas geef je ook een signaal af door nu niet ff die petitie te tekenen. Voor dit soort zaken wil bv de media neuzen tellen en enkel neus minder, demotiveert ook anderen. Het is misschien lullig maar niks doen is geen optie. Of in ieder geval: een hele slechte.
    Nou ik heb getekend. Wat gaan we doen als ze niet luisteren?
    keyserpreppersuze@gmail.com

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Prepper Bekijk Berichten
    Niet of-of, maar en-en.
    Want helaas geef je ook een signaal af door nu niet ff die petitie te tekenen. Voor dit soort zaken wil bv de media neuzen tellen en enkel neus minder, demotiveert ook anderen. Het is misschien lullig maar niks doen is geen optie. Of in ieder geval: een hele slechte.
    Kijk eventjes naar mijn eerste reactie in dit draadje

Verder ben ik het ook met je eens maar voor echte verandering moet je andere manieren hebben.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Peerke
    Guest
    Tekenen zal geen donder veranderen. Overheden, bedrijven en politici zijn allang (om)gekocht door de bankiers.
    Laatst gewijzigd door Peerke; 27-08-15 om 18:23.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wat een ongeloofelijk KUDT filmpje.

Oh, en ik mag niet tekenen omdat ik niet in verNederland woon... niet dat al die geweldloze ongein ook maar 1 dode aan de zeik zet, de politiek lacht zich een barst om dat domme kutvolk wat weer eens een stapeltje handtekening heeft verzameld. Als mensen serieus verandering willen, dan zal het hele politieke systeem op de schop moeten en geweld is daarbij 100% noodzakelijk. Liefst iets in V for Vendetta stijl, met veel vuurwerk. Voor de rest... kansloos.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Ik ga niet eens kijken naar die site. Zombie films om te kijken.....

Banned
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Ik heb getekend, maar echte actie is pas keiharde actie...waarvan acte!

Peerke
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan de Barbaar Bekijk Berichten
    Ik heb getekend, maar echte actie is pas keiharde actie...waarvan acte!
    En voor keiharde actie moet je niet bij die suffe en makke Nederlanders zijn die het eigenlijk allemaal wel best vinden. Tenminste 85% ervan.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enki Bekijk Berichten
    de politiek lacht zich een barst om dat domme kutvolk wat weer eens een stapeltje handtekening heeft verzameld. Als mensen serieus verandering willen, dan zal het hele politieke systeem op de schop moeten en geweld is daarbij 100% noodzakelijk. Liefst iets in V for Vendetta stijl, met veel vuurwerk. Voor de rest... kansloos.
    Dat zal best. Ik geloof best dat ze daar lachen. Ik geloof best dat al die handtekeningen linea recta de de vuilniswagen in vliegen. Ik geloof echter OOK, dat bij "het volk" bij iedere handtekening die gezet wordt die vervolgens weer word weggepleurd, een stukje weerstand groeit. Ik geloof OOK dat als men een stem laat horen, en die stem genegeerd wordt, die stem wat luider zal klinken. Ik geloof OOK, dat als men zich maar vaak genoeg genegeerd voelt, men opzoek gaat naar een methode om WEL gehoord te worden.

Dus ik zeg laat maar komen die burgerinitiatieven, laat de politici maar lachen, en laat ze vooral maar die handtekeningen weggooien. En natuurlijk is er een deel dat zijn handtekening zet, en vervolgens verder gaat met zijn leventje. Die maar pikt en slikt wat er allemaal gebeurt, zolang SBS6 maar niet van de buis verdwijnt. Die morgen alweer vergeten is waar die handtekening eigenlijk voor was. Maar ik geloof dat er tussen al die mensen die nu tekenen ook mensen zitten bij wie dit hele gedoe weer een druppel is, die in een toch al aardig volle emmer valt.

Dus nee, misschien dat dit burgerinitiatief niet het directe effect heeft waarvoor het in het leven geroepen is. Maar dat wil niet zeggen dat het GEEN effect heeft
    V for Vendetta begon denk ik ook niet met helemaal tevreden mensen die van de een op de andere dag opeens besloten te stoppen met tevreden zijn, en te gaan rellen. Gok ik. Zoiets ontstaat door dingen die zich opstapelen, bij mensen die zien dat zij via de reguliere wegen niet bereiken wat ze willen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Voorstel aanpassing/uitbreiding enkele forumregels
    Door GodelEscherBach in forum Mededelingen Preppers.nl
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 29-06-15, 10:32
  2. Automatische drinkbak voor kippen
    Door Communicator in forum Dieren en vee
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 16-04-15, 19:16
  3. Uitbreiding van ons gezin!
    Door Communicator in forum Dieren en vee
    Reacties: 72
    Laatste Bericht: 11-11-13, 21:09
  4. Reacties: 4
    Laatste Bericht: 13-02-13, 01:13
  5. Help!!! Teken de petitie aub!!! Help!!!
    Door urbanprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 25-10-12, 17:49

Forum Rechten