Ga naar inhoud
GENEGEERD

AllPrepare webwinkel


Suburbian

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja, die ken ik :) Heb al veel besteld bij PrepShop en ben er zeer tevreden van. Ik denk er nu aan om een groot pakket Mountain House blikken te bestellen ter aanvulling van onze mooi volle voorraadkasten. Die blikken heeft Prepshop ook wel natuurlijk... Ik moet eens even vergelijken qua aantal en soort (en prijs, uiteraard)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich geen slechte winkel kwa eten, duurde iets langer dan een week voordat mijn pakket aankwam. Het enige minpunt was dat ik een Jetboil Jetpower gastank besteld had en die was ineens verandert in een Kovea knockoff tankje. Daar was ik natuurlijk niet blij mee, want als ik Kovea wou dan had ik die wel besteld.. Maar afgezien van dat was het wel te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik vroeg me vooral af of de service goed was en blijkbaar valt het volgens @Vladimir en @Damios wel goed mee. Ik kreeg alvast snel antwoord toen ik de zaakvoerder van Allprepare vroeg of ze zulke grote pakketten ook naar België verzonden.

 

Mocht Prepshop met een aanbod blikken voor pakweg 3 maanden eten aan een mooie prijs komen, dan is mijn keuze snel gemaakt. Vooralsnog denk ik dat ik bij Allprepare bestel, als ik mijn financiën nog even geregeld krijg (lees: als ik mijn lieve vrouwtje kan overtuigen dat het best wel zin heeft om er in één keer een pak geld tegenaan te smijten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ervaring van Damios vind ik alvast geen positieve reclame. Als je iets besteld, verwacht je ook om dat product te krijgen en niet iets anders.

Verder vind ik het huidig aanbod te beperkt. Er ontbreken heel wat zaken die andere prepperwebwinkels wel aanbieden. Bij aankoop van verschillende zaken koop ik liever alles op 1 site i.p.v. op verschillende.

Doe iets aan deze opmerkingen en ik geloof dat dit best wel een geduchte concurrent voor de bekendere webwinkels kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je negatieve ervaring met de service van de prepshop dan? Of, wat doet allprepare dan beter?

 

Gevraagd om een pakje, dat ivm timeframe naar mijn werkadres gestuurd werd, te anonimiseren zodat er geen prepshop.nl op het label zou staan, was geen probleem.

Pakje zou op vrijdag binnenkomen maar werd niet geleverd, jammer, maar kan gebeuren.

 

Totdat ik er na een lang weekend in het bos op dinsdag achterkwam dat een pakket met afzender "prepshop" al een aantal dagen door het bedrijf zwierf.

In plaats van Prepshop weg te halen was mijn achternaam weggehaald, en dat schiet niet echt op als er nog een stuk of 20 "Vladimirs" werken op 10 verschillende afdelingen binnen je bedrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevraagd om een pakje, dat ivm timeframe naar mijn werkadres gestuurd werd, te anonimiseren zodat er geen prepshop.nl op het label zou staan, was geen probleem.

Pakje zou op vrijdag binnenkomen maar werd niet geleverd, jammer, maar kan gebeuren.

 

Totdat ik er na een lang weekend in het bos op dinsdag achterkwam dat een pakket met afzender "prepshop" al een aantal dagen door het bedrijf zwierf.

In plaats van Prepshop weg te halen was mijn achternaam weggehaald, en dat schiet niet echt op als er nog een stuk of 20 "Vladimirs" werken op 10 verschillende afdelingen binnen je bedrijf.

 

Okay, foutje, maar het zegt niets over de service an sich. Ik neem aan dat allprepare hetzelfde verzoek wel op de juiste manier heeft afgehandeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, foutje, maar het zegt niets over de service an sich. Ik neem aan dat allprepare hetzelfde verzoek wel op de juiste manier heeft afgehandeld?

 

Een foutje noem ik als je 2 ipv 3 glowsticks in de doos gooit.

 

Zeker voor een bedrijf dat zich op preppers richt vind ik dit een bizarre blunder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een foutje noem ik als je 2 ipv 3 glowsticks in de doos gooit.

 

Zeker voor een bedrijf dat zich op preppers richt vind ik dit een bizarre blunder.

 

Ik kan mij voorstellen dat je er niet blij mee was. Hoe reageerde de prepshop hierop?

En, het is mij nog steeds niet duidelijk hoe de service van allprepare beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij voorstellen dat je er niet blij mee was. Hoe reageerde de prepshop hierop?

En, het is mij nog steeds niet duidelijk hoe de service van allprepare beter is.

Dit kan je gewoonweg niet meer compenseren... Is gewoon dubbelop stom. Tja, dat kan gebeuren, maar had ik zulks voor, het ging terug naar afzender (het zou niet voor mij zijn geweest) en ik had mijn geld teruggevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt specifiek voor het eten gaat, kan ik me niet echt voorstellen dat het een verkeerde winkel is. Ja ze hebben niet veel, maar ze leveren wel verschillende mogelijkheden met het eten. Met de prepshop zelf heb ik ook nooit problemen gehad en ik heb er toch heel wat besteld. Alhoewel ik wel van mening ben dat ze gerust nieuwe dingen mogen toevoegen. Probleem is gewoon er zijn hier in Nederland helaas niet veel webwinkels die een grote variatie aan verschillende merken leveren of in grote bulk, zoals je ziet in Amerika. Zelfs de blikken van Mountain House zijn er maar een paar die ik kan vinden, en dan hebben ze ook slechts een bepaalde selectie beschikbaar, dus vaak moet je van verschillende sites bestellen of hopen dat je net die ene kan vinden die je zoekt. Alternatief is dan bestellen in het buitenland, samen met de hoge leveringskosten.

 

Maar waar bestellen andere preppers dan hun blikken vraag ik me dan af? van uitgaand dat de meeste wel een paar van zulke blikken in huis hebben. Of zijn er nog andere merken waar jullie voorkeur naar uit gaan, ipv Mountain House met z'n 25 jaar houdbaarheid? (heb het niet over inblikken, maar echt over het kant en klare product)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie eerlijk gezegd geen reden om ipv gewoon normale blikken en potten groente e.d., die enorm overprijsde mountain house zooi te kopen. Voor hetzelfde geld heb je veel meer spul aan normale blikken, potten, zakken pasta en rijst e.d.; wat mij betreft een veel betere investering, zeker omdat je dat spul normaal ook gewoon eet en dat doe je met zo'n gruwelijk duur mountain house blik niet zomaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie eerlijk gezegd geen reden om ipv gewoon normale blikken en potten groente e.d., die enorm overprijsde mountain house zooi te kopen. Voor hetzelfde geld heb je veel meer spul aan normale blikken, potten, zakken pasta en rijst e.d.; wat mij betreft een veel betere investering, zeker omdat je dat spul normaal ook gewoon eet en dat doe je met zo'n gruwelijk duur mountain house blik niet zomaar.

 

Ik vind dat de mountainhouse blikken een heel ander doel dienen. Het is het type voedsel dat je koopt, vergeet maar wel hebt wat er ook gebeurd de komende 25 jaar. Als verzekering dus eigenlijk, als je de blikken afschrijft over 25 jaar zijn ze als verzekering niet zo duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie eerlijk gezegd geen reden om ipv gewoon normale blikken en potten groente e.d., die enorm overprijsde mountain house zooi te kopen. Voor hetzelfde geld heb je veel meer spul aan normale blikken, potten, zakken pasta en rijst e.d.; wat mij betreft een veel betere investering, zeker omdat je dat spul normaal ook gewoon eet en dat doe je met zo'n gruwelijk duur mountain house blik niet zomaar.

Ik ga hier ook van dezelfde manier uit. Alles wordt gegeten zodat het toch altijd een beetje recent blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier ook van dezelfde manier uit. Alles wordt gegeten zodat het toch altijd een beetje recent blijft.

 

Wanneer je de uitzending helemaal bekijkt van vara kassa groen, dan hoor je dat zowel fabrikant als voedingsautoriteit aangeeft dat conserven 20-30-40 jaar goed blijven in blik\pot. Eenmaal het vacuum aangebracht onder 121 graden en het blijft eeuwig houdbaar in principe.

 

http://kassa.vara.nl/actueel/diginieuws/artikel/nieuws/in-kassa-groen-appelmoes-drie-jaar-na-verstrijken-tht-datum-nog-lekker/

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/aflevering/kassa-groen-21/speel/1/ deze aflevering dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je de uitzending helemaal bekijkt van vara kassa groen, dan hoor je dat zowel fabrikant als voedingsautoriteit aangeeft dat conserven 20-30-40 jaar goed blijven in blik\pot. Eenmaal het vacuum aangebracht onder 121 graden en het blijft eeuwig houdbaar in principe.

 

http://kassa.vara.nl/actueel/diginieuws/artikel/nieuws/in-kassa-groen-appelmoes-drie-jaar-na-verstrijken-tht-datum-nog-lekker/

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/aflevering/kassa-groen-21/speel/1/ deze aflevering dacht ik.

Dat wil ik maar net zeggen! Daarom ga ik ook geen bakken met geld uitgeven aan die dure blikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand ervaring met deze webwinkel?

https://www.allprepare.com/

 

Ik zou er één en ander willen bestellen, maar wou eerst weten wat jullie ervan denken... En tegelijk effe delen met mijn mede-preppers natuurlijk :)

 

Nope, geen ervaring. Ik denk dat ik het echter ook niet ga proberen. Ik las toevallig op Barracuda (over complotdenkers) dat Allprepare gelieerd is aan Martin Vrijland: http://barracudanls.blogspot.nl/2015/08/angstmodus.html en http://www.martinvrijland.nl/2014/09/25/martin-vrijland-en-allprepare-lanceren-webshop-en-ebola-preventie/ Ieder zijn ding, maar ik ben niet zo'n fan van Martin Vrijland.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben een gasmasker van 3M, een merk dat ik erg goed vind voor allerlei dingen. Komt met filters. De vraag is voor mij als leek, @vheeswijk waar beschermen die filters precies tegen? Als in praktische voorbeelden? Ik woon niet ver van het RIVM dus het zou mooi zijn als ze beschermen tegen 't spul dat daar ligt. Ze hebben niet lang geleden een nieuw lab met een hogere biohazard categorie gekregen. Kan even niet vinden welk niveau. Maar er ligt naar verluid smerig spul.

 

De site zegt: Dit gasmasker wordt geleverd met 2 paar 3M 6099 filters t.w.v. € 72,99 voor bescherming tegen organische dampen, anorganische en zure gassen, amanoniak en en derivaten deeltjes. Deze producten zijn getest volgens de relevante Europese Normen (EN136 (klasse 2), EN141, EN143, EN371) en voldoen aan de veiligheidsvereisten van het CE merk. Verdiep je in het gebruik van beschermende middelen en het toepassen van decontaminatie protocollen. Verkeerd gebruik kan alsnog voor onvoldoende of geen bescherming leiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...