Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36
    Adventurer
    Ingeschreven
    Aug 2014

AllPrepare webwinkel

Heeft er iemand ervaring met deze webwinkel?
    https://www.allprepare.com/

Ik zou er één en ander willen bestellen, maar wou eerst weten wat jullie ervan denken... En tegelijk effe delen met mijn mede-preppers natuurlijk

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ken ik niet. Ze bloeien momenteel welig, de prepwinkeltjs. Ik ken wel de prepshop https://prepshop.nl/, betrouwbaar & betaalbaar én je steunt dit mooie forum met je aankopen.
    Two roads diverged in a wood, and I -
    I took the one less traveled by,
    And that has made all the difference.

Robert Frost

Adventurer
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Ja, die ken ik Heb al veel besteld bij PrepShop en ben er zeer tevreden van. Ik denk er nu aan om een groot pakket Mountain House blikken te bestellen ter aanvulling van onze mooi volle voorraadkasten. Die blikken heeft Prepshop ook wel natuurlijk... Ik moet eens even vergelijken qua aantal en soort (en prijs, uiteraard)

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Prepshop.nl heeft ook een uitgebreider assortiment.

Adventurer
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Ik mankeer een paar "smaken" in de PrepShop, maar dat is niet erg, als SHTF eet je toch gewoon wat er is. Maar als ik snel even vergelijk en een gelijkaardig aantal blikken bij PrepShop zou nemen kom ik zo'n 8% duurder uit.

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Where the unstoppable force meets the immovable object
    Goedkoper dan de prepshop en betere service. Prima bedrijf.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Op zich geen slechte winkel kwa eten, duurde iets langer dan een week voordat mijn pakket aankwam. Het enige minpunt was dat ik een Jetboil Jetpower gastank besteld had en die was ineens verandert in een Kovea knockoff tankje. Daar was ik natuurlijk niet blij mee, want als ik Kovea wou dan had ik die wel besteld.. Maar afgezien van dat was het wel te doen.
    In elke leugen zit een stukje waarheid...

The other day someone said; If the world were to end, i would simply give up and let it happen.
    Then he asked me; What would you do?
    So i said: I would try and survive for as long as i could, untill my last dying breath.
    Next he asked me; Why would you do that?
    To which i said; It's not in my nature to give up...

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir Bekijk Berichten
    Wat is je negatieve ervaring met de service van de prepshop dan? Of, wat doet allprepare dan beter?
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir Bekijk Berichten
    Nu kijk ik niet echt naar prijzen en dergelijke als ik zo nu een dan een bestelling doe, maar de service van de prepshop vind ik toch echt wel super te noemen.

Adventurer
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Ja, ik vroeg me vooral af of de service goed was en blijkbaar valt het volgens [MENTION=2709]Vladimir[/MENTION] en [MENTION=2671]Damios[/MENTION] wel goed mee. Ik kreeg alvast snel antwoord toen ik de zaakvoerder van Allprepare vroeg of ze zulke grote pakketten ook naar België verzonden.

Mocht Prepshop met een aanbod blikken voor pakweg 3 maanden eten aan een mooie prijs komen, dan is mijn keuze snel gemaakt. Vooralsnog denk ik dat ik bij Allprepare bestel, als ik mijn financiën nog even geregeld krijg (lees: als ik mijn lieve vrouwtje kan overtuigen dat het best wel zin heeft om er in één keer een pak geld tegenaan te smijten)

Vergelijkbare onderwerpen

1. Op zoek naar een niet-webwinkel voor zilveren munten
    Door desprevenido in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 11-04-13, 15:54

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten