Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012

Kamer worstelt met Wilders-motie om 'schokkend' geheim overleg

http://www.volkskrant.nl/binnenland/...rleg~a4133486/

Het verbaast mij dat ik hier niemand over heb gehoord hier en ik ben normaal wel de laatste die Wilders een platform zal geven

k kan er niks over zeggen, ik mag er niks over zeggen, ik kan er niks over vragen,' zegt Emile Roemer dinsdagmiddag enigszins radeloos. 'Anders ben ik strafbaar bezig.' De SP-leider is als ťťn van de weinige fractievoorzitters in de vergaderzaal van de Tweede Kamer gebleven om te horen hoe Geert Wilders een besloten debat probeert aan te vragen over 'iets schokkends' - geheime informatie van inlichtingendiensten waarover niemand mag spreken en waarover bijna niemand iets mag horen.
    Het intrigeert mij wel. Door de combinatie met het negatief reisadvies door IsraŽl voor IsraŽliŽrs die in september en oktober naar West- en Noord-Europa willen reizen ga je bijna automatisch nadenken over een geplande aanslag in onze contreien?
    Of zou Wilders gewoon weer aandacht hoereren?
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWOL Bekijk Berichten
    http://www.volkskrant.nl/binnenland/...rleg~a4133486/

Het verbaast mij dat ik hier niemand over heb gehoord hier en ik ben normaal wel de laatste die Wilders een platform zal geven

Het intrigeert mij wel. Door de combinatie met het negatief reisadvies door IsraŽl voor IsraŽliŽrs die in september en oktober naar West- en Noord-Europa willen reizen ga je bijna automatisch nadenken over een geplande aanslag in onze contreien?
    Of zou Wilders gewoon weer aandacht hoereren?
    Dat negatief reisadvies wordt bijna elk jaar wel voor september/oktober afgegeven.
    In september/oktober vallen de volgende Joodse feesten:
    maandag 14 september: Nieuwjaar 5776, Rosj Hasjana
    woensdag 23 september: Jom Kippoer, Grote Verzoendag
    maandag 28 september: Soekot, Loofhuttenfeest
    maandag 5 oktober: Sjeminie ‘Atseret, Slotfeest
    dinsdag 6 oktober: Simchat Tora, Vreugde der Wet

Joodse feestdagen worden vaak aangegrepen om aanslagen te plegen. Vandaar de extra waakzaamheid.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Er zal imo best iets aan de hand zijn. Maar Wilders kennende zal het niet zo erg zijn als hij laat voorkomen.
    Ben wel benieuwd of het idd concreet genoeg is om (ingrijpende) maatregelen te nemen. Het punt is dat als ze geen extra maatregelen, en er gebeurd wel iets, dan heeft het kabinet ťn de 2e kamer een groot probleem. Nemen ze wel maatregelen, dan riskeer je onnodige paniek.
    Moeilijke beslissing, zou niet graag in hun schoenen staan nu ;-)

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Dat negatief reisadvies wordt bijna elk jaar wel voor september/oktober afgegeven.
    In september/oktober vallen de volgende Joodse feesten:
    maandag 14 september: Nieuwjaar 5776, Rosj Hasjana
    woensdag 23 september: Jom Kippoer, Grote Verzoendag
    maandag 28 september: Soekot, Loofhuttenfeest
    maandag 5 oktober: Sjeminie ‘Atseret, Slotfeest
    dinsdag 6 oktober: Simchat Tora, Vreugde der Wet

Joodse feestdagen worden vaak aangegrepen om aanslagen te plegen. Vandaar de extra waakzaamheid.
    Juist. Dat plaatst het alweer in een ander perspectief. Blijft de vraag wat Wilders te horen heeft gekregen, duidelijk moge zijn dat daar in dit stadium alleen over te gissen valt.
    (Wilders)...wil toch via een motie het kabinet oproepen het geheime beleid te veranderen. Dat is toch wel een interessante motie. Waarschijnlijk kansloos.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Feb 2014
    zuidwest nederland .... maar liever ergens anders...
    Mja .... hebben ze 2 keuzes.
    ůf de geheime informatie vrij geven in de hoop dat het meevalt en iedereen Wilders een mediahoer vind.
    ůf de geheime informatie niet prijsgeven en vanuit de politiek Wilders afschilderen als mediahoer.

.... alleen in het laatste geval weet iedereen met hersens dat er weldegelijk iets schokkends geheim is gebleven....

.....ohja, 't is politiek hŤ ... dan is er ook nog de mogenlijkheid dat Wilders wordt vermoord, of dat er geheime informatie wordt verzonnen om hem belachelijk te maken, of er duiken ineens dubieuze foto's op van Wilders met wat kinderen in Laos ..... mja, dan zijn er wat meer keuzes.....

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Het gaat over ISIS en een substantiŽle bedreiging, dus m.a.w. er staat ons wat te wachten m.b.t. terrorisme. Best logisch eigenlijk als de grenzen openstaan en alles en iedereen NL kan binnenkomen, dus ook ISIS mensen vermomd als vluchteling en wapens en gif etc.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Of er staat dat IS niet echt bestaat, dat het een groep huurlingen is. Dan valt de complete oorlog redenen in het water en weten we dat de vluchtelingen voor niets zijn, dat er geen echte grote dreiging van 'terrorisme' is. Maar allemŠŠl onzin om veel geld te verdienen en meer macht over de bevolkingen te krijgen

En zo kun je van alles verzinnen

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Heb je hier concrete informatie over, die je hier openbaar kan delen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Het gaat over ISIS en een substantiŽle bedreiging, dus m.a.w. er staat ons wat te wachten m.b.t. terrorisme. Best logisch eigenlijk als de grenzen openstaan en alles en iedereen NL kan binnenkomen, dus ook ISIS mensen vermomd als vluchteling en wapens en gif etc.
    Tevens begrijp ik echt nooit de opmerking
    dus ook ISIS mensen vermomd als vluchteling
    ISIS is een ideologie/stroming/eng clubje/etc etc. Hoe kan je en waarom zou je dat nou vermommen? Alsof die ISIS/IS/ISIL lui specifieke kenmerken hebben........ als ik ineens denk; Goh laat ik ook de lui eens steunen en die ideologie volgen" hoef ik niets voor te vermommen en ook niet de Middelandse zee voor over te steken....je ziet me niet staan in de buurtsuper....

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Ik zag afgelopen zondag in de IKEA Amersfoort iemand lopen met een jurk aan, baard en van westeuropeese afkomst.
    Misschien is dat het ?
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik sluit me bij Simurgh aan... je kan van alles verzinnen. Maar we weten niets en dat is wel zo gemakkelijk. Biertje?

Vergelijkbare onderwerpen

1. De verhouding arm-middeninkomens en rijken, schokkend!
    Door Kans in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 04-11-15, 23:26
  2. Geert Wilders wil protest
    Door De baron in forum Macro algemeen
    Reacties: 74
    Laatste Bericht: 21-10-15, 16:31
  3. Geert Wilders Parijs debat
    Door Wesley Bos in forum Binnenland
    Reacties: 72
    Laatste Bericht: 16-01-15, 10:59
  4. Nieuwe jeugdwet (schokkend)