Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    Banned
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Naar boven afgerond komen de liter Tulpglazen dan uit op 1,27 stuk. Uitgaande van palletkoop. Die transportkosten zullen het hem niet doen. Zal dan uitkomen op ca 1,30 stuk. Da's nog steeds niet duur.

Ik blijf interesse houden

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Wat een leuk en goed initiatief!

Ik zou graag een volle doos (48 stuks) weckglazen willen van een 1/2 liter. + deksel, rubberen inmaakring en weckklemmen (2 per glas).
    Als er voldoende besteld is, ben ik wel benieuwd wat erbij komt aan verzendkosten.
    In Nederland besteld kosten ze me 1,98 per weckfles met alles er op en eraan (incl verzending).
    Maar ik verwacht dat de kosten via deze leverancier er ver onder blijven.
    TOP!

Ik hoop wel dat we ze nog vůůr eind september kunnen bestellen en ontvangen?
    Verwacht het onverwachte.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    mocht het lastig zijn om verschillende dingen op een pallet te bestellen omdat het dan niet als pallet geldt maar als doos, dan wil ik ook wel gaan voor wat de meesten willen (waarschijnlijk de 1 liter tulpmodel). Dus ik wil me wel aanpassen.
    Verwacht het onverwachte.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Een blauw met groene planeet die steeds bruiner wordt
    Ik heb ook interesse als het nog kan. Waarom zou je een tulpglas boven een stortglas kiezen?

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik kreeg vandaag mijn weckpotten binnen, ben er erg blij mee.
    Ik ben ook wel benieuwd waarom een tulpglas de voorkeur heeft.
    Zelf vind ik een stortglas makkelijker leeg te maken, met schraper eventueel. En een stortglas kan ook voor cake en brood gebruikt worden (tulpglas niet)
    So Long, and Thanks for All the Fish

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Zelf vind ik een stortglas makkelijker leeg te maken, met schraper eventueel. En een stortglas kan ook voor cake en brood gebruikt worden (tulpglas niet)
    Stortglas hebben ze niet in 1 liter, dacht ik.

Banned
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Tulpglazen zijn beter om groentes te wecken. Producten waar relatief veel vocht bij zit. Dit omdat het model een wat dikkere buik waardoor er een meer rondere vorm word bereikt. Dit zorgt voor een stabieler weckproces. Moeilijk te verklaren maar de ervaring leert dit.

Wat meer gegeleerde of ingedikte producten (bv appelmoes) kunnen beter in stortglazen daar deze vaak al zijn voorgegaard en je hebt dan inderdaad de schraapmogelijkheden.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bla Bla Bekijk Berichten
    Tulpglazen zijn beter om groentes te wecken. Producten waar relatief veel vocht bij zit. Dit omdat het model een wat dikkere buik waardoor er een meer rondere vorm word bereikt. Dit zorgt voor een stabieler weckproces. Moeilijk te verklaren maar de ervaring leert dit.
    Ah, goed om te weten!
    So Long, and Thanks for All the Fish

Banned
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Eigenlijk is het vreemd dat het model ertoe kan doen. Ze belanden allemaal in een grote pan met water waardoor de temperatuur in constante word opgevoerd.
    Het zou dus niets mogen uitmaken, maar doet het wel. Mijn oma kon er eerder ook al geen goed antwoord op geven op ervaring na.

Overigens weck ik gerust in stortmodel als tulp-modellen op zijn hoor. Beter in een stortglas dan helemaal niet inwecken.

Mocht je het niet weten de volgende tip: Probeer wel steeds in een assorti van maten te wecken. Zo kan je beter afstemmen op de gebruiksbehoefte mocht er onverwachts visite komen. Ik ga persoonlijk uit van een 1/4 liter p.p. Heb je alleen literpotjes terwijl er maar 1 persoon extra komt eten moet er eten worden weggegooid. Dat is zonde.

Vergelijkbare onderwerpen

1. [POLL] Welke maat Weckpotten gebruik je het liefst?
    Door FincaInSpanje in forum Eten en drinken
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 26-11-14, 05:53
  2. Gezamenlijke inkoop acties via Preppers.nl
    Door Mr. Gold in forum Mededelingen Preppers.nl
    Reacties: 121
    Laatste Bericht: 13-06-13, 06:28
  3. Bezoek aan de groothandel. (Makro)
    Door GoodieBag in forum Eten en drinken
    Reacties: 33
    Laatste Bericht: 01-12-12, 09:31
  4. Groothandel gevriesdroogde groenten ?
    Door wodan in forum Eten en drinken
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 28-07-12, 23:04

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten