Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013

[Gezamenlijke inkoop] Weckpotten bij Duitse groothandel

Zoals beloofd zou ik nog wat prijzen bekijken voor een gezamenlijke inkoop. Ik heb wat gangbare maat potten genomen van 1\2L, 3\4L en 1L, alleen ringmaat en dekselmaat 100mm en de klemmen. Hoe meer we bestellen, hoe beter de prijs. Is een groothandel dus komt wel BTW 19% bij EN eventuele verzendkosten die we met z'n allen kunnen delen. Wil je ook een ketel bestellen, dan kan ik voor je kijken wat deze kost.

Voorbeelden:
    Naam:     halve liter.jpg
Bekeken:  1278
Groote:   83,1 KB
    Naam:     driekwart liter.jpg
Bekeken:  1242
Groote:   93,6 KB
    Naam:     liter tulp.jpg
Bekeken:  1189
Groote:   87,4 KB
    Naam:     deksel.jpg
Bekeken:  1204
Groote:   75,0 KB
    Naam:     ring.jpg
Bekeken:  1188
Groote:   60,5 KB
    Naam:     klem.jpg
Bekeken:  1214
Groote:   64,7 KB

Er moet wel voldoende animo zijn dus brand maar los.

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Ik ben wel geinteresseerd, maar waar zouden ze moeten opgehaald worden? Want ik moet wel mijn brandstofverbruik mee in overweging nemen natuurlijk...

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr mayhrm Bekijk Berichten
    Ik ben wel geinteresseerd, maar waar zouden ze moeten opgehaald worden? Want ik moet wel mijn brandstofverbruik mee in overweging nemen natuurlijk...

We hebben een prepper zitten in het midden van het land. Daarvanuit zouden we de boel via het prepnetwerk verder kunnen krijgen. Bijv. ik woon in Regio Rotterdam, dan kan ik de potten daar ophalen en meenemen voor iedereen in mijn regio. Maar het ligt allemaal een beetje aan de interesse. Ik ga sowieso een keer een grote bestelling doen, maar de ruimte ontbreekt me momenteel i.v.m. verbouwingen.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Ik heb ook niet bijzonder veel ruimte, maar kan er vast wel 20 stuks van elk half liter, 3/4 liter en 1 liter kwijt.
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Range Bekijk Berichten
    Ik heb ook niet bijzonder veel ruimte, maar kan er vast wel 20 stuks van elk half liter, 3/4 liter en 1 liter kwijt.
    Mijn tips ongevraagd:

1. probeer in dozen (Karton) te denken. Misschien moet je dan 1 maat laten varen, maar dan heb je wel een complete doos (korting). Anders natuurlijk even met iemand samen iets regelen.
    2. een literglas Tulp model is in verhouding een stuk goedkoper dan bijv. 3\4 liter glas. Waarom weet ik niet omdat 1\2 liter tulp- en stortglas maar 1 cent uitmaakt. Waarschijnlijk worden deze het meeste verkocht\gemaakt.

Ik wil best een pallet glazen bestellen van 1\2 (624 st.) en 1 liter (480 st.) met bijbehorende accessoires, maar dan moet er wel voldoende animo zijn.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Mijn tips ongevraagd:

1. probeer in dozen (Karton) te denken. Misschien moet je dan 1 maat laten varen, maar dan heb je wel een complete doos (korting). Anders natuurlijk even met iemand samen iets regelen.
    2. een literglas Tulp model is in verhouding een stuk goedkoper dan bijv. 3\4 liter glas. Waarom weet ik niet omdat 1\2 liter tulp- en stortglas maar 1 cent uitmaakt. Waarschijnlijk worden deze het meeste verkocht\gemaakt.

Ik wil best een pallet glazen bestellen van 1\2 (624 st.) en 1 liter (480 st.) met bijbehorende accessoires, maar dan moet er wel voldoende animo zijn.
    Ik zag het en vond het ook best gek. Aan de andere kant zijn ze niet bol aan de onderkant waardoor je meer ruimte over houdt om ze naast elkaar te zetten. Zou handig zijn geweest bij de 1 liter.

Laten we dan maar gaan voor 1/2 en 1 liter. Neem ik wel 100 stuks van elk af (incl. assecoires)
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Ik houd het voorlopig bij voedsel drogen. Al sluit ik wecken in de toekomst niet uit.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2012
    Beste

Ik ben wel geinteresseerd in ong 100 1 liter tulpmodel. Aangezien dat ze blijkbaar per 54 in een karton zitten, laat ons zeggen 2 kartons dan.
    En blijkbaar zijn deze zonder deksel, dus nog 1 karton met deksels, en dan 1 karton met ringen.
    Klemmen heb ik al meer dan voldoende.

Banned
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Hier zťťr geintresseerd. Heb alleen niet de transportmogelijkheden om ze op te halen.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Wij zijn net verhuisd naar een voor ons betere omgeving en hebben veel achter moeten laten.

Hier is ruimte genoeg maar wij moeten weer opnieuw opbouwen
    Laatst gewijzigd door Bla Bla; 13-09-15 om 20:12.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bla Bla Bekijk Berichten
    Hier zťťr geintresseerd. Heb alleen niet de transportmogelijkheden om ze op te halen.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Wij zijn net verhuisd naar een voor ons betere omgeving en hebben veel achter moeten laten.

Hier is ruimte genoeg maar wij moeten weer opnieuw opbouwen
    Zie eerste post; "Is een groothandel dus komt wel BTW 19% bij EN eventuele verzendkosten die we met z'n allen kunnen delen."

Vergelijkbare onderwerpen

1. [POLL] Welke maat Weckpotten gebruik je het liefst?
    Door FincaInSpanje in forum Eten en drinken
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 26-11-14, 06:53
  2. Gezamenlijke inkoop acties via Preppers.nl
    Door Mr. Gold in forum Mededelingen Preppers.nl
    Reacties: 121
    Laatste Bericht: 13-06-13, 07:28
  3. Bezoek aan de groothandel. (Makro)
    Door GoodieBag in forum Eten en drinken
    Reacties: 33
    Laatste Bericht: 01-12-12, 10:31
  4. Groothandel gevriesdroogde groenten ?
    Door wodan in forum Eten en drinken
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 29-07-12, 00:04

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten