Pagina 6 van de 13 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 122
    Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Met het risico spuit elf uit te hangen: is er iemand geband dan?
    Is alweer een tijdje geleden, als je 't gebeuren met Dick Berts hebt gevolgt (waarin ik mezelf ook schuldig gemaakt heb aan wat 'onfortuinlijke' uitspraken) weet je wie 't was.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaelin Bekijk Berichten
    Is alweer een tijdje geleden, als je 't gebeuren met Dick Berts hebt gevolgt (waarin ik mezelf ook schuldig gemaakt heb aan wat 'onfortuinlijke' uitspraken) weet je wie 't was.
    "'t gebeuren met Dick Berts" is niet erg concreet, noch duidelijk.
    Om te weten waar het over gaat moet ik weten over welk seizoen, en welke aflevering je het hebt

Het lijkt me echter niet erg relevant voor dit topic om koeien te gaan vissen.
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten

Het lijkt me echter niet erg relevant voor dit topic om koeien te gaan vissen.
    Da's waar. Excuus daarvoor. Maar het irriteert me nog steeds hoe we een zeer kundig persoon min of meer zijn kwijtgeraakt door het hele gedoe. Tuurlijk had Bert zelf ook wat meer stand kunnen houden maar ik ben Bert niet dus kan daar weinig over speculeren. Terug naar het originele onderwerp maar weer dan.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir Bekijk Berichten
    Ik hoor toch liever mensen die ongezouten hun mening geven, hoe fout die ook moge zijn, dan het soort nietszeggende ambtelijke taal die jij blijkbaar met intelligentie verwart.
    Nou beste Vladimir, dan zal ik het jou nog eens extra uitleggen. Die "nietszeggende ambtelijke taal" maakt duidelijk dat er wel een probleem geconstateerd en onderkend wordt maar dat er tevens de intentie is om een oplossing voor het probleem te vinden zonder een complete bevolkingsgroep te schofferen en dus te polariseren (wij tegen hen). De tweede zin is opruiend, discriminerend, generaliserend en ook nog eens feitelijk onjuist. (je ziet het verschil echt niet...?)
    Ik ben ook voor het geven van ongezouten meningen maar dan wel met inachtneming van fatsoensregels, inhoudelijke argumenten en met respect voor de medemens.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Where the unstoppable force meets the immovable object
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWOL Bekijk Berichten
    Nou beste Vladimir, dan zal ik het jou nog eens extra uitleggen. Die "nietszeggende ambtelijke taal" maakt duidelijk dat er wel een probleem geconstateerd en onderkend wordt maar dat er tevens de intentie is om een oplossing voor het probleem te vinden zonder een complete bevolkingsgroep te schofferen en dus te polariseren (wij tegen hen). De tweede zin is opruiend, discriminerend, generaliserend en ook nog eens feitelijk onjuist. (je ziet het verschil echt niet...?)
    Ik ben ook voor het geven van ongezouten meningen maar dan wel met inachtneming van fatsoensregels, inhoudelijke argumenten en met respect voor de medemens.
    Ik zie de tweede altijd meer als een uiting van boosheid over een serieus probleem en frustratie dat hier vrijwel niets aan gedaan wordt door de mensen die door ons betaald worden om dit soort problemen te fixen.

En dat zijn dan vaak mensen die urenlang vergaderen over mooie proza als:

er binnen de Nederlands / Marokkaanse gemeenschap een uitdaging ligt om tot voldoende maatschappij participatie te komen en een oplossing te vinden voor de oververtegenwoordiging van Marokkaanse jongeren in de criminaliteitscijfers
    Waarna ze vervolgens een mooi rapport schrijven waar op geen enkele zere plek een vinger gelegd kan worden, want polariseren moeten we niet willen met z'n allen, waardoor het probleem door blijft etteren.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir Bekijk Berichten
    Ik zie de tweede altijd meer als een uiting van boosheid over een serieus probleem en frustratie dat hier vrijwel niets aan gedaan wordt door de mensen die door ons betaald worden om dit soort problemen te fixen.

En dat zijn dan vaak mensen die urenlang vergaderen over mooie proza als:

Waarna ze vervolgens een mooi rapport schrijven waar op geen enkele zere plek een vinger gelegd kan worden, want polariseren moeten we niet willen met z'n allen, waardoor het probleem door blijft etteren.
    Het was niet mijn intentie een discussie over de inhoud van "het Marokkanen probleem" te beginnen, het was slechts een voorbeeld van een discussie wijze die niet getolereerd hoeft te worden naar mijn mening. Kortom: in lijn met het onderwerp van dit draadje dus.
    Maar dat is kennelijk ook aan je voorbij gegaan. Ik laat het hierbij, ik heb voor mijn gevoel meer dan voldoende antwoord gegeven op de vraag van Mr. Gold.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWOL Bekijk Berichten
    Ha ha, als iemand heeft laten zien hoe dun het masker van fatsoen en tolerantie is bij de politiek correcten dan ben jij het wel.
    Gelukkig voor jou is ook deze discussie weer geheel verwijderd, want je liet je goed in de kaart kijken, ondanks jouw vermeende hogere intelligentie.
    De sfeer op dit forum wordt niet verpest door de mensen die zich achter de oren krabben over de toevloed van Islam die ons overstroomd, maar wel door de politiek correcten die je hier dan ongecencureerd kunnen uitmaken voor hersenloos, nazi of fascist.
    Laatst gewijzigd door darkstar; 06-09-15 om 23:51.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Als er iemand is die politiek fout is dan ben ik dat wel. Ik heb al eerder zelf mijn ongenoegen met ontwikkelingen inzake dit onderwerp geventileerd en dit heeft al mij een berisping van een MOD opgeleverd. Te zien op mijn profilel. Ik heb daarna mijn eikel teruggetrokken en stel mij nu voornamelijk als "techneut" op het forum op om conflicten te voorkomen. Wel zo veilig. Dit is tenslotte een preppersforum !!!!! Dit is een belangrijk punt. In mijn Preppers Databases vindt u hiervan ook niets over dit soort discussies.
    Ik kan mij nog wel voorstellen dat de mods behoedzaam willen maneuvreren om het voortbestaan van Preppers.nl te waarborgen tegen ingrijpen van het "links syndicaat". Bepaalde dingen kunnen in Nederland immers niet meer worden gezegd. Je bent nu óf een Nazi óf een Gutmensch. Andere attitudes bestaan er niet. Een beangstige ontwikkeling als je daarover dieper nadenkt. Ik ben niet religieus, zelfs atheïst, maar besef wel dat het Joods-Christelijk gedachtengoed de kern is van de Europese beschaving en dat deze door de influx van voornamelijk jonge strijdbare mannelijke moslim (>>90%) "vluchtelingen" zal worden vernietigd. Ik heb zelf geen kinderen en kleinkinderen, een pijntje in mijn borst, maar ik huiver ook bij de gedachte wat West Europa te wachten staat: "Der Untergang des Abendlandes".

VIDEO
    Joost Niemoller
    Laatst gewijzigd door vheeswijk; 07-09-15 om 02:33.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Zo'n beetje elke actieve naam op dit forum heeft nu wel één of meerdere post op zijn naam staan in dit topic.

Het komt inderdaad er op neer wat [MENTION=952]Dreutel[/MENTION] zegt. Waarom gaan we niet discussiëren voor oplossingen om die vuurhaarden kleiner te laten worden en er niet zoveel mensen hoeven te vluchten.

Waar wij behoefte aan hebben is leiderschap, stevig leiderschap. Leiderschap dat nu eens niet zo politiek correct noch extremistisch anarchistisch is. Waarbij er geen discussies over asielbeleid gevoerd hoeven worden (en evenmin topics die het 'discussiëren ' in het algemeen tegen het licht houden).

Er is hier geen pasklaar antwoord en of we nou linksom of rechtsom gaan, er zal een partij zijn die de actie niet gaat waarderen. Iedereen hier heeft een mening/zegje en dat is allemaal eilandjes gedoe. Wat bereiken we er mee? We worden zelf slachtoffer van 'divide en conquer' en het ergst van alles, we zijn er zelf nagenoeg 100% debet aan!

On topic maar weer want de titel van [MENTION=3]Dr.Prepper[/MENTION] is knetterhelder.

We hebben toch groepen op dit forum? Laten we daar mee gebruik van maken. Die kunnen binnen eigen kringen posten wat ze willen en alleen dat groepje zal het lezen. Loopt het uit de hand? Tja.. blijft het A) wel binnen dat groepje en B) er hoeft niet gemoddereerd te worden daar.

Ook denk ik dat we ons moeten schamen, en wel om twee redenen:
    1. We verspillen de tijd van onze gewaardeerde mede preppers die alles in goede banen proberen te leiden (ook als er geen conflicten zijn). Hoe minder zij hoeven te modereren, hoe meer tijd ze overhouden om leuke acties te verzinnen en te implementeren die ONS ten goede komen!
    2. Ik was bij de SC Veluwezoom aanwezig. Dik over de 100 man en nagenoeg 85% die hier nu al heeft gereageerd was daar ook (vluchtige analyse). Hoe komt het, en dit is even knetter serieus... dat het op zo'n SC wel goed gaat maar wij elkaar achter het schermpje compleet in de haren vliegen en als beesten te keer gaan tegen elkaar. En dat we dan hard aan de lijn worden teruggetrokken door onze baasjes is dan een zeer logisch gevolg.

We zijn hier om een unaniem front te creeëren. Ook al is dat een utopie. We kunnen ons wel gedragen waaruit dat blijkt. In dat kader kijk ik ook maar eens even naar mijzelf.
    - Ik krijg elke dag om 0:00 de posts binnen van topics waar ik mij op heb geabboneerd
    - Ik lees en reageer éénmaal per dag.
    - Ik doe dit laat op de avond zodat ik door vermoeidheid al een filter toepas dat ik niet op onderwerpen reageer als ik er niets nuttigs aan toe te voegen heb.

En verder ben ik op dit forum niet aanwezig en doe ik dingen waar mensen wel belang bij hebben. Niet alleen ikzelf, maar ook diegenen om mij heen en indirect, ook de preppers hier!

~ Dorpsoudste
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Range Bekijk Berichten
    Zo'n beetje elke actieve naam op dit forum heeft nu wel één of meerdere post op zijn naam staan in dit topic.

Het komt inderdaad er op neer wat [MENTION=952]Dreutel[/MENTION] zegt. Waarom gaan we niet discussiëren voor oplossingen om die vuurhaarden kleiner te laten worden en er niet zoveel mensen hoeven te vluchten.

Waar wij behoefte aan hebben is leiderschap, stevig leiderschap. Leiderschap dat nu eens niet zo politiek correct noch extremistisch anarchistisch is. Waarbij er geen discussies over asielbeleid gevoerd hoeven worden (en evenmin topics die het 'discussiëren ' in het algemeen tegen het licht houden).

Er is hier geen pasklaar antwoord en of we nou linksom of rechtsom gaan, er zal een partij zijn die de actie niet gaat waarderen. Iedereen hier heeft een mening/zegje en dat is allemaal eilandjes gedoe. Wat bereiken we er mee? We worden zelf slachtoffer van 'divide en conquer' en het ergst van alles, we zijn er zelf nagenoeg 100% debet aan!

On topic maar weer want de titel van [MENTION=3]Dr.Prepper[/MENTION] is knetterhelder.

We hebben toch groepen op dit forum? Laten we daar mee gebruik van maken. Die kunnen binnen eigen kringen posten wat ze willen en alleen dat groepje zal het lezen. Loopt het uit de hand? Tja.. blijft het A) wel binnen dat groepje en B) er hoeft niet gemoddereerd te worden daar.

Ook denk ik dat we ons moeten schamen, en wel om twee redenen:
    1. We verspillen de tijd van onze gewaardeerde mede preppers die alles in goede banen proberen te leiden (ook als er geen conflicten zijn). Hoe minder zij hoeven te modereren, hoe meer tijd ze overhouden om leuke acties te verzinnen en te implementeren die ONS ten goede komen!
    2. Ik was bij de SC Veluwezoom aanwezig. Dik over de 100 man en nagenoeg 85% die hier nu al heeft gereageerd was daar ook (vluchtige analyse). Hoe komt het, en dit is even knetter serieus... dat het op zo'n SC wel goed gaat maar wij elkaar achter het schermpje compleet in de haren vliegen en als beesten te keer gaan tegen elkaar. En dat we dan hard aan de lijn worden teruggetrokken door onze baasjes is dan een zeer logisch gevolg.

We zijn hier om een unaniem front te creeëren. Ook al is dat een utopie. We kunnen ons wel gedragen waaruit dat blijkt. In dat kader kijk ik ook maar eens even naar mijzelf.
    - Ik krijg elke dag om 0:00 de posts binnen van topics waar ik mij op heb geabboneerd
    - Ik lees en reageer éénmaal per dag.
    - Ik doe dit laat op de avond zodat ik door vermoeidheid al een filter toepas dat ik niet op onderwerpen reageer als ik er niets nuttigs aan toe te voegen heb.

En verder ben ik op dit forum niet aanwezig en doe ik dingen waar mensen wel belang bij hebben. Niet alleen ikzelf, maar ook diegenen om mij heen en indirect, ook de preppers hier!

~ Dorpsoudste
    Maar dat is dan inclusief bedreigingen, geeft niet hoor want
    Je bedoelt het goed.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Raar idee, jullie mening aub.
    Door prepper053 in forum Survival Algemeen
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 04-05-14, 17:33
  2. Reacties: 5
    Laatste Bericht: 24-03-14, 23:36
  3. Reacties: 6
    Laatste Bericht: 10-03-13, 08:34
  4. De gewone man wordt overal op een extreme manier gepakt.
    Door Dick Berts in forum Macro algemeen
    Reacties: 40
    Laatste Bericht: 04-09-12, 08:09

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten