Ga naar inhoud
GENEGEERD

Leatherman Thread: survival armband


f150

Aanbevolen berichten

Nu ik deze review uit 2012 lees wil ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om aan te geven dat ik de bijdrages van @Bolo wel mis de laatste tijd. Afijn: er komt een nieuwe Leatherman gadget. Dit keer weer een multitool, maar voor andere toepassingen en in een ander jas, de Leatherman Tread:

http://www.leatherman.com/on/demandware.store/Sites-leatherman-Site/en_US/Blog-ShowPost/?p=705

 

Een heavy duty bracelet (al dan niet voor je horloge) met tientallen tools zoals moersleutels en schroevendraaiers en een vette look:

[ATTACH=CONFIG]16107[/ATTACH]

 

De bracelet komt in het najaar op de markt en zal worden samengesteld uit verwisselbare schakels zodat je je eigen toolkit om je pols kunt samenstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@f150 wat een prachtige armband van Leatherman... met horloge helemaal cool. :rolleyes:

Beetje laat misschien maar toch. Het is liefde op het eerste gezicht.

 

Op de site lees ik eigenlijk in de 'reviews' dat ie nog niet te koop is... of is ie dat nu wel?

De kans is groot dat ik hem niet kan betalen, maar hoop houdt een mens op de been... en en beetje dromen mag ook wel. :o

 

Hoop. Een raar iets.

Hoop is geen plan... aan hoop alleen heb je niks, je moet er ook een plan bij hebben en daaraan werken om die hoop te kunnen verwezenlijken.

We hebben geloof,hoop en liefde als een soort van drie-eenheid om gelukkig te (kunnen) zijn.

Je kunt jaren zonder liefde, je kunt een leven zonder geloof, maar zonder hoop? Een mens die al zijn hoop verloren heeft redt het niet lang meer.

 

Gewoon even een intermezzo... zeker niet persoonlijk bedoeld hoor, want daarvoor ken ik je lang niet goed genoeg. ;)

 

Gr. en suc6, Martin.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
@f150 wat een prachtige armband van Leatherman... met horloge helemaal cool. :rolleyes:

Beetje laat misschien maar toch. Het is liefde op het eerste gezicht.

 

Op de site lees ik eigenlijk in de 'reviews' dat ie nog niet te koop is... of is ie dat nu wel?

Nu wel te koop, oa bij Zwerfkei 30 mei is iemand van Leatherman zelfs aanwezig.

http://www.leatherman.nl/tread/ Mooi filmpje met de armband en welke tools er op zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Afgelopen week kreeg de plaatselijke dumpzaak deze ook in het assortiment en ben natuurlijk vandaag gelijk als een "typische Nederlander" er even langsgegaan om er naar te gaan kijken. :o

Zeker een hele mooie armband om te zien, en daar blijft het voor mij dan ook wel een beetje bij en staan er ook andere dingen op m'n verlanglijstje die iets meer prioriteit hebben.

Gefeliciteerd met je prachtige aankoop @Keyser Suze :D

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Mission failed toch maar besteld om te kijken of het wat is. Weliswaar voor onder de boom maar dat mag de pret niet drukken.

Nu maar hopen dat de airports allemaal op de hoogte zijn van de leatherman tsa claim aangezien ik regelmatig reis.

@Keyser Suze, zit er een soort van TSA verklaring bij just in case :)

 

Nee. Ik hoop dat je er betrouwbaar uitziet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update, kreeg hem binnen maar niet in de bestelde kleur dus hij gaat retour.

Wel even gekeken en het lijkt er op dat mijn Suunto en mogelijk ook mijn G-Shock op de band passen :cool:

Het nadeel is dat je 2 volledige links zal missen, met de 1.5/2 die ik er moet afhalen voor de juiste pasvorm hou je er nog maar weinig over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...