Ga naar inhoud
GENEGEERD

Misschien een leuke BOL voor iemand hier ?


Gunnie

Aanbevolen berichten

Ik weet absoluut niet of het hier hoort , zo niet dan hoor ik het wel !

Zat nog even te surfen op het net, en misschien hebben de meeste het al gezien ... maar wilde het jullie ( degene die het nog niet gezien hadden ) niet onthouden.

 

http://www.2dehands.be/immo/overige-immobili%C3%ABn/bouwgrond-grond/charmant-weekend-verblijf-in-bossen-248272480.html

 

Gelegen in de bossen van Brecht, rustige en groene omgeving.

1500 m2 groot en volledig omheind.

Ingebouwde stacaravan + annex wc/tuinhuisje.

Waterput met water.

Geen elektriciteit, wel mogelijkheid tot aansluiten groep.

Mogelijkheid tot moestuin.

Niet geschikt om te domiciliëren.

Wordt verkocht wegens nakende verhuis naar het buitenland.

 

16,000 euro

 

Groetjes Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik weet absoluut niet of het hier hoort , zo niet dan hoor ik het wel !

Zat nog even te surfen op het net, en misschien hebben de meeste het al gezien ... maar wilde het jullie ( degene die het nog niet gezien hadden ) niet onthouden.

 

http://www.2dehands.be/immo/overige-immobili%C3%ABn/bouwgrond-grond/charmant-weekend-verblijf-in-bossen-248272480.html

 

Gelegen in de bossen van Brecht, rustige en groene omgeving.

1500 m2 groot en volledig omheind.

Ingebouwde stacaravan + annex wc/tuinhuisje.

Waterput met water.

Geen elektriciteit, wel mogelijkheid tot aansluiten groep.

Mogelijkheid tot moestuin.

Niet geschikt om te domiciliëren.

Wordt verkocht wegens nakende verhuis naar het buitenland.

 

16,000 euro

 

Groetjes Marco

 

Klinkt heel mooi, maar veel regio's in Belgie kennen de verplichting dat bij verkoop of overdracht van een "recreatieterrein" alle opbouwen verwijderd moeten worden en het alleen voor dagverblijf gebruikt mag worden. Alleen als het aantoonbaar van voor 1968(of zoiets, de echte belgen kunnen dat waarschijnlijk beter toelichten) is mag het blijven staan. De meeste andere Recreatiepercelen kennen een overgangsregeling waarbij het door de huidige eigenaar nog gebruikt en onderhouden mag worden, maar dat recht gaat niet over op de nieuwe eigenaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, is zo'n type stacaravan heb ik twee jaar gewoond. Lekker in de winters van 2009/2010 en 2010/2011, tot -23 was het soms.

Het is 1 inch dikke plaat met veel enkel glas, isoleert dus voor geen meter. Wil je hier een BOL van maken is dat het eerste punt om aan te pakken.

 

Geen idee of 16k voor 1500m2 duur is, de caravan is 100 euro waard zonder CV.

 

Voordeel is wel dat hij onder dak staat, terwijl zo'n aluminium dak al niet snel gaat lekken. Zo'n beetje iedere oude caravan met dakleer kon na iedere strenge winter weer gerepareerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Voordeel is wel dat hij onder dak staat, terwijl zo'n aluminium dak al niet snel gaat lekken.

Misschien is er een goede reden dat hij onder een afdakje staat ;-)

Wanneer ik foto nummer 4 en 7 bekijk, dan denk ik dat het originele dak schade heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Nu staat ik wel bekend als een domme boer dus kan ik rustig vragen wat betekend dit?

 

Niet geschikt om te domiciliëren.

Wordt verkocht wegens nakende verhuis naar het buitenland

 

Permanente bewoning niet toegestaan.

We gaan naar het buitenland verhuizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...