Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 59
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fightermo Bekijk Berichten

Heb de beschikking over verschillende messen van klein naar groot die ik er op los zou willen laten. Ik ben ook in het bezit van een pop waar ik het vest aan kan doen. Ook ben ik in het bezit van een HD camera waar ik alles mee zou kunnen filmen.

De pop is geen paspop uit de winkel maar een pop die echt mee veert zoals menselijk vlees dat zou doen. Met mijn vechtsport ervaring weet ik waar mensen de meeste kans hebben om gestoken te worden.

Een aanvaller met ervaring zal steken/snijden op de vitale plaatsen waar de vest helaas geen bescherming zal bieden.
    [MENTION=1785]Ronin Kogaratsu[/MENTION] zal daar wel meer over kunnen zeggen.

Mooie actie, maar vrees dat ik hier niet in zal kunnen (grote omtrek torso) maar indien de aspirant-reviewer in de buurt woont wil ik deze testen wel eens bijwonen..
    If it looks stupid and it works, it ain't stupid.

Don't blame it on the tool while the user is a fool.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Ik wil een van mijn beste maatjes wel eens grondig overhoop steken, als hij deze bescherming draagt. Hij mag hem als teken van moed houden na afloop, en komt hem goed van pas voor zijn werk. Er zal een mooi filmpje van gemaakt worden. En een begeleidende review geschreven worden. En ja ik zal snijden en steken met een mes, machete, naald, en heel misschien zelfs een speer, maar wil absoluut niet een van mijn broeders overhoop steken. Toch zal ik hem niet sparen als ik vertrouwen in dit vest krijg.

Verder zal ik hem slaan met een stok, een ijzeren pijp, en misschien zelfs met een hamer.....

Ben erg benieuwd!

Als David na afloop nog prima in leven is, is het steekwerend vest goud waard vind ik.
    Laatst gewijzigd door Ronin Kogaratsu; 10-09-15 om 19:01.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Kogaratsu Bekijk Berichten
    Ik wil een van mijn beste maatjes wel eens grondig overhoop steken, als hij deze bescherming draagt. Hij mag hem als teken van moed houden na afloop, en komt hem goed van pas voor zijn werk. Er zal een mooi filmpje van gemaakt worden. En een begeleidende review geschreven worden. En ja ik zal snijden en steken met een mes, machete, naald, en heel misschien zelfs een speer, maar wil absoluut niet een van mijn broeders overhoop steken. Toch zal ik hem niet sparen als ik vertrouwen in dit vest krijg.

Verder zal ik hem slaan met een stok, een ijzeren pijp, en misschien zelfs met een hamer.....

Ben erg benieuwd!
    Je vergeet een tomahawk en de kloofbijl

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Deze pracht actie komt voor mij eigenlijk 27 jaar te laat.
    Ik zal uitkijken naar de review van .... wie het ook wordt.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014

Ben erg benieuwd!

Als David na afloop nog prima in leven is, is het steekwerend vest goud waard vind ik.
    Werp als het ff kan ook een twaekwondo expert er tegenaan... Die zijn in staat om houten honkbalknuppels door midden te breken.
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Range Bekijk Berichten
    Werp als het ff kan ook een twaekwondo expert er tegenaan... Die zijn in staat om houten honkbalknuppels door midden te breken.
    Ja dus?? Dit gaat om n Life saver ,niet om n honkbal knuppel doormidden kicken.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Met alle plezier! En geef mij mij dezen op.

- Doe het vest om,
    - Draag het,
    - Film het,
    - Fotografeer het,
    - Blog en review het!

Mee de kroeg in, op straat, met verschillende soorten kleding, tijdens verschillende activiteiten (hoor ik daar zwemmen met haaien?) en wat al niet meer interessant kan zijn.
    FEAR LEADS TO ANGER.
    ANGER LEADS TO HATE.
    HATE LEADS TO SUFFERING.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BoBo87 Bekijk Berichten
    Zie mijn naam een paar keer langs komen.

Bij het testen van dit soort vesten zijn er diverse factoren zeer belangrijk:

1. Veiligheid
    2. Veiligheid
    3. Veiligheid
    4. Testomstandigheden.

Ik zou het vest wel willen test, geen probleem, maar films maken is wat lastiger. Draagcomfort, draagduur etc is geen probleem. Draag ze bijna dagelijks.

Bij testen met iemand erin: NOOIT DOEN.
    Bij testen zonder iemand erin alleen testen op een meeverende ondergrond. Zelfs een scherp aardappelmesje (beetje overdreven) gaat door mijn nieuwe vest heen als ik dat op de tafel leg. Alle vesten werken door het absorberen van kinetische energie, en als die niet weg kan werkt het vest niet. Heb mijn oude vest ooit getest met een SOG mes en een tomahawk. En die worden mooi tegengehouden. Plaats je het vest op de grond dan is het compleet nutteloos om te testen en ga je er zo door heen.

En wanneer je een vest getest hebt met messen (wat in een lab gedaan zou moeten zijn ivm de classificatie) is het direct nutteloos. 1x raken met mes is vervangen. Lab is 10x met een nieuw, extreem puntig en scherp mes, alvorens het vest goed is.

Sorry voor lange post, ben net klaar met werken (hele dag lvl 4 vest) en ben kapot, uitgescholden en onder gespuugd e.d. maar zou het draagcomfort graag willen testen. Maar de snijwerendheid/steekwerendheid wordt dus lastiger en meer subjectief dan een eerlijk onderdeel.
    Ik heb een camera en nu al wat ervaringen met reviews maken , samen werken?
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Vind wel dat deze er ook op getest moet worden dan, want als die zo een impact kan hebben dan kan die veel hebben
    Bijlage 20631
    Non nobis, Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam !

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Ja dus?? Dit gaat om n Life saver ,niet om n honkbal knuppel doormidden kicken.
    Nou, als dit vest zo'n impact kan weerstaan, dan weten we in ieder geval dat men slagwapens van honkbalknuppel formaat er op kapot slaat en de persoon in kwestie daar geen schade aan overhoud.

We krijgen de kans om dit uit te testen, dus waarom ook niet!
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Vergelijkbare onderwerpen

1. [Reviewer gezocht] Handboek voedsel drogen
    Door Mr. Gold in forum Reviews
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 24-06-14, 16:37
  2. [Reviewer gezocht] Life Straw Go
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 20-02-14, 09:54
  3. [Reviewer gezocht] Mechanix handschoenen