Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat vinden jullie van deze tas?


White Eagle

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van deze tas?

 

http://www.aliexpress.com/item/Free-soldier-outdoor-travel-sports-backpack-Men-s-and-women-s-hiking-camping-backpack-30l-double/32339049925.html

 

Hij is nu vrij scherp in de aanbieding en ik kwam er tijdens de vakantie achter dat mijn oude BOB wat verteerd was (heb die al vanaf mijn 15e ;;))

Nu hebben we even niet zoveel budget dus ik vroeg me af of dit wat kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Persoonlijk denk ik dat je dat niet kan beoordelen via wat fotootjes.

 

Je kan niet voelen of hij fijn zit, of de stof duurzaam lijkt, of de naden degelijk zijn, etc etc.

Persoonlijk zou ik met een beperkt budget dan eerder gaan voor een tweedehands tas van een betrouwbaar merk, die je voor aanschaf zelf kan passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nooit meer van die site of dergelijke andere gaan bestellen want alles is namaak en is geen ballen waard.

Geloof me...ik heb veel besteld in het begin maar goedkoop is hier op deze site garantie voor brol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie van deze tas?

 

Hij is nu vrij scherp in de aanbieding en ik kwam er tijdens de vakantie achter dat mijn oude BOB wat verteerd was (heb die al vanaf mijn 15e ;;))

Nu hebben we even niet zoveel budget dus ik vroeg me af of dit wat kan zijn.

 

Wat vind je van deze tas ?

Tenzij iemand een identieke tas gekocht heeft kan je niets zeggen over de kwaliteit.

 

Koop je hier in Holland iets dan heb je garantie etc. Tis een keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nooit meer van die site of dergelijke andere gaan bestellen want alles is namaak en is geen ballen waard.

Geloof me...ik heb veel besteld in het begin maar goedkoop is hier op deze site garantie voor brol.

 

Ik heb dezelfde ervaringen. Doe het niet @White Eagle want je krijgt er geheid spijt van. Volg het advies van @Greener!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@White Eagle Raad het aan om het niet te bestellen, want je weet de kwaliteit helaas niet. En dan zou een goedkoop uiteindelijk een duurkoop worden, en dat zou uiteindelijk ook zonde zijn van je geld ;) Het ziet er wel uit als een degelijke tas, maar als ik dan na de schouderbanden kijk waar deze bevestigd zijn. Ziet het er weer enorm fragiel uit, en voor een paar euro meer heb je een goede 25/30 liter tas. Waar je geen langere tijd voor hoeft te wachten ;)

De tas waar @-geanonimiseerd- over begon ben ik wel over te spreken, dit is ook omdat ik zelf de zwarte variant er van had van het merk max fuchs. En met deze heb ik 3,5 jaar rond gelopen dag in dag uit (lomp), en hij was nog steeds niet kapot. Maar ik heb hem wel weg gegeven nadat ik van condor een grote heb gekocht, maar geef niet meer dan tussen de 25/35 euro uit voor zo een model ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@White Eagle Raad het aan om het niet te bestellen, want je weet de kwaliteit helaas niet. En dan zou een goedkoop uiteindelijk een duurkoop worden, en dat zou uiteindelijk ook zonde zijn van je geld ;) Het ziet er wel uit als een degelijke tas, maar als ik dan na de schouderbanden kijk waar deze bevestigd zijn. Ziet het er weer enorm fragiel uit, en voor een paar euro meer heb je een goede 25/30 liter tas. Waar je geen langere tijd voor hoeft te wachten ;)

De tas waar @-geanonimiseerd- over begon ben ik wel over te spreken, dit is ook omdat ik zelf de zwarte variant er van had van het merk max fuchs. En met deze heb ik 3,5 jaar rond gelopen dag in dag uit (lomp), en hij was nog steeds niet kapot. Maar ik heb hem wel weg gegeven nadat ik van condor een grote heb gekocht, maar geef niet meer dan tussen de 25/35 euro uit voor zo een model ;)

 

Zo te zien is die tas van Mil4you geen Fuchs, op de website staat er iig een MFH label op:

 

http://www.max-fuchs.de/cgi-bin/iboshop.cgi?showd630,,30333B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vind je van deze tas ?

Tenzij iemand een identieke tas gekocht heeft kan je niets zeggen over de kwaliteit.

 

Koop je hier in Holland iets dan heb je garantie etc. Tis een keuze.

 

Is een leuke tas. Weet waar je hem voor €25 kan krijgen en de 50 liter versie voor €40.

 

Is een redelijke tas, goed stevig maar het is een "namaak", wel een redelijk goede, zeker voor het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej,

 

Ik heb nu sinds enige maanden deze als werktas/EwDC :

 

http://www.ebay.nl/itm/BLACK-Molle-RUCKSACK-Military-Assault-Small-20L-BACKPACK-Tactical-Army-Day-Pack-/360733574188?hash=item53fd65842c

 

en die houd zich tot nu toe keurig netjes, nog niets kapot gegaan, ritsen blijven heel en ik gebruik 'm elke werkdag, vooral de 2 kleinere voorste vakjes gaan per dag vaak open en dicht.

Ik had 'm via een andere aanbieder (iets met airsoft in de naam), maar op de foto is hij tot in detail hetzelfde dus ga ik er van uit dat het dezelfde rugzak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het probleem is dat goede rugtassen duur zijn en eigenlijk altijd waren .

Daar komt nog bij dat er twee markten bijgekomen zijn .Oa Bushcraft dat in een groeispurt kwam en het Prepper gebeuren .

Vraag en Aanbod van .

 

Dan opent er zich vanzelf een keer een deurtje waar de Ondernemers op inspelen .

En dan krijg je van die advertentievermeldingen van " US model legerrugzak " , " Frans model Legerrugzak "

Juist MODEL . Deze rugzakken hebben niets met DE Kwaliteit van het origineel te doen , maar er word middels dat woord " Model " wel een Valkuil geplaatst

Investeer dan in een goedkopere Tweedehandse Merk rugzak maar laat deze Goedkope rommel liggen . Want dat is het .

Dat is eigenlijk hetzelfde met DE Originele ALICE pack . IK heb al bij verschillende Dumpzaken gezien dat ze de Chinese Versies van de Alice Pack verkopen .

Tassen hebben dan ook geen NSN of made in US vermeldingen . Ook bij deze tassen vele gebreken na een tijdje . Vooral wanneer de tassen belast worden met iets meer gewicht .

http://militaria4you.nl/paginas/artikel-details.php?id=2603

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat goede rugtassen duur zijn en eigenlijk altijd waren .

Daar komt nog bij dat er twee markten bijgekomen zijn .Oa Bushcraft dat in een groeispurt kwam en het Prepper gebeuren .

Vraag en Aanbod van .

 

Dan opent er zich vanzelf een keer een deurtje waar de Ondernemers op inspelen .

En dan krijg je van die advertentievermeldingen van " US model legerrugzak " , " Frans model Legerrugzak "

Juist MODEL . Deze rugzakken hebben niets met DE Kwaliteit van het origineel te doen , maar er word middels dat woord " Model " wel een Valkuil geplaatst

Investeer dan in een goedkopere Tweedehandse Merk rugzak maar laat deze Goedkope rommel liggen . Want dat is het .

Dat is eigenlijk hetzelfde met DE Originele ALICE pack . IK heb al bij verschillende Dumpzaken gezien dat ze de Chinese Versies van de Alice Pack verkopen .

Tassen hebben dan ook geen NSN of made in US vermeldingen . Ook bij deze tassen vele gebreken na een tijdje . Vooral wanneer de tassen belast worden met iets meer gewicht .

 

Bezint eer gij begint .

 

+1

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb oa voor mijn Nieuwe ongebruikte Alice pack Large ( Field Pack, LC-1 large (NSN 8465-01-019-9103) with new buckles and no liners ) met Origineel LC II Frame maar 30 Euro betaald en dat gewoon op een kleine Militaria Markt . Ik heb er zonder moeite 15 Euro afgepraat en zodoende die 30 Euro aankoop . Pas later bemerkte ik dat er niet veel prijsverschillen waren tussen de andere aanbieders en dat het ook bij hun Slechts vraagprijzen waren ..

 

Als je een Alice pack kunt bemachtigen met de vermelding DJ Manufacturing (NSN 8465-01-019-9103 dan heb je er een van de laatste serie . En ook nog eens een van een van de Beste Fabrikanten . DJ manufacturing sleepte de opdracht binnen net voordat het Molle Systeem erin kwam .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer mooie tas en kwaliteit ook, maar gaat het frame geen zeer doen met lopen ?

 

Dat Frame raakt je rug nauwelijks . De man op de foto heeft hem niet helemaal goed afgesteld ( Zie bovenzijde )

Een Alice Pack op je rug geeft tenminste nog ventilatie . Je krijgt niet van die grote zweetplekken ;)

 

Alice-pack-5.jpg.27a76076a30ce4a259b66c2881bb16fd.jpg209184_02_alice_pack_sale_2_for_50_00_sh_640.jpg.d8eb028d7eea11590c3f36a12067f3fa.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had altijd een beetje moeite met dit systeem tijdens dagtochten ging het toch zeer doen of zat niet lekker.

 

Je komt ze niet echt meer tegen en loop vaak bij dumps binnen een tas als dit is een zeldzame verschijning geworden.

 

Als het zeer doet dan ligt het vaak aan de afstelling of padding van de heupgordels/ schouderriemen . Of je bent door de lichaamsbouw niet geschikt voor het systeem . Dat kan ook .

Die rugzakken zijn er nog genoeg . Vooral op Militaria markten waar vele aanbieders staan . Er zijn er verschillende die niet echt een winkel hebben maar wel ontzettend veel spul .

Dat spul word dus alleen aangeboden op zulke markten . Mijn Alice pack heb ik gekocht op het Santa fe gebeuren in het Oorlogsmuseum te Overloon .

Daar word drie 'a 4 keer per jaar iets georganiseerd . Zie Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...