Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32
    Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2012
    Nog een link over 9/11, vanuit een totaal ander standpunt.

https://www.youtube.com/watch?v=Kg7Qt4bV0B8

Als dit echt zo is, is het helemaal om van te kotsen.

Zogenaamde kunst studenten die eigenlijk tot de Mossad behoorden en zo op het gemakje de aanslag konden voorbereiden op de torens.

Als je een beetje verder doordenkt houdt het wel steek natuurlijk. Zo kon Israël de VS gebruiken om een deel van hun Arabische niet al te bevriende naties uit te schakelen.

Waar of niet, ik ga me er niet over uitspreken, maar het is en blijft een feit dat de officiële versie geen steek houdt.

En ik vrees dat we met dezelfde methoden de derde wereldoorlog worden ingelokt.

De (economische) macht van de VS is serieus aan het afbrokkelen, ze zitten met een schuldenberg die nooit meer op een normale manier af te betalen valt.
    Wat doe je dan als politieke machthebber om je vel te beschermen ? Je zoekt een zondebok, en je stuurt de mensen die een revolutie tegen jou kunnen ontketen (meestal jonge werkloze, gefrustreerde mannen) uit in een leger om die zondebok te bevechten. Zo bescherm je je eigen vel.

Patronen die we in het verleden al zo dikwijls hebben gezien. Het mensDOM leert niet bij.

Oorlog is als de regering bepaalt wie de vijand is, revolutie is als de mensen zelf hebben bepaald wie de vijand is.

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spechtje Bekijk Berichten

Oorlog is als de regering bepaalt wie de vijand is, revolutie is als de mensen zelf hebben bepaald wie de vijand is.
    da's mooi gezegd!

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Dat stukje over de torens is maar een klein deel van het filmpje, hier kun je over discussiëren, het gaat over het grote geheel.
    Dat is ook waar je op moet concentreren, de rest ook, laat je niet afleiden door een zandkorreltje over een klein detail.

Keep Focus On The Big Picture!
    FEAR LEADS TO ANGER.
    ANGER LEADS TO HATE.
    HATE LEADS TO SUFFERING.

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Filmpjes ach vergeet niet het tavistock instituut het meester brein op gebied hersenspoelen en manipuleren. Ze beheren en controleren ook het nieuws heb ik gelezen. En oke er zijn ook onafhankelijke bronnen maar hoe onafhankelijk zijn ze dan, dat is wel interessant om te weten.

(offtopic)

On topic: Elk beeldmateriaal zorgt wel voor een verruimde blik en zet je ook aan het denken maar kijk wel uit, want voor je het weet wordt je op het verkeerde been gezet.
    Ik als zendamateur ben door de draad genomen contact gestoord

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bla Bla Bekijk Berichten
    Ik heb het afgezet nadat alweer het verhaal over de torens begon. Metaal smelt pas bij x dus was het een inside actie van Amerika zelf en hebben terroristen er niets mee te maken.

Bleech...tijd voor weer een rol alluminiumfolie.
    Dit is echt een schoolvoorbeeld van hoe er te werk gegaan wordt om kritiek ongeloofwaardig te maken.
    Wordt het tegengeluid mbt een bepaald onderwerp iets te overheersend? Simpel, neem een (klein) onderdeel van het onderwerp, ridiculiseer dat tot in het extreme, en vervolgens wordt alle kritiek mbt het hele onderwerp aan de kant geschoven puur en alleen op basis van dat ene punt.

Google even voor de gein "Jet fuel can't melt steel beams", en dan zie je dus wat ik bedoel. Het is zo over the top belachelijk gemaakt, dat iedere vorm van gefundeerd kritiek aan de kant geschoven kan worden met een enkele meme.

Wat betreft het filmpje, ik vind het echt super jammer maar ik kan dat dus echt niet luisteren. Ik merk dat het blijkbaar steeds populairder wordt om op deze manier filmpjes te maken, snap echt niet waarom. Het blikkige stemgeluid, de ruis, de achtergrond muziek en repetitieve geluiden, mijn hoofd mist daar een paar filters voor waardoor ik niet kan verstaan wat er gezegd wordt. Mij lijkt dat als je iets te vertellen hebt, je letterlijk wil dat je gehoord wordt, maar goed.
    Jammer, kan dus verder niets zeggen over het filmpje.
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Werkelijk? Ik word op mijn plaats gezet terwijl ik WEL heb opgelet tijdens natuurkunde O_o

Dit gaat leuk worden

Puur voor de amusumentswaarde: Hoe kan het dan volgens jullie gebeurd zijn?
    1e waar ik bij de beelden van het instorten aan dacht, was de docu's series over gebouwen afbreken met explosieven. Die storten ook zo mooi recht binnen hun eigen oppervlak in elkaar. Maar daarvoor is ruimte nodig onderin het gebouw en hier was de zwakke plek bovenin. Hoe is er dus die nodige ruimte ontstaan om zo keurig in elkaar te zakken?

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Werkelijk? Ik word op mijn plaats gezet terwijl ik WEL heb opgelet tijdens natuurkunde O_o

Dit gaat leuk worden

Puur voor de amusumentswaarde: Hoe kan het dan volgens jullie gebeurd zijn?
    Okee, jij bent de pro in natuurkunde. Leg dan eens uit hoe de BBC een half uur van te voren de instortting van WTC7 al meldde, MET WTC7 *LIVE* in beeld! WTC7 wat overigens niet geraakt is door een vliegtuig of wat dan ook, anders dan een beetje puin. WTC7 wat perfect instort, zo netjes dat het niet anders kan dan dat dat gepland was.

Time travel? Helderzienden in dienst? Het zal toch niet?

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enki Bekijk Berichten
    Okee, jij bent de pro in natuurkunde. Leg dan eens uit hoe de BBC een half uur van te voren de instortting van WTC7 al meldde, MET WTC7 *LIVE* in beeld! WTC7 wat overigens niet geraakt is door een vliegtuig of wat dan ook, anders dan een beetje puin. WTC7 wat perfect instort, zo netjes dat het niet anders kan dan dat dat gepland was.

Time travel? Helderzienden in dienst? Het zal toch niet?
    Dat de BBC een deel van de berichtgeving niet helemaal correct had, is niet geheel verwonderlijk.
    Een mogelijke verklaring waarom gebouw 7 op deze manier ingestort is staat hieronder.

http://www.liveleak.com/view?i=7b6_1378926526

Zoals ik ook al in andere topics aangaf,
    Ik heb niet voldoende bewijs om welk scenario als bewezen te achten!

Kan niet anders, dat is jouw mening.
    Kan het wel anders, dat is de mening van bovenstaande link.

Heb ik de bewijzen?
    Nee

Zijn er Vreemde dingen op 9-11 gebeurd? JA!
    Kan dit door vliegtuigen veroorzaakt zijn? JA!

Wat is de waarheid?
    Naam:     this-is-true-this-is-truth-square-circle-please-consider-before-talking-typing.jpg
Bekeken:  150
Groote:   64,2 KB

Ik weet het niet zeker!

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard434 Bekijk Berichten
    Dat de BBC een deel van de berichtgeving niet helemaal correct had, is niet geheel verwonderlijk.
    Serieus? Dat ze een half uur van te voren melden dat een gebouw is ingestort doe je af als "niet helemaal correct" en "niet geheel verwonderlijk" ?

Als ik jou opbel en vertel dat je auto in brand staat, jij uit het raam kijkt en je ziet 'm gewoon staan, en een half uur later staat 'ie alsnog in brand, dan is dat "niet geheel verwonderlijk" en totaal niet verdacht?

Mooi verhaal...

Dit is wat de EXPERTS er over te zeggen hebben:
    http://www.ae911truth.org/gallery/faqs.html

En voordat er weer dom geblaat wordt dat die mensen niet weten waar ze 't over hebben, dat weten ze wel degelijk; het zijn stuk voor stuk architecten en/of engineers met grote projecten op hun naam.
    http://www.ae911truth.org/about.html

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enki Bekijk Berichten
    Serieus? Dat ze een half uur van te voren melden dat een gebouw is ingestort doe je af als "niet helemaal correct" en "niet geheel verwonderlijk" ?

Als ik jou opbel en vertel dat je auto in brand staat, jij uit het raam kijkt en je ziet 'm gewoon staan, en een half uur later staat 'ie alsnog in brand, dan is dat "niet geheel verwonderlijk" en totaal niet verdacht?

Mooi verhaal...

Dit is wat de EXPERTS er over te zeggen hebben:
    http://www.ae911truth.org/gallery/faqs.html

En voordat er weer dom geblaat wordt dat die mensen niet weten waar ze 't over hebben, dat weten ze wel degelijk; het zijn stuk voor stuk architecten en/of engineers met grote projecten op hun naam.
    http://www.ae911truth.org/about.html
    Ik zou je willen vragen mijn post nog eens goed te lezen,
    want ik zeg dat ik niet voldoende BEWIJS heb!

En ja, als je me nu opbelt en dit vermeldt, vind ik dat ook ronduit bizar!
    Maar, als je dat doet terwijl er ongeregeldheden in mijn straat zijn,
    of terwijl een vrachtwagen en andere auto's ernaast al in de brand staan, dan verbaas ik me er vooral over hoe je aan mijn telefoonnummer komt!
    Het was een CHAOS! Niemand wist en begreep precies wat er aan de hand was,
    Dat de BBC en anderen ook, dingen niet juist hebben kunnen zien en inschatten, is in zo'n situatie logisch!
    Sterker nog, als er alleen maar correcte informatie was verstrekt was dit veel verdachter geweest!
    Ik weet niet of jij wel eens een heftige ervaring heb gehad, (ik ken je niet persoonlijk) maar ik weet uit ervaring dat je dan snel dingen misplaatst.

Ik zeg niet dat ik niets verdacht vind, ook niet dat ik alles blind geloof. Van alle kanten niet.
    Ook ik (heb een bouwkundige opleiding) vind de manieren van instorten, en alles eromheen "vreemd".

Maar ik heb geen bewijzen ten aanzien van elke kant.
    Het enige wat ik zeg is:

Ik heb niet voldoende bewijs om een van beide theorieën als waarheid aan te nemen.
    Het woord MOGELIJKE in mijn post is niet voor niets cursief geschreven.

Dom geblaat hoor je mij nergens zeggen, zal ik ook niet doen.
    Ik stel alleen maar, dat wij hier te weinig informatie hebben, om de volledige waarheid te kunnen zien.
    Wat dit ook is!

Vergelijkbare onderwerpen

1. Wanneer spreken we over WWIII ?
    Door Communicator in forum Internationaal
    Reacties: 30
    Laatste Bericht: 01-10-13, 19:36

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten