Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 59
    Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Bekijk Berichten
    . Wordt toch eens wakker man, van de 248 coflicten sinds de Tweede Wereldoorlog, werden er 201 door Amerika gestart, hetgeen 30 miljoen mensen het leven heeft gekost.
    Leuk dat dit op een site geroepen wordt, maar ik had daar graag een lijst met alle gewapende conflicten en hun aanstichters (het liefst met de linkjes naar de bewijzen)
    Want volgens mij zijn er veel meer conflicten geweest, of ze tellen een hoop conflicten niet mee.
    (Denk alleen al aan de vele burgeroorlogen in Congo, Ivoorkust en dergelijke)

Enige verklaring die ik zou kunnen bedenken is dat het om conflicten tussen verschillende landen gaat, maar dat staat nergens vermeldt.

Overigens, niet dat ik zo'n hoge pet op heb van de USA, maar lukraak dingen roepen gaat helaas 2 kanten op.

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Vlakbij kruising A2 / A15 .. pm me indien je in de buurt zit.
    Dit is dus precies de reactie die de grootmachten (lees Amerika) willen losmaken. De hele War on Terror is een hoax! Sinds het verklaren van de oorlog aan de terroristen, zijn ze nog nooit zo sterk geweest als nu. Waarom zien jullie dat niet?
    Waarom moet jouw verhaal de waarheid zijn ?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard434 Bekijk Berichten
    Leuk dat dit op een site geroepen wordt, maar ik had daar graag een lijst met alle gewapende conflicten en hun aanstichters (het liefst met de linkjes naar de bewijzen)
    Want volgens mij zijn er veel meer conflicten geweest, of ze tellen een hoop conflicten niet mee.
    (Denk alleen al aan de vele burgeroorlogen in Congo, Ivoorkust en dergelijke)

Enige verklaring die ik zou kunnen bedenken is dat het om conflicten tussen verschillende landen gaat, maar dat staat nergens vermeldt.

Overigens, niet dat ik zo'n hoge pet op heb van de USA, maar lukraak dingen roepen gaat helaas 2 kanten op.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gunnie Bekijk Berichten
    Waarom moet jouw verhaal de waarheid zijn ?
    Volg de links en ga zelf op onderzoek uit. Waarom moet ik bewijzen dat het waar is? Bewijzen jullie maar dat het NIET waar is.

Maar ik garandeer je, als je het een en ander leest en docu's bekijkt, dan gaat je rotsvaste geloof in de goedheid en grootsheid van de westerse maatschappij echt wel wankelen.
    Het verbaast mij dat zich mensen op het forum aanmelden die nog steeds denken dat wij, in het westen, de juiste weg volgen. Dat wij de wijsheid in pacht hebben en dat wij onze manier van denken en consumeren aan de rest van de wereld kunnen opleggen.

Oh nee, niet het consumeren, dat is alleen aan ons voorbehouden.

En Gunnie, het is niet mijn verhaal, en het moet niet de waarheid zijn, maar helaas blijkt het de waarheid te zijn. Of ben je de oorlog in Irak al vergeten? Dat was toch wel het toppunt van een ongefundeerde agressieve daad tegen een land dat geen enkele bedreiging vormde voor de VS.

En wat de [MENTION=5362]Kolonel[/MENTION] schreef: De stront is al uitgebroken in het MO waarom sturen ze geen grondtroepen ...?? Die stront in het Midden Oosten veroorzaken wij, de westerse mogendheden, al sinds 1870 of daaromtrent. Eerst de Engelsen en de Fransen, nu vooral de Amerikanen. Want daar zit de olie en dus moet er onrust blijven zodat het Midden Oosten geen economisch blok kan vormen. Zelfs de hele Arabische Lente is er een gevolg van.

De wereld is zieker dan je denkt.

Charlie

Nog n keer dan: http://scientistsascitizens.org/2014...reventing-war/
    Laatst gewijzigd door Charlie; 13-09-15 om 18:04.
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Volg de links en ga zelf op onderzoek uit. Waarom moet ik bewijzen dat het waar is? Bewijzen jullie maar dat het NIET waar is.

Maar ik garandeer je, als je het een en ander leest en docu's bekijkt, dan gaat je rotsvaste geloof in de goedheid en grootsheid van de westerse maatschappij echt wel wankelen.
    Het verbaast mij dat zich mensen op het forum aanmelden die nog steeds denken dat wij, in het westen, de juiste weg volgen. Dat wij de wijsheid in pacht hebben en dat wij onze manier van denken en consumeren aan de rest van de wereld kunnen opleggen.

Oh nee, niet het consumeren, dat is alleen aan ons voorbehouden.

En Gunnie, het is niet mijn verhaal, en het moet niet de waarheid zijn, maar helaas blijkt het de waarheid te zijn. Of ben je de oorlog in Irak al vergeten? Dat was toch wel het toppunt van een ongefundeerde agressieve daad tegen een land dat geen enkele bedreiging vormde voor de VS.

En wat de [MENTION=5362]Kolonel[/MENTION] schreef: De stront is al uitgebroken in het MO waarom sturen ze geen grondtroepen ...?? Die stront in het Midden Oosten veroorzaken wij, de westerse mogendheden, al sinds 1870 of daaromtrent. Eerst de Engelsen en de Fransen, nu vooral de Amerikanen. Want daar zit de olie en dus moet er onrust blijven zodat het Midden Oosten geen economisch blok kan vormen. Zelfs de hele Arabische Lente is er een gevolg van.

De wereld is zieker dan je denkt.

Charlie

Nog n keer dan: http://scientistsascitizens.org/2014...reventing-war/
    Wat ik hier proef is dat jij persoonlijk een wraak gevoel ( Hetze ) hebt tegen het westen ?!
    Jij zegt dat alles een Hoax is, dat we wakker moeten worden en waarom we het niet inzien ...... maar wij moeten wel met tegen bewijzen komen ?? beetje raar.
    Ook ben ik van mening dat jouw verhaal totaal het tegenovergestelde van de (gedeeltelijke) waarheid is ( mijn mening !! )
    Nog een vraag, heeft er verder niks mee te maken, maar je bent zo fel op Amerika, is het toeval dat je je eigen Charlie hebt genoemd ?? zo noemden de Amerikanen altijd de Vietcong

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Zoals ik al zei, ik heb geen hoge pet op van de USA,
    Ook ben ik ver van mening dat "wij" westerse landen de waarheid in pacht hebben of wat dan ook.

het enige wat ik vraag, geef me een lijst met de 248 gewapende conflicten.
    Ik doe mijn onderzoek en daarbij kom ik meer dan 47 conflicten tegen die niet door de VS.

Dus ergens in de cijfers kloppen dingen niet.

En DAT is de reden waarom ik stel, dat ik op basis van deze informatie niet blind deze getallen over neem en geloof.

Sterker nog,
    Misschien dat als we echt diepgravend onderzoek doen, de Situatie nog veel erger is.

Edit: Daarom vraag ik in mijn post ook naar de lijst met conflicten zodat we hier op het forum juist alle misinformatie, kunnen controleren.
    Waarvan ik overtuigd ben dat dat 2 kanten op gebeurt!
    Laatst gewijzigd door Richard434; 13-09-15 om 18:25. Reden: toevoeging

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Wat ook de waarheid is beide partijen zullen ontkennen. Maar goed propaganda machine draait op vollen toeren bij alle partijen.
    En er is maar 1 doel, angst chaos etc creren. We zitten gewoon vast in een vicieuze levens echte psychose, soort realistische thriller !!
    Ik als zendamateur ben door de draad genomen contact gestoord

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Eigenlijk best spannend!! Een gigantisch jongens boek, film script 😎
    Ik als zendamateur ben door de draad genomen contact gestoord

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    [MENTION=4745]PDMV[/MENTION]
    Dat is de reden dat ik om de achterliggende bronnen vroeg.
    Zodat ik zelf uit de informatie van beide kampen mijn eigen conclusie's kan trekken.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard434 Bekijk Berichten
    @<a href="http://preppers.nl/forum/member.php?u=4745" target="_blank">PDMV</a>
    Dat is de reden dat ik om de achterliggende bronnen vroeg.
    Zodat ik zelf uit de informatie van beide kampen mijn eigen conclusie's kan trekken.
    Mocht je verdere achtergrondinformatie willen, kan ik je persoonlijk onderstaande docu enorm aanbevelen.
    Het is wel 3,5 uur lang, dus vraagt een behoorlijke investering van je tijd. Daar staat tegenover dat het wel gaat om je leven, en niet alleen dat van jou, maar van ons allemaal, van onze kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen etc etc. Als je het zo bekijkt, wat stellen die 3,5 uur dan nog voor?

Nou weet ik dat velen het filmpje meteen aan de kant zullen schuiven als "complot theorien". Ook die mensen zou ik willen vragen om de docu te kijken. Sterker nog, niet alleen te kijken, maar kritisch te kijken. Pak pen en papier (of een worddocument) bij de hand, noteer de dingen die je onwaarschijnlijk, ongeloofwaardig of zorgwekkend vindt. Verdiep je er in, onderzoek de genoemde feiten. Het enige risico dat je neemt is dat je wat leert. Stel je vindt het na die research nog steeds onzin, heb je tenminste daadwerkelijk onderbouwde argumenten om het als onzin aan de kant te schuiven. Dan kan je de discussie aangaan, ipv de deur dicht doen met de term "complottheorie".

no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Mocht je verdere achtergrondinformatie willen, kan ik je persoonlijk onderstaande docu enorm aanbevelen.
    Het is wel 3,5 uur lang, dus vraagt een behoorlijke investering van je tijd. Daar staat tegenover dat het wel gaat om je leven, en niet alleen dat van jou, maar van ons allemaal, van onze kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen etc etc. Als je het zo bekijkt, wat stellen die 3,5 uur dan nog voor?

Nou weet ik dat velen het filmpje meteen aan de kant zullen schuiven als "complot theorien". Ook die mensen zou ik willen vragen om de docu te kijken. Sterker nog, niet alleen te kijken, maar kritisch te kijken. Pak pen en papier (of een worddocument) bij de hand, noteer de dingen die je onwaarschijnlijk, ongeloofwaardig of zorgwekkend vindt. Verdiep je er in, onderzoek de genoemde feiten. Het enige risico dat je neemt is dat je wat leert. Stel je vindt het na die research nog steeds onzin, heb je tenminste daadwerkelijk onderbouwde argumenten om het als onzin aan de kant te schuiven. Dan kan je de discussie aangaan, ipv de deur dicht doen met de term "complottheorie".

Mooi gezegd en een goed handvat !!

Vergelijkbare onderwerpen

1. [News only] Irak / Al Quaida / ISIS / Syri
    Door Keyser Suze in forum Midden-Oosten
    Reacties: 381
    Laatste Bericht: 07-12-15, 13:11
  2. Dat IS of ISIS gebeuren....
    Door Jrv in forum Koffiecorner
    Reacties: 36
    Laatste Bericht: 07-09-15, 10:35
  3. ISIS release new gold coins
    Door Dreutel in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 16
    Laatste Bericht: 31-08-15, 08:41
  4. Isis actief tegen Israel ?
    Door Kans in forum Internationaal
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 21-08-14, 21:33
  5. ISIS steun in Nederland (schokkende beelden)
    Door prepper053 in forum Binnenland
    Reacties: 42
    Laatste Bericht: 13-08-14, 08:20

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten