Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 61
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Oh kom op, je weet hoe de media met dit soort zaken omgaan! Een paar rare opmerkingen is genoeg voor ze om een feestje te bouwen. Het is allemaal sensatie zoekerij en dan zijn muntjesautomaten op je eigen douche en vuurstenen in je tas perfect materiaal voor ze. En uiteraard spreek je voor de media en voor de lezers op zo'n moment voor "alle" preppers.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Wat een flapdrolreactie over de zonnepanelen. XD. Hebben ze nooit nagedacht over een offthegrid-systeem? XD. Ohnee, ik moet niet vanuit mijzelf rekenen als ik het over mijn wolharige medemens hebt
    Your knife and mind: Both can cut through thick situations if sharpened correctly.

Hier doen wij wat we wťl kunnen doen voor onszelf ipv alleen te klagen. Toch?

Prepping: How to turn your life from boring to Epic!

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Jammer van de titel en men blijft daar in hangen ook al hebben ze het artikel gelezen.
    Het Is natuurlijk 'eind van de wereld zoals We kennen' .

Super artikel Monique. Had je altijd zo willen heten?

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    De reacties bij het artikel gelezen, diverse standaard reacties, maar 1 is wel weer frappant en wordt vaak weggewuifd door preppers. maar wel goed om rekening mee te houden en conclusies te trekken.

Xipe68
    ideaal deze mensen. hierdoor hoef ik zelf me niet te bevooraden maar weet ik waar ik het kan halen. zo weet ik in mijn buurt ook wie dit zijn. tenslotte de sterkste overwinnen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk Berichten
    De reacties bij het artikel gelezen, diverse standaard reacties, maar 1 is wel weer frappant en wordt vaak weggewuifd door preppers. maar wel goed om rekening mee te houden en conclusies te trekken.

Xipe68
    ideaal deze mensen. hierdoor hoef ik zelf me niet te bevooraden maar weet ik waar ik het kan halen. zo weet ik in mijn buurt ook wie dit zijn. tenslotte de sterkste overwinnen.
    Dit soort reacties zie je vaak onder dit soort artikelen, op zijn zachtst gezegd tenenkrommend.
    Persoonlijk denk ik niet dat dit wordt weggewuifd door preppers, denk dat dit juist een van de redenen is dat men probeert rekening te houden met OPSEC. Juist om te voorkomen dat dit soort graftakken op bezoek komt tijdens een SHTF.

Verder gaaf artikel hoor.
    Persoonlijk vind ik juist mooi dat het een heel rustig beeld geeft van preppen. Geen opgefokte agressieve sensatie, geen focus op wapens en geweld, maar juist heel down to earth en back to basic
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Where the unstoppable force meets the immovable object
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Dit soort reacties zie je vaak onder dit soort artikelen, op zijn zachtst gezegd tenenkrommend.
    Persoonlijk denk ik niet dat dit wordt weggewuifd door preppers, denk dat dit juist een van de redenen is dat men probeert rekening te houden met OPSEC. Juist om te voorkomen dat dit soort graftakken op bezoek komt tijdens een SHTF.

Verder gaaf artikel hoor.
    Persoonlijk vind ik juist mooi dat het een heel rustig beeld geeft van preppen. Geen opgefokte agressieve sensatie, geen focus op wapens en geweld, maar juist heel down to earth en back to basic
    Dat is altijd wat ik me afvraag op een SC, hoeveel verklede wolven zitten er tussen de schapen?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir Bekijk Berichten
    Dat is altijd wat ik me afvraag op een SC, hoeveel verklede wolven zitten er tussen de schapen?
    Ik kan me, in deze context, haast niet voorstellen dat dat de moeite waard zou zijn. Volgens mij is het minder moeite om wat flessen water en pakken rijst te kopen en in de kast te leggen, dan om een SC te bezoeken en te doen alsof je prepper bent terwijl je eigenlijk te lui bent om een paar flessen water en een paar pakken rijst te kopen.

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Where the unstoppable force meets the immovable object
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Ik kan me, in deze context, haast niet voorstellen dat dat de moeite waard zou zijn. Volgens mij is het minder moeite om wat flessen water en pakken rijst te kopen en in de kast te leggen, dan om een SC te bezoeken en te doen alsof je prepper bent terwijl je eigenlijk te lui bent om een paar flessen water en een paar pakken rijst te kopen.
    Er zijn in de VS complete groepen die plannen om zich na SHTF toe te leggen op het beroven van andere preppers, ik zie niet in waarom dat in Nederland niet zo zou zijn.

Al kan je wat dat betreft beter de database van de prepshop hacken.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Er zijn in de VS complete groepen die plannen om zich na SHTF toe te leggen op het beroven van andere preppers, ik zie niet in waarom dat in Nederland niet zo zou zijn.

Ik zeg niet dat het niet zo zal zijn, maar persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat het de moeite waard is. Maar dat zal vast aan mij liggen. Ik denk dat als je de energie die je daar in steekt, in zelf preppen zou steken je zelf al een aardig eind komt. En als iedereen dat dan zou doen, hoeft er ook niet geroofd te worden.
    Achja, preptopia

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Een van de redenen waarom ik nooit bij de prepshop zal bestellen en nooit aan inkoopacties mee zal doen. OPSEC is verdomd belangrijk en er wordt te vaak te makkelijk mee omgegaan door teveel mensen.

Het zou mij ook zeer verbazen als er *NIET* een of meer mensen op SC's rondhingen die "less than noble intentions" hebben. Elke grote groep mensen waar wat te halen valt (en dat is zeer zeker het geval bij Preppers) trekt helaas on-frisse types aan.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 8
    Laatste Bericht: 17-08-13, 16:08
  2. Einde van de wereld, les1 (Omroep Brabant)
    Door Au3V in forum Preppers in de Media
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 28-12-12, 14:35
  3. Australische premier kondigt einde wereld aan
    Door Cyberbeer in forum 2012
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 06-12-12, 21:17
  4. Einde van de Wereld zoals wij die kennen.
    Door Marc67NL in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 32
    Laatste Bericht: 06-12-12, 16:11
  5. Het einde van de wereld komt eraan [blog]
    Door Mr. Gold in forum Preppers in de Media
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 04-11-12, 13:21

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten