Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepper Monique voorbereid op einde van de wereld


Gast

Aanbevolen berichten

Prepper Monique voorbereid op einde van de wereld

Een meteorietinslag, de val van de banken of een Derde Wereldoorlog. Preppers bereiden zich voor op het einde van de wereld. Ook deze week verwachten enkelen 'doomsday'. De 30-jarige Monique is overal op voorbereid. ,,Als er iets misgaat, houden we het wel een paar weken vol.''

http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/article/detail/4146040/2015/09/20/Prepper-Monique-voorbereid-op-einde-van-de-wereld.dhtml

 

forum lid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Iedereen die een keer naar een SC is geweest moet haar kunnen herkennen ;) Zeker wanneer je bedenkt dat ze er nog geen enkele heeft overgeslagen. :o Ik ben zelf dan ook van mening dat we nooit echt anoniem kunnen zijn en vind ik ook niet zo heel erg. De bedoeling is dat mensen er minder negatief tegen aankijken en het misschien zelfs weer normaal gaat worden om wat boodschappen in huis te hebben voor onvoorziene gebeurtenissen.

Zelf denk ik dat dit artikel als positief beschouwd kan worden en ben er zelfs een beetje trots op dat mensen dit er voor over hebben on het bespreekbaar te maken

  • Leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik nou de enige die het wat minder geslaagd vindt?

 

Ik bedoel.. serieus?

Stenen om vuur te maken?

Een muntjesautomaat voor de douche?

 

En dan vinden we 't hier raar dat preppers als rare lui gezien worden?

 

Leuk dat je aan zo'n interview meewerkt hoor en natuurlijk moet je dat helemaal zelf weten, maar ik kan nou niet zeggen dat "we" zo erg normaal overkomen.

 

In plaats van stenen kan je ook gewoon een aansteker (of 2) laten zien, we leven tenslotte niet meer in 't jaar 500. En een muntjesautomaat voor de douche thuis is al helemaal iets om gewoon voor jezelf te houden (of op een SC in de groep), maar kom op, dat soort dingen ga je toch niet aan de pers vertellen, dat versterkt het "preppergekkies" sentiment alleen maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh kom op, je weet hoe de media met dit soort zaken omgaan! Een paar rare opmerkingen is genoeg voor ze om een feestje te bouwen. Het is allemaal sensatie zoekerij en dan zijn muntjesautomaten op je eigen douche en vuurstenen in je tas perfect materiaal voor ze. En uiteraard spreek je voor de media en voor de lezers op zo'n moment voor "alle" preppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reacties bij het artikel gelezen, diverse standaard reacties, maar 1 is wel weer frappant en wordt vaak weggewuifd door preppers. maar wel goed om rekening mee te houden en conclusies te trekken.

 

Xipe68

ideaal deze mensen. hierdoor hoef ik zelf me niet te bevooraden maar weet ik waar ik het kan halen. zo weet ik in mijn buurt ook wie dit zijn. tenslotte de sterkste overwinnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reacties bij het artikel gelezen, diverse standaard reacties, maar 1 is wel weer frappant en wordt vaak weggewuifd door preppers. maar wel goed om rekening mee te houden en conclusies te trekken.

 

Xipe68

ideaal deze mensen. hierdoor hoef ik zelf me niet te bevooraden maar weet ik waar ik het kan halen. zo weet ik in mijn buurt ook wie dit zijn. tenslotte de sterkste overwinnen.

 

Dit soort reacties zie je vaak onder dit soort artikelen, op zijn zachtst gezegd tenenkrommend.

Persoonlijk denk ik niet dat dit wordt weggewuifd door preppers, denk dat dit juist een van de redenen is dat men probeert rekening te houden met OPSEC. Juist om te voorkomen dat dit soort graftakken op bezoek komt tijdens een SHTF.

 

Verder gaaf artikel hoor.

Persoonlijk vind ik juist mooi dat het een heel rustig beeld geeft van preppen. Geen opgefokte agressieve sensatie, geen focus op wapens en geweld, maar juist heel down to earth en back to basic :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort reacties zie je vaak onder dit soort artikelen, op zijn zachtst gezegd tenenkrommend.

Persoonlijk denk ik niet dat dit wordt weggewuifd door preppers, denk dat dit juist een van de redenen is dat men probeert rekening te houden met OPSEC. Juist om te voorkomen dat dit soort graftakken op bezoek komt tijdens een SHTF.

 

Verder gaaf artikel hoor.

Persoonlijk vind ik juist mooi dat het een heel rustig beeld geeft van preppen. Geen opgefokte agressieve sensatie, geen focus op wapens en geweld, maar juist heel down to earth en back to basic :)

 

Dat is altijd wat ik me afvraag op een SC, hoeveel verklede wolven zitten er tussen de schapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...