Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28
    Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anonimoes Bekijk Berichten
    (N gehaald! 0 fouten in het examen!)
    Gefeliciteerd Anonimoes!
    Unfortunately even with duct tape, this forum can't be fixed anymore.

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Zendamateurs hebben staat examen af moeten leggen om te bewijzen dat ze de radio techniek machtig zijn !! Ik ben novice maar wel bezig voor Full. Full mogen ook op boven IHF komen SHF en EHF tot ergens boven de 20 GHz maar ze nemen dan alle veiligheid voorschriften in acht boven 1 GHz is het al oppassen want je ogen zijn het kwetsbaarste, en kunnen uitgekookt worden als je de veiligheid niet in acht neemt, maar veel in dat frequentie spectrum is doorgaans zelf bouw omdat kant en klaar spul niet echt voor handen is. Het is ook zeer complex en technische omdat filters zeer complex zijn en apart afgeschermd moeten wegens kans op parasitaire capaciteiten soort ghost condensator tussen circuits onderling hoe hoger in GHz hoe sneller dat gene optreedt. Vereist enige kennis van zaken. Ik ben bezig met Full machtiging dus ik weet veel maar kom vaak achter hoeveel ik nog niet weet. 73
    Ik als zendamateur ben door de draad genomen contact gestoord

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Quickfix wat zijn je roepletters !!
    73 de. PD0MV

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PDØMV Bekijk Berichten
    Quickfix wat zijn je roepletters !!
    73 de. PD0MV
    ..Uhm, ik denk niet de overige amateurs hier hun roepletters in een post/reply zetten. Daarmee kun je eenvoudig, zoals je weet, iemands naam en adres opzoeken via Internet. OPSEC en privacy zijn heel belangrijk voor de meesten hier. Wil jij die roepletters perse weten, vraag ze dan via een PM, maar deel ze niet openbaar op dit forum zonder toestemming van de persoon in kwestie...

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    boven 1 GHz is het al oppassen want je ogen zijn het kwetsbaarste, en kunnen uitgekookt worden als je de veiligheid niet in acht neemt.3
    Nou, ik gebruik regelmatig 2,45Ghz (12cm UHF), en stook er zo'n 800Watt mee.. gaat prima, ook voor amateurs.. Kan je zo kopen in de betere elektro zaak.
    wel heb ik me al ettelijke keren verbrand er aan
    soep ijskoud, maar de tas gloeiend heet!

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Echte amateurs geven hun call prijs. En privacy is allang een gepasseerd station!!
    Via ip adres ben je te achterhalen, als je echt privacy wilt en heel veel daarvoor wild inleveren moet je jezelf uitlaten schrijven bij je gemeente. Want je BSN is overal bekend dus in hoeverre wil je dan privacy nog hebben. Een echte amateur verschuilt zich niet achter pseudoniem •!!• mijn persoonlijke mening en ik ken er zat die net zo denken als ik.

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    Nou, ik gebruik regelmatig 2,45Ghz (12cm UHF), en stook er zo'n 800Watt mee.. gaat prima, ook voor amateurs.. Kan je zo kopen in de betere elektro zaak.
    wel heb ik me al ettelijke keren verbrand er aan
    soep ijskoud, maar de tas gloeiend heet!

Ja de magnetron xD ik ken het xD

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Echte amateurs geven hun call prijs. En privacy is allang een gepasseerd station!!
    Via ip adres ben je te achterhalen, als je echt privacy wilt en heel veel daarvoor wild inleveren moet je jezelf uitlaten schrijven bij je gemeente. Want je BSN is overal bekend dus in hoeverre wil je dan privacy nog hebben. Een echte amateur verschuilt zich niet achter pseudoniem •!!• mijn persoonlijke mening en ik ken er zat die net zo denken als ik.
    Ik ben het niet met je eens. Maar goed, dat mag ook op een forum. Jij bent de enige die hier zijn roepletters als forumnaam gebruikt en de overige zendamateurs hier (en die zijn er genoeg) doen dat niet. Waarom niet, denk je? Een willekeurige bezoeker krijgt mijn ip-adres niet te zien en kan dus mijn adres ook niet achterhalen. Ik ben aan het leren voor mijn novice licentie, en wanneer ik mijn roepletters krijg zal ik die zeker delen op fora, maar niet op deze. Ik kies namelijk zelf met wie ik mijn naam en adres deel en wie mag weten dat ik ook prepper ben.

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik zou het persoonlijk niet delen op dit forum.

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Ach privacy is gepasseerd station overal en op internet.
    En ach als je het op het ene fora wel doet en andere niet, ben je behoorlijk hypocriet en ook on the air ben je uit te peilen je BSN nummer is bekend bij elke rijksoverheid instantie. Dus als dat jouw privacy verbeelding is, wens ik je veel succes en vele met jouw.
    Je BSN is tevens het enige wat ze nodig hebben en die vele met jouw. Dus het is een utopie om nog heilig te geloven in privacy.

Maar goed ik respecteer jouw mening en van die vele met jouw.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Ach privacy is gepasseerd station overal en op internet.
    En ach als je het op het ene fora wel doet en andere niet, ben je behoorlijk hypocriet en ook on the air ben je uit te peilen je BSN nummer is bekend bij elke rijksoverheid instantie. Dus als dat jouw privacy verbeelding is, wens ik je veel succes en vele met jouw.
    Je BSN is tevens het enige wat ze nodig hebben en die vele met jouw. Dus het is een utopie om nog heilig te geloven in privacy.

Maar goed ik respecteer jouw mening en van die vele met jouw.
    gaat niet zozeer over de overheid.. die weten het toch al, gelijk wat je doet.
    het gaat eerder over jan met de piet met rare ideëen dat mee kan kijken op dit forum.
    meer paranoia dan wat anders.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Survivaltocht "loop naar de hel" 1t/m 3 november
    Door sunnysuzanna in forum Survival Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 24-10-13, 12:44
  2. loop je met je hond in het bos
    Door frank1964 in forum Koffiecorner
    Reacties: 49
    Laatste Bericht: 10-10-12, 21:02

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten