Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 28 van de 28
    Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    gaat niet zozeer over de overheid.. die weten het toch al, gelijk wat je doet.
    het gaat eerder over jan met de piet met rare ideëen dat mee kan kijken op dit forum.
    meer paranoia dan wat anders.
    Dat klopt helemaal [MENTION=4369]fragalot[/MENTION]. Ik doel ook niet op de overheid, die weten toch alles van mij wat ze willen weten. Ik heb notabene zelf ruim 10 jaar bij de militaire inlichtingendienst gewerkt, dus weet waar ik het over heb,Het gaat inderdaad om lieden die andere bedoelingen hebben dan helpen in noodsituaties. Gasten die weten dat je een ruim voldoende eten en drinken in huis hebt en de nodige zendapparatuur. En wie weet wat nog meer... Dat soort gasten nodig ik liever niet uit via mijn roepletters.

Maar goed, ik merk dat het draadje zo off-topic gaat, ook niet mijn bedoeling. Het was slechts een goedbedoelde waarschuwing.

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Haha iedereen kan het voor appel en een ei aanschaffen zonder tonen zendregistratie cq machtiging dus deze plank sla je deels raak maar niet doormidden.
    En ach als je op het ene wel zet en andere niet is het voor hen zo moeilijk niet om erachter te komen, de meeste prof apparatuur wel of niet militair is voor hen die z'n connecties heeft gemakkelijk verkrijgbaar. Ik verkrijg het liever via de juiste weg. Daarbij die gene die echt kwaad willen hou je toch niet tegen, op welk vlak dan ook.

Waarschuwing neem ik van harte ;-) maar de mens lijdt het meest aan het lijden wat die vreest.
    Ik als zendamateur ben door de draad genomen contact gestoord

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Ik doe geen vlieg kwaad !!

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Prof apparatuur uiteraard op amateur frequenties, dat menige amateur spul ook voor militaire doeleinden gebruikt kan worden,ja elke set is te modificeren. Maar joh in een echte nood situatie is het mij als burger een plicht om te helpen, dat ik autistisch ben is een pre ga net zo lang door tot iets lukt uiteraard binnen de wet wat toegestaan is.

( ik ben een open en eerlijk persoon) tevens hoef im niet ieder z'n rots in de branding te zijn.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MOD] De titel van dit draadje is "DIY-Magnetic-loop-DIY-antenneanalyser" en gaat niet over alle andere aspecten van radio amateurs. Gaarne ontopic blijven @PDØMV [MOD]
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    [MOD] De titel van dit draadje is "DIY-Magnetic-loop-DIY-antenneanalyser" en gaat niet over alle andere aspecten van radio amateurs. Gaarne ontopic blijven @PDØMV [MOD]
    Roger !!!!!!!!!

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PDØMV Bekijk Berichten
    Quickfix wat zijn je roepletters !!
    73 de. PD0MV
    You've got PM
    Unfortunately even with duct tape, this forum can't be fixed anymore.

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fragalot Bekijk Berichten
    Nou, ik gebruik regelmatig 2,45Ghz (12cm UHF), en stook er zo'n 800Watt mee.. gaat prima, ook voor amateurs.. Kan je zo kopen in de betere elektro zaak.
    wel heb ik me al ettelijke keren verbrand er aan
    soep ijskoud, maar de tas gloeiend heet!
    Lol, gelukkig zit daar een zogeheten kooi van faraday omheen. Als je het deurtje zou slopen en het ijzer eruit zou slijpen krijg je een behoorlijk gevaarlijk apparaat

Vergelijkbare onderwerpen

1. Survivaltocht "loop naar de hel" 1t/m 3 november
    Door sunnysuzanna in forum Survival Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 24-10-13, 13:44
  2. loop je met je hond in het bos
    Door frank1964 in forum Koffiecorner
    Reacties: 49
    Laatste Bericht: 10-10-12, 22:02

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten