Bekijk Poll Resultaten: Wat is de kans volgens jou dat er op 23 september wat gebeurt?

Stemmers
59. Je mag niet op deze poll stemmen
  • 100% het gebeurt zeker weten

5 8,47%
  • 75% waarschijnlijk wel

2 3,39%
  • 25% de kans is er en ik hou er zeker rekening mee

11 18,64%
  • 0% op 23 Septermber gebeurt er zeker niets!

1 1,69%
  • een dag als alle andere... het kan altijd zomaar gebeuren

40 67,80%
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 82 van de 82
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    [MENTION=4377]Saved Bro[/MENTION]

Elke dag ziet de wereld er weer anders uit. Kleinschalig of grootschalig. De ene dag is het zonnig de andere dag stort het regen.
    De ene dag is er een volle oorlog maar misschien een week daarna is er vrede. De wereld verandert elke dag. Met of zonder "bloedmaan". Volgens mij had ik een paar maanden geleden nog wat foto's gezien (maar dat weet ik niet zeker). Wat ik wel zeker weet is dat ik de foto's erg mooi vond.
    Maar voor de rest was er in mijn ogen helemaal niks bijzonders aan.
    Van mij kunnen mensen met of zonder religie nog lang gaan voorspellen. Met of zonder oud boek. Maar ik ben nu wel klaar met al die eindeloze voorspellingen!!!
    beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homerun Bekijk Berichten
    [MENTION=4377]Saved Bro[/MENTION]

Elke dag ziet de wereld er weer anders uit. Kleinschalig of grootschalig. De ene dag is het zonnig de andere dag stort het regen.
    De ene dag is er een volle oorlog maar misschien een week daarna is er vrede. De wereld verandert elke dag. Met of zonder "bloedmaan". Volgens mij had ik een paar maanden geleden nog wat foto's gezien (maar dat weet ik niet zeker). Wat ik wel zeker weet is dat ik de foto's erg mooi vond.
    Maar voor de rest was er in mijn ogen helemaal niks bijzonders aan.
    Van mij kunnen mensen met of zonder religie nog lang gaan voorspellen. Met of zonder oud boek. Maar ik ben nu wel klaar met al die eindeloze voorspellingen!!!
    Wat mij betreft dienen de voorspellingen er niet voor om het roer al te hectisch om te gooien. Tegelijkertijd vind ik het geen bezwaar de boel gewoon in de gaten te houden. Dat is in ieder geval mijn houding ten opzichte van de voorspellingen. De datum an sich zegt niet altijd wat, maar de redenen waarom men met een datum komt zijn soms wel zinnig. In een topic als deze zijn er best wel wat onderwerpen aan de orde gekomen en derhalve ook weer wat feitelijkheden (en onzin) over die onderwerpen. Die informatie komt wellicht nog wel eens van pas. Vaak blijkt vervolgens dat de soep niet dermate heet gegeten was, maar heb je gelukkig ook niet je bek gebrand.

Wat betreft de veranderingen in de wereld kan ik niet anders dan je gelijk geven. Natuurlijk ziet de wereld er iedere dag anders uit. Neemt niet weg dat je kunt kijken of er een bepaalde trent is te ontwaren in de ontwikkelingen. Ik denk wel dat die er op terreinen te vinden zijn. Omdat deze ontwikkelingen niet allemaal positief zijn (spanningen westen met Rusland en bondgenoten, financiŽle wereld, Arabische lente en de gevolgen daarvan etc.) maakte ik die opmerking daarover. Dit kan geheel los staan van de bloedmanen. Dat is mij zelfs om het even.

Dat men de voorspellingen beu is kan ik me best voorstellen. De voorspellingen kunnen in de hand werken dat je op spanning staat en met dat er altijd wel iets is waar iemand wat in ziet kun je als gevolg daarvan onder een constante spanning staan. Als je dit lastig vind te scheiden is het prima om afstand te nemen (zo gaat mijn vrouw er bijvoorbeeld mee om). Ik zou willen pleiten om al de argumenten die men gebruikt in hun voorspellingen in context te zien van eventuele trends in de ontwikkelingen. Om aan de hand daarvan te zien of je er wat mee moet (dit kan bijvoorbeeld resulteren in breed preppen).

Draadje kan dicht
    Tip: zorg voor genoeg lampolie

Vergelijkbare onderwerpen

1. Voorschot op wat er met zilver gaat gebeuren ?
    Door Kans in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 12
    Laatste Bericht: 18-03-14, 19:33
  2. Reacties: 14
    Laatste Bericht: 18-07-13, 07:32
  3. Wanneer gaat wat gebeuren
    Door Kans in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 07-09-12, 18:50
  4. [Financieel] Wat gaat er op korte termijn gebeuren.
    Door Mr. Gold in forum Macro algemeen
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 11-02-12, 11:20

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten