Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zelf hematoompje opereren in het veld.. .. wtf


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hematoma is een onderhuids blood ophoping,een blauw plek dus. Maar wonden naien in de sneeuw is wel leuk voor mij on nu naar te kijken, 34 graden vandag.en loreen, weer geen piemel, moet ik iets leuk voor je opzoeken, blote maori, opwaaiende kilt, massai op jacht. Met internet is elke sort man half bloot aan je voet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Valentino is gewoon een enorme dodo natuurlijk ,

 

maar die rus is wel en bikkel om dit zo ff te doen. Heeft @Keyser Suze nog vakkundig commentaar?

 

Zal wel nodig geweest zijn om de boel te ontlasten zodat hij in ieder geval veilig gebied kon bereiken.

 

Heb ook wel eens met zo'n driedubbeldik, zwart been gelopen (heel veel trappen op gehad) en dat was geen pretje. Toen helaas nog stom/eigenwijs genoeg om er niets mee te doen en gewoon een klus op het strand te doen, ruim 24 uur slepen met spullen in de hitte. Daarna toch maar rust genomen. Heeft een behoorlijk tijd geduurd tot mijn been weer normaal was, maar er is weldegelijk een en ander beschadigd, bij lange dagen staan /lopen in de warmte is dat been aanmerkelijk dikker en zit er meer vocht in. Dat wordt dus steunkousjes als ik later groot ben :-(

 

GreetZ,

Pjotr78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Valentino is gewoon een enorme dodo natuurlijk ,

 

maar die rus is wel en bikkel om dit zo ff te doen. Heeft @Keyser Suze nog vakkundig commentaar?

 

Zal wel nodig geweest zijn om de boel te ontlasten zodat hij in ieder geval veilig gebied kon bereiken.

 

Heb ook wel eens met zo'n driedubbeldik, zwart been gelopen (heel veel trappen op gehad) en dat was geen pretje. Toen helaas nog stom/eigenwijs genoeg om er niets mee te doen en gewoon een klus op het strand te doen, ruim 24 uur slepen met spullen in de hitte. Daarna toch maar rust genomen. Heeft een behoorlijk tijd geduurd tot mijn been weer normaal was, maar er is weldegelijk een en ander beschadigd, bij lange dagen staan /lopen in de warmte is dat been aanmerkelijk dikker en zit er meer vocht in. Dat wordt dus steunkousjes als ik later groot ben :-(

 

GreetZ,

Pjotr78

 

Het lef van een leeuw en de hersens van een zeekomkommer. Zonder handschoenen, zonder verdoving, zonder goede indicatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snajala, moj russkii jezik : otsjen plocha. Ja ni panimajoe mnoga, tso on gavarit. :confused:

 

En ten tweede : waarom moet je zoiets open maken : ik zou daar bij mij zelf niet aan durven beginnen. Niet omwille van het bloed, maar omwille van het feit dat ik bijna 100 % zeker ben dat die wonde gaat ontsteken. En dat lijkt mij veel riskanter.

 

Dus ja, ik sluit mij aan bij de vraag die hier al gesteld is : een inwendige bloeduitstorting kan dat niet uit zichzelf genezen ? Waarschijnlijk wel op voorwaarde dat je het nodige rust gunt waarschijnlijk, en niet verder overbelast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...