Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jun 2012
    In holland stond een huis, een eiland heb ik nu.
    Hematoma is een onderhuids blood ophoping,een blauw plek dus. Maar wonden naien in de sneeuw is wel leuk voor mij on nu naar te kijken, 34 graden vandag.en loreen, weer geen piemel, moet ik iets leuk voor je opzoeken, blote maori, opwaaiende kilt, massai op jacht. Met internet is elke sort man half bloot aan je voet.
    Proud member of MAG

Survivor
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Die Valentino is gewoon een enorme dodo natuurlijk ,

maar die rus is wel en bikkel om dit zo ff te doen. Heeft [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION] nog vakkundig commentaar?

Zal wel nodig geweest zijn om de boel te ontlasten zodat hij in ieder geval veilig gebied kon bereiken.

Heb ook wel eens met zo'n driedubbeldik, zwart been gelopen (heel veel trappen op gehad) en dat was geen pretje. Toen helaas nog stom/eigenwijs genoeg om er niets mee te doen en gewoon een klus op het strand te doen, ruim 24 uur slepen met spullen in de hitte. Daarna toch maar rust genomen. Heeft een behoorlijk tijd geduurd tot mijn been weer normaal was, maar er is weldegelijk een en ander beschadigd, bij lange dagen staan /lopen in de warmte is dat been aanmerkelijk dikker en zit er meer vocht in. Dat wordt dus steunkousjes als ik later groot ben :-(

GreetZ,
    Pjotr78

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pjotr78 Bekijk Berichten
    Die Valentino is gewoon een enorme dodo natuurlijk ,

maar die rus is wel en bikkel om dit zo ff te doen. Heeft [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION] nog vakkundig commentaar?

Zal wel nodig geweest zijn om de boel te ontlasten zodat hij in ieder geval veilig gebied kon bereiken.

Heb ook wel eens met zo'n driedubbeldik, zwart been gelopen (heel veel trappen op gehad) en dat was geen pretje. Toen helaas nog stom/eigenwijs genoeg om er niets mee te doen en gewoon een klus op het strand te doen, ruim 24 uur slepen met spullen in de hitte. Daarna toch maar rust genomen. Heeft een behoorlijk tijd geduurd tot mijn been weer normaal was, maar er is weldegelijk een en ander beschadigd, bij lange dagen staan /lopen in de warmte is dat been aanmerkelijk dikker en zit er meer vocht in. Dat wordt dus steunkousjes als ik later groot ben :-(

GreetZ,
    Pjotr78
    Het lef van een leeuw en de hersens van een zeekomkommer. Zonder handschoenen, zonder verdoving, zonder goede indicatie.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Het lef van een leeuw en de hersens van een zeekomkommer. Zonder handschoenen, zonder verdoving, zonder goede indicatie.
    Dat dacht ik ook, maar ja ik ben geen arts

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simurgh Bekijk Berichten
    Dat dacht ik ook, maar ja ik ben geen arts
    Ja maar je komt ook niet uit een ei. Iedereen met verstand zou het anders doen.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Ja maar je komt ook niet uit een ei. Iedereen met verstand zou het anders doen.
    Ja precies, een spijker en en hamer kan net zo goed, je been is toch bevroren Dit is sarcasme voor de letterlijke lezers onder ons )

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Dit geneest toch ook gewoon vanzelf zonder incisie etc?
    Het is toch geen pus, dus gewoon laten zitten of niet? (Ubi pus evacua)

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pr3parator Bekijk Berichten
    Dit geneest toch ook gewoon vanzelf zonder incisie etc?
    Het is toch geen pus, dus gewoon laten zitten of niet? (Ubi pus evacua)
    Ask me again morgen.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2012
    Snajala, moj russkii jezik : otsjen plocha. Ja ni panimajoe mnoga, tso on gavarit.

En ten tweede : waarom moet je zoiets open maken : ik zou daar bij mij zelf niet aan durven beginnen. Niet omwille van het bloed, maar omwille van het feit dat ik bijna 100 % zeker ben dat die wonde gaat ontsteken. En dat lijkt mij veel riskanter.

Dus ja, ik sluit mij aan bij de vraag die hier al gesteld is : een inwendige bloeduitstorting kan dat niet uit zichzelf genezen ? Waarschijnlijk wel op voorwaarde dat je het nodige rust gunt waarschijnlijk, en niet verder overbelast.

Vergelijkbare onderwerpen

1. ORS zelf maken
    Door Wafels in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 27
    Laatste Bericht: 02-11-14, 23:23
  2. Zelf isolatie,zelf preservatie.
    Door Mrsjones in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 35
    Laatste Bericht: 07-08-14, 14:51
  3. Zelf denken, beslissen...
    Door Kans in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 10