Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frohhman Bekijk Berichten
    Heb dit werk zelf 1,5 jaar gedaan. Dit soort dingen gebeuren zeker dagelijks en uit mijn ervaring is dit nog een mild geval van achterlijk denkwerk. Net als pax die het "grappig" vinden om te zeggen dat er een 'bom' in hun tas zit, wat serieus regelmatig eens per half uur gebeurde, en vervolgens gaan zeiken dat de reactie (marrechaussee, explo-honden etc) maar 'overdreven' is maar daar hoor je helemaal niks van.
    Waarom dit nu ineens volop in de media is snap ik ook niet.
    Ook het feit dat iedereen nogmaals gecontroleerd moest worden gebeurd regelmatig. Naar mijn mening is de media aandacht zwaar overdreven.
    Dat de media hier bovenop zaten kwam doordat Marten Blankesteijn (eigenaar van blendle.com) getuige was van het hele gebeuren en via twitter een live verslag gaf van de gebeurtenissen.
    Van mij mogen ze mensen die dit soort ongein uithalen, een paar dagen op water en brood zetten. Misschien dat ze dan leren wat humor is en wat niet.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaptorNLD Bekijk Berichten
    "Blijkbaar controleerde de douane nog een keer wat er eerder door de scanner ging en kwamen ze uit bij het telefoonhoesjes, dat blijkbaar veel leek op een pistool.”

Even ter info. We hebbben het hier over veiligheidscontroles door de beveiligingsdiensten op Schiphol. Heeft de Douane niets mee te maken.
    inderdaad, douane staat hier volledig buiten. De douane zoekt naar smokkelwaar; drugs, diersoorten, zaden, sigaretten etc. De beveiligingsbedrijven zoeken naar spullen die specifiek de luchtvaart in gevaar (kunnen) brengen; (verborgen)wapens, explosieven en natuurlijk de welvertrouwde vloeistoffen zoals het pakje Fristi waarvan je (uiteraard!) "vergeten" bent dat het nog in je tasje zat.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    Dat de media hier bovenop zaten kwam doordat Marten Blankesteijn (eigenaar van blendle.com) getuige was van het hele gebeuren en via twitter een live verslag gaf van de gebeurtenissen.
    Van mij mogen ze mensen die dit soort ongein uithalen, een paar dagen op water en brood zetten. Misschien dat ze dan leren wat humor is en wat niet.
    nooit gehoord van die vent maar 't verklaard een hoop:P

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Luchtvaartbeveiliging is een zielige grap. Het is een toneelstuk, schijnveiligheid. Te triest voor woorden.

En dat gezeik van mensen om dit soort idioten (die niet inzien hoe gestoord er gereageerd wordt op domme grapjes) "keihard aan te pakken" is net zo zielig. Aanstelleritis. Het is duidelijk niet bedoeld om anderen in gevaar te brengen, lach er om en laat 't lekker gaan.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Aug 2015
    [MENTION=4337]Frohhman[/MENTION] Verschrikkelijke job binnen/buiten/paxfilter of gate/personeel of misschien kelder.
    Als je troebel water met rust laat,
    wordt het vanzelf helder. - Lao Tse

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enki Bekijk Berichten
    Luchtvaartbeveiliging is een zielige grap. Het is een toneelstuk, schijnveiligheid. Te triest voor woorden.
    Dat klopt helaas. Iets of wat terrorist met meer dan een enkele hersencel haalt zo een vliegtuig neer. Ingecheckte bagage en cargo wordt niet of amper gecontroleerd maar owé als men een vergeten nagelschaartje in je handbagage vindt...

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Het betrof slechts een afbeelding van een vuurwapen. Nog niet eens op een 1:1 schaal.
    Maar om zulke zaken gelijk op te blazen in de media slaat natuurlijk nergens op.
    When the ship goes down, You better be ready

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddyCorleone Bekijk Berichten
    [MENTION=4337]Frohhman[/MENTION] Verschrikkelijke job binnen/buiten/paxfilter of gate/personeel of misschien kelder.
    mwah valt mee, het werk is opzich nog best wel leuk maar de regeltjes die het bedrijf zelf maakt slaan meestal nergens op

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Pff wat overdreven. En tegenwoordig schijnje al het hele land plat te kunnen leggen, met het meest onschuldige object. Ik snap dat ze alert zijn op mogelijke dreiging, maar door te voorzichtig te zijn gaan dingen juist vaak mis. Maar goed dat paranoïde gedrag van autoriteiten vind ik soms iets te ver doorschieten. Maar goed ondanks alle shit van tegenwoordig probeer ik mijn leven er niet door te laten beïnvloeden.
    Ik als zendamateur ben door de draad genomen contact gestoord

Vergelijkbare onderwerpen

1. Breaking: Alarm over Oosterscheldekering
    Door Diazepam in forum Binnenland
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 06-09-14, 19:06
  2. Glowstick Alarm
    Door Harmen Stap in forum Survival Algemeen
    Reacties: 27
    Laatste Bericht: 12-12-13, 13:21
  3. Wereldwijd reizigers Alarm
    Door Keyser Suze in forum Internationaal