Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 71
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012

Vaticaan - heilig of schijnheilig?

De ongekende rijkdom van het christelijke epicentrum sloeg mij recht in mijn gezicht, toen ik door het Vaticaans museum liep. Het bloed droop bijna van de duizenden stukken kunst af.

Wat mij verder opviel waren de zwarte Mercedessen en Lancia's die met speciale stickers op het vooruit overal voorrang kregen in het drukke Romeinse verkeer.

Ik raakte in gesprek met de eigenaar van een café en hij wist mij voorts te vertellen dat 60% van de gebouwen in Rome, dus niet alleen in vaticaanstad, in handen is van het Vaticaan.

Een interessant interview met een schrijver hierover: https://youtu.be/c0xrF7wW_64

Nazi goud en het Vaticaan hebben ook een luchtje. De obelisken op het sint pieter plein, Londen, Washington zijn al veel vaker genoemd als drie eenheid. Conspiracy, hoax, waarheid? De geheime documenten, de rol van het Vaticaan in de westerse wereld, de moord partij op de voorvaderen van de vrijmetselaars - de kruis ridders; aan van alles en nog wat hangt een zweem van pauselijke mystiek, indoctrinatie, roof, plunder, bloed, misbruik.

De Rotschilds, de maffia, Musolini, de Nazi's, de Borghia's - allemaal namen die in één adem worden genoemd met het Vaticaan......

LET OP DIT IS DUS GEEEEEEN DISCUSSIE TOPIC OVER RELIGIE!
    Laatst gewijzigd door Keyser Suze; 27-09-15 om 12:45.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt een stront hekel heb aan het Vaticaan. Dus hierbij ook de paus. Die man is stinkend rijk en denkt dat iedereen naar hem moet luisteren omdat hij "de paus" is.

Ook denk ik idd dat er wel een verband KAN zitten in de Rotschilds, de Nazi's, Borghia's en dus denk ik ook het Vaticaan.

Ook heb ik het gevoel dat ze erg veel niet vertellen door een duister verleden. En ik denk dat daar meer over te vinden is in die Bibliotheek onder het Vaticaanstad.
    beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    De ongekende rijkdom van het christelijke epicentrum sloeg mij recht in mijn gezicht, toen ik door het Vaticaans museum liep. Het bloed droop bijna van de duizenden stukken kunst af.

Wat mij verder opviel waren de zwarte Mercedessen en Lancia's die met speciale stickers op het vooruit overal voorrang kregen in het drukke Romeinse verkeer.

Ik raakte in gesprek met de eigenaar van een café en hij wist mij voorts te vertellen dat 60% van de gebouwen in Rome, dus niet alleen in vaticaanstad, in handen is van het Vaticaan.

Een interessant interview met een schrijver hierover: https://youtu.be/c0xrF7wW_64

Nazi goud en het Vaticaan hebben ook een luchtje. De obelisken op het sint pieter plein, Londen, Washington zijn al veel vaker genoemd als drie eenheid. Conspiracy, hoax, waarheid? De geheime documenten, de rol van het Vaticaan in de westerse wereld, de moord partij op de voorvaderen van de vrijmetselaars - de kruis ridders; aan van alles en nog wat hangt een zweem van pauselijke mystiek, indoctrinatie, roof, plunder, bloed, misbruik.

De Rotschilds, de maffia, Musolini, de Nazi's, de Borghia's - allemaal namen die in één adem worden genoemd met het Vaticaan......
    Even de geschiedenis in, waarom de RK zich heeft afgezonderd van de Oosters ongedeelde orthodoxe kerk. Dat zegt een hoop, en heel begrijpelijk dat de protestanten afstand namen van de RK.

Dus ja Paulus heeft een Zegen gebracht, en er zal heus wel mooie bijzondere dingen mee gedaan worden, maar het kwaad zit ook in de kerk.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Paus zette Fiat 500 (reclamestunt) aan de kant in de VS om gehandicapt knulletje de hand te schudden. Ik geloof best dat die kerel een goed persoon is en het meent uit de grond van zijn hart en dat hij heilig geloofd in de RKK. Het instituut zelf is net zo verrot als de maatschappij en bovendien jarenlang een nichten en pedofielen netwerk geweest waar zelden iemand echt voor is gestraft. Voor mij dus schijnheilig en hypocriet.

Adventurer
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Naam:     Ghost2015.jpg
Bekeken:  854
Groote:   44,1 KB

Papa Emertius III voor paus.
    Zwijgen is goud, duct tape is Silver.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    De paus? Dat is gewoon een puppet on a string!
    Die weet zelf niet eens wat er achter de schermen voor ongein uitgehaald wordt. Precies zoals Obama eigenlijk...........

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Hey jongens, het heeft geen zin om de paus/RKK te bashen. Dat hebben we al zo vaak gehad, ga dan mee, of juist tegen, de complot-theorie-stelling van KS.
    FEAR LEADS TO ANGER.
    ANGER LEADS TO HATE.
    HATE LEADS TO SUFFERING.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Dit topic doet me gelijk denken aan Assassins Creed!
    Your knife and mind: Both can cut through thick situations if sharpened correctly.

Hier doen wij wat we wél kunnen doen voor onszelf ipv alleen te klagen. Toch?

Prepping: How to turn your life from boring to Epic!

Adventurer
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lekker Bekijk Berichten
    Hey jongens, het heeft geen zin om de paus/RKK te bashen. Dat hebben we al zo vaak gehad, ga dan mee, of juist tegen, de complot-theorie-stelling van KS.
    luister niet naar lekker, hij zit óók in het complot! :>
    Zwijgen is goud, duct tape is Silver.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2012
    In mijn ogen zit de paus er niet om het woord voor God te verkondigen, maar gewoon om ongenadig hard te cashen. De kerken lopen steeds leger, en dat is over het algemeen niet vreemd als ze kinderen misbruiken. Daarbij hebben ze vroeger verkeerde stappen gemaakt, en daarbij onschuldige mensen gruwelijk vermoord. En ze verkondigen een verhaal wat misschien maar voor de helft waar is, en diegene die het wel weten ruim je dan uit de weg
    Non nobis, Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam !

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten