Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe kachel


Bandoeng

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Leuk! Schrijf je een keer een review?

 

Ik wil graag weten hoe hoog de pijp + kachel is. Gaat de warmte direct de pijp uit of zit er een plaat achter in de kachel voor het gat van de pijp. Zakken de poten in de grond als ie op gras staat? Passen de pijpstukken in de kachel? Zitten de poten vast of los? We zijn zelf aan het kijken naar een tentkachel We twijfelen tussen een frontier en een Wildo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Schrijf je een keer een review?

 

Ik wil graag weten hoe hoog de pijp + kachel is. Gaat de warmte direct de pijp uit of zit er een plaat achter in de kachel voor het gat van de pijp. Zakken de poten in de grond als ie op gras staat? Passen de pijpstukken in de kachel? Zitten de poten vast of los? We zijn zelf aan het kijken naar een tentkachel We twijfelen tussen een frontier en een Wildo.

@Toef kent de maten uit zijn hoofd nu . :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi kacheltje. Maar ik ben nog steeds voorstander van zelfbouw.

 

Ik ook Geert, maar als de kosten van kant en klaar kopen goedkoper zijn dan zelf maken..... die hollanders toch, hoor ik je denken :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar . @Toef daar kan ik jullie geen ongelijk in geven . Maar het idee dat je , je kan warmen aan een zelf gebouwde kachel is nog hartverwarmend.

 

Daar kan ik totaal in mee gaan vriend, belangrijkste is warmte... ;) in deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst wou ik kelly kettle halen van mn verjaardags geld, maar toen kwam @Toef kachel tegen met goede prijs bij ons in de buurt. Het is kachel van Wildo, dan is mn keuze snel gemaakt.

Beste Toef kwam ook nog ff brengen. Een maand verder voel ik toch weer jarig.

:p

 

 

Das een verrekkes skon ding!

Wel goed ook om te weten dat @Toef een goede prijs heeft als ie kachel is. Of begrijp ik het nou weer verkeerd? :rolleyes: ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog maar vele in goede gezondheid mogen volgen.

Ten 2de gefeliciteerd met je kacheltje. Ziet er leuk uit.

@Geert : Jij kan kacheltjes zelf maken? Kan jij eens een how-to topicje aanmaken over hoe een klein houtkacheltje voor in huis te maken? Met oa waar je echt aan moet denken tbv brandveiligheid. Wij zijn net verhuist en hebben de pijp nog wel in de muur zitten, maar een kacheltje vinden is rottig. De meeste zijn net te groot :) Misschien dat wij met jouw kennis er eens eentje zelf kunnen maken. Bij voorbaat dank!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Schrijf je een keer een review?

 

Ik wil graag weten hoe hoog de pijp + kachel is. Gaat de warmte direct de pijp uit of zit er een plaat achter in de kachel voor het gat van de pijp. Zakken de poten in de grond als ie op gras staat? Passen de pijpstukken in de kachel? Zitten de poten vast of los? We zijn zelf aan het kijken naar een tentkachel We twijfelen tussen een frontier en een Wildo.

 

Nou, ik probeer t wel hier Ok?

Totaal Is hij 195,5cm van de grond tot de kroon.

L45xB30xH22

Er zit geen plaat achter voor de pijp.

De poten zullen wel iets zakken in t gras, maar daar kun je wel wat oo verzinnen. Soms Is het wel makkelijk.

Alle 4 pijpstukken passen in t kachel.

De poten zijn vast gelast.

Voor de rest Is dit een heavy-duty kachel vind ik.

Ik ben er blij mee.

Ik hoop dat ik je voldoende te hebben geïnformeerd. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog maar vele in goede gezondheid mogen volgen.

Ten 2de gefeliciteerd met je kacheltje. Ziet er leuk uit.

@Geert : Jij kan kacheltjes zelf maken? Kan jij eens een how-to topicje aanmaken over hoe een klein houtkacheltje voor in huis te maken? Met oa waar je echt aan moet denken tbv brandveiligheid. Wij zijn net verhuist en hebben de pijp nog wel in de muur zitten, maar een kacheltje vinden is rottig. De meeste zijn net te groot :) Misschien dat wij met jouw kennis er eens eentje zelf kunnen maken. Bij voorbaat dank!

Ik heb al eens een topic gemaakt van hoe ik een kacheltje maak voor in een tent .

Een kachel vaar elke dag te branden moet uit zwaarder materiaal gemaakt worden .

Hoe je een link moet plaatsen weet ik niet . Zoek eens naar ,, mijn kampeer houtkachel ,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog maar vele in goede gezondheid mogen volgen.

Ten 2de gefeliciteerd met je kacheltje. Ziet er leuk uit.

@Geert : Jij kan kacheltjes zelf maken? Kan jij eens een how-to topicje aanmaken over hoe een klein houtkacheltje voor in huis te maken? Met oa waar je echt aan moet denken tbv brandveiligheid. Wij zijn net verhuist en hebben de pijp nog wel in de muur zitten, maar een kacheltje vinden is rottig. De meeste zijn net te groot :) Misschien dat wij met jouw kennis er eens eentje zelf kunnen maken. Bij voorbaat dank!

Ik heb al eens een topic gemaakt van hoe ik een kacheltje maak voor in een tent .

Een kachel vaar elke dag te branden moet uit zwaarder materiaal gemaakt worden .

Hoe je een link moet plaatsen weet ik niet . Zoek eens naar ,, mijn kampeer houtkacheltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al eens een topic gemaakt van hoe ik een kacheltje maak voor in een tent .

Een kachel vaar elke dag te branden moet uit zwaarder materiaal gemaakt worden .

Hoe je een link moet plaatsen weet ik niet . Zoek eens naar ,, mijn kampeer houtkacheltje

 

Bedoel je deze Geert?

http://preppers.nl/forum/threads/8440-Kampeer-houtkacheltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog maar vele in goede gezondheid mogen volgen.

Ten 2de gefeliciteerd met je kacheltje. Ziet er leuk uit.

@Geert : Jij kan kacheltjes zelf maken? Kan jij eens een how-to topicje aanmaken over hoe een klein houtkacheltje voor in huis te maken? Met oa waar je echt aan moet denken tbv brandveiligheid. Wij zijn net verhuist en hebben de pijp nog wel in de muur zitten, maar een kacheltje vinden is rottig. De meeste zijn net te groot :) Misschien dat wij met jouw kennis er eens eentje zelf kunnen maken. Bij voorbaat dank!

 

Dank U wel voor je wensen. Mogen je wensen uit komen.

Geert heeft wat topic over zijn kachel. Mooi kachel ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...