Ga naar inhoud
GENEGEERD

NET 5 Komt met The Island


Richard434

Aanbevolen berichten

In het vernieuwende Net5-programma The Island gaan 14 deelnemers de ultieme survivaluitdaging aan. Geen spellen, geen afvallers, geen eliminaties. Enkel de kwestie van leven of dood; overleven in zijn puurste vorm. De deelnemers worden gedropt op een verlaten eiland en moeten op zoek naar voedsel, water en een onderkomen met niks anders dan de kleding die ze dragen. Ze zijn compleet op zichzelf aangewezen, sterker nog, er is zelfs geen crew of cameraploeg aanwezig. Ze filmen alles zelf!

 

http://www.net5.nl/programmas/the-island/

 

 

Wie durft? :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

hallo hallo,

 

als beginnend preppertje ga ik toch echt niet op tv,

maar om te zien tegen welke problemen ze aan lopen lijkt mij wel interesant natuurlijk.

 

er staan op youtube natuurlijk genoeg filmpjes met info,uitleg en beelden,maar die gaan daarna lekker weer naar huis.

maar 30 dagen op een eiland ofzo met bijna niks,is toch ff anders denk ik.

 

zal zeker eens kijken,en mischien daarna niet meer.

 

grtz ouwe

 

The six episodes will show 14 American men isolated on a deserted island with only the clothes on their backs and---minimal survival tools---,committed to filming every moment themselves.

(dus TOCH iets meer als alleen je kleding die je aan hebt,volgens het promo filmpje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op youtube de Engelse versie gezien. seizoen 1 vond ik nog gaan en was wel interessant. Bij seizoen 2 ben ik op gegeven moment afgehaakt. Deelnemers krijgen van tevoren nog een korte survivalcursus en men weet precies hoe je krokodillen moet vangen, vallen moet zetten etc etc. Het is wel wat heftiger dan bijv. expeditie robinson want er zijn er toch wel wat in elkaar gezakt etc en ze krijgen alleen voor de eerste dag wat water mee en een vuurboog en 3 machete's en messen en wat vishaken. Uiteraard hebben ze ook filmmateriaal mee en in seizoen 2 met name zie je toch ook dat ze aardig wat ehbo-materiaal hebben. Er spoelt ook wel heel erg veel aan op het eiland.

Na een aantal afleveringen van seizoen 2 te hebben gezien hoop ik wel dat de vrouwen van Nederland wat slimmer zijn. Ik zou in ieder geval niet na 2-3 weken zonder voedsel varkentjes als huisdier gaan houden! Zo maken ze nog wel meer briljante keuzes. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...