Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 45

Onderwerp: Martin Armstrong

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Even een kleine toevoeging nog, de film is oorspronkelijk 100 minuten lang, de NPO zend dus ruim 40 minuten minder uit, waar ik wel benieuwd naar ben. Ga zo de hele film kijken, wat er uit is gelaten, kom ik hier later nog even op terug (misschien is het de moeite niet en is de NPO doc voldoende, scheelt jullie weer 40 extra minuten).
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houthe Bekijk Berichten
    Even een kleine toevoeging nog, de film is oorspronkelijk 100 minuten lang, de NPO zend dus ruim 40 minuten minder uit, waar ik wel benieuwd naar ben. Ga zo de hele film kijken, wat er uit is gelaten, kom ik hier later nog even op terug (misschien is het de moeite niet en is de NPO doc voldoende, scheelt jullie weer 40 extra minuten).
    Ah, dit verklaart voor mij een hoop. Vaak werd er over dingen gesproken en was voor mij niet duidelijk waar ze het nou over hadden (/waar ze naar verwezen), maar dit zou dus hier door kunnen komen. Thanx voor deze info.
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houthe Bekijk Berichten
    Heb al een paar keer online aan het zoeken geweest naar de volledige versie van de forecaster. Maar helaas niet gevonden, als je er een link naartoe hebt en je wilt die delen (met mij) hebt u mijn eeuwige dankbaarheid. Niet dat je daar vet mee bent, of beter van wordt...

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Drank, steenkool, tabak, zeep, tandpasta, etc.
    Zorg er voor, nu!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spechtje Bekijk Berichten
    Heb al een paar keer online aan het zoeken geweest naar de volledige versie van de forecaster. Maar helaas niet gevonden, als je er een link naartoe hebt en je wilt die delen (met mij) hebt u mijn eeuwige dankbaarheid. Niet dat je daar vet mee bent, of beter van wordt...
    Die vind je niet onbetaald, zie de http://forecaster-movie.com/en/the-forecaster/
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Zoals Martin al zei "het IMF hebben ze in hun zak"

FinanciŽle sector blijft volgens IMF kwetsbaar

De onrust in de financiŽle sector kan de komende jaren een stevige rem zetten op de wereldwijde economische groei.
    Dat stelt het Internationaal Monetair Fonds (IMF) in een woensdag gepresenteerd rapport.
    http://www.nu.nl/economie/4140692/fi...kwetsbaar.html
    George Carlin Critical Thinking https://www.youtube.com/watch?v=acLW1vFO-2Q

J.F.K. Secret Societies Speech https://www.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs

The rabbithole for beginners https://www.youtube.com/watch?v=G_Lu_Fl6_IA

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Zojuist de hele film gekeken en toch petje af voor de NPO om in de helft van de tijd een keurige docu neer te zetten die de volledige kern van het verhaal verteld, en ook nog eens zonder aanpassingen in de tijdlijn .De volgorde van de NPO is gelijk aan de originele film enkel hebben ze veel minder relevante informatie weten weg te filteren.

Mocht je de NPO docu niet gezien hebben, of gewoon alles willen zien dan is het wel een aanrader. Er word op diverse zaken veel uitgebreider ingegaan en het verhaal is duidelijk completer (en nog steeds ongelofelijk). Mocht je de NPO docu gezien hebben dan is de boodschap overigens wel duidelijk, en hoe je niet perse de hele film nogmaals te zien als je daar de tijd niet voor hebt. Er zijn slechts enkele momenten waarvan ik denk dat die er eigenlijk wel bij hadden gemoeten maar dit veranderd weinig aan de totale boodschap van de docu.

Overigens over de laatste minuut (na de aftiteling) mbt de loskoppeling van de Zwitserse Frank. Hij doet die uitspraak op een seminar op 1 december 2014. Deze datum is in de originele film wel te zien maar de NPO heeft kennelijk besloten om dat niet weer te geven. Zwitserland koppelde zijn munt 45 dagen later los van de Euro op 15 januari van dit jaar. De reacties in de MSM waren toen "Zwitserland schokte wereldwijd de markten door in januari de koppeling tussen de koers van de eigen frank en de euro los te laten.", en dat terwijl hij dit slechts 45 dagen eerder voorspelde.... toch niet prettig dat oktober 2015 steeds terug komt als begin van de ellende...
    Laatst gewijzigd door houthe; 08-10-15 om 00:38.
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik heb deze docu vandaag inmiddels 2 keer bekeken. 1x alleen, en de tweede keer met mijn beste vriend. Ook de materie met mijn gezin besproken. En nogmaals. Deze documentaire bevestigt zo'n beetje alles waarin ik mijn gezonde twijfels had.
    Dat bovenaan die piramide, die dus klaarblijkelijk echt bestaat, alles gestuurd wordt. Voor sommigen is dit al gesneden koek en klaar als een klontje. Voor mij was dat niet, en was dit zo;n beetje de 'missing link' van alle berichten.

Reden temeer om mij werkelijk zorgen te maken. zorgen om het feit dat ik het met mijn gezin binnenkort erg zwaar ga krijgen. Een toekomst die je niet graag uitstippelt voor je gezin, spookt nu door mijn hoofd. Zijn wij daar klaar voor? nooit! Maar het feit dat wij er bij stil staan, maakt dat wij in elk geval het gross een stapje voor zullen zijn, en hopelijk zal dat voldoende blijken voor ons voortbestaan.

Hier draait inmiddels alles op volle toeren, en maken wij dat we, zo ver we kunnen, klaar zijn voor donkere tijden.

potverdomme, ik zou er bijna weer door gaan roken :\
    -=<>=-
    Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.
    (Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)
    -=<>=-
    September 2014 Nieuwste PodCast:

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    http://stopdebankiers.eu/kan-een-com...e-voorspellen/

Mooi stukje

“Het kijkt naar alles wat denkbaar is: van aardbevingen tot natuurlijke gebeurtenissen”, zegt Armstrong. Aan de hand hiervan doet het systeem voorspellingen over ontwikkelingen. Wat eruit komt zijn volgens hem heel logische dingen “Er breekt alleen oorlog uit als de economie verslechtert.”

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Er is in geknipt bij de NPO voor zover dat nog niet duidelijk was.

[Mod: directe links naar torrents, zijn niet toegestaan]
    Laatst gewijzigd door Floshtf; 08-10-15 om 09:52. Reden: torrent link verwijderd

Vergelijkbare onderwerpen

1. Martin steld zich voor
    Door martin in forum Voorstelronde
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 01-02-13, 11:12

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten