Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 45

Onderwerp: Martin Armstrong

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Floshtf Bekijk Berichten
    2015,75...1 oktober 2015...begin neergang

Meestal is het zien doet geloven. Als het allemaal waar is dan is het idd. iets bijzonders. Erg interessante docu.
    Deze voorspelling sluit eigenlijk naadloos aan bij dat artikel van [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION] van Zerohedge.

Notably, the Brazilian real dropped more than 10% in five sessions, before Thursday’s sharp recovery reversed much of the week’s loss.
    This week the Colombian peso dropped 3.0%, and the Chilean peso fell 3.1%.
    The Mexican peso dropped 1.9%.

The Malaysian ringgit sank 4.5% for the week, with the South Korean won down 2.7% and the Indonesia rupiah losing 2.2%.
    The Singapore dollar fell 1.8%. The South African rand sank 4.4% and the Turkish lira fell 1.4%.

Market dislocation was not limited to EM. The Norwegian krone was hit for 4.4%, and the Swedish krona lost 2.0%.
    The British pound declined 2.3%. The Australian dollar also lost 2.3%.

Dit soort cijfers liegt er toch niet om.
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Indrukwekkende en beangstigende docu. Meer een bevestiging van de onderbuik gevoelens...
    bah...
    -=<>=-
    Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.
    (Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)
    -=<>=-
    September 2014 Nieuwste PodCast:

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Communicator Bekijk Berichten
    Indrukwekkende en beangstigende docu. Meer een bevestiging van de onderbuik gevoelens...
    bah...
    Opvallend. De tekst van het Koningslied is hier van toepassing:

Daar sta je dan

Je zag dit moment al zo vaak in je dromen

En daar is t dan

De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier

Ben je er klaar voor? Kun je dat ooit echt zijn?

Daar sta je dan

Vandaag hoorde ik op de radio dat Klaas Knot, directeur van De Nederlandse Bank, zich ook zorgen maakt over de wereldeconomie. Ik vraag me dan af, zou hij die docu op 2Doc ook gezien hebben?
    But we didn't.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    [MENTION=2046]Flow[/MENTION] [MENTION=76]Charlie[/MENTION]
    Vanavond ga ik bewonderen. Heb het eerste stukje gekeken. We gaan een belangrijke transitie in. Geschiedenis wordt nu gemaakt. Bloed manen, Orakels, oorlog met drones en magic money, opgepoetste cijfers, bloemig nieuws van de MSM, doom en gloom, vluchtelingen, derde wereld oorlog, OekraÔne, vallende vliegtuigen, het is me wat.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Nov 2012
    [MENTION=2046]Flow[/MENTION] bedankt voor het delen! Interessant.... nu weet ik ook weer waarom ik Arabisch aan het leren ben...(ik wil graag weten waar ze het over hebben)
    Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Inderdaad zeer boeiend [MENTION=2046]Flow[/MENTION], bedankt voor het delen.
    Roept weer veel vragen op.
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Wat een documentaire zeg, dat is namelijk WAAR dit draadje over gaat.
    Een aanrader voor elk forumlid.
    Hoeft er niemand meer naar schuldigen te wijzen, want het zit gewoon in de cyclus, en zo te horen is er weinig tot niets meer aan te doen.
    Een bijzonder man, Martin Armstrong, hij ondekte deze cycli, en heeft 99 % gelijk gehad met zijn voorspellingen, al is dat laatste eigenlijk een verkeerd woord.
    Het zijn geen voorspellingen, het zijn meer vaststellingen van feiten die te gebeuren staan.
    Zolang de mens is wie die is, met zijn inhaligheid, zal het nooit anders worden, en komt er na het einde van deze cyclus gewoon weer een nieuwe.
    Hopelijk kost de komende de mensheid niet de kop.
    then came the lawyers and then came the rules, by Dire Straits

Samenlever

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Inderdaad zeer boeiend [MENTION=2046]Flow[/MENTION], bedankt voor het delen.
    Roept weer veel vragen op.
    Veel vragen, misschien wat antwoorden: http://www.armstrongeconomics.com/.

Happy hunting for answers...
    Laatst gewijzigd door Charlie; 07-10-15 om 22:15.
    But we didn't.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    [MENTION=2046]Flow[/MENTION] zeer interessant en tegelijk ook inderdaad eng. Als je ziet hoeveel deze man juist voorspeld heeft dan zou je bijna aannemen dat aankomende voorspellingen net zo accuraat kunnen zijn. In dat geval staan we nu dus letterlijk aan het begin van de grootste bak ellende die we ooit meegemaakt hebben. Vooral ook die laatste minuut nog even waar hij doodleuk voorspeld wat Zwitserland gaat doen, iets wat niet veel later na dat seminar ook gebeurd is...

Van alle 'voorspellingen en theorieŽn' is dit er wel eentje die verontrustend maar ook overtuigend is, zeker omdat het over nu gaat. Wat weet hij allemaal nog meer wat er staat te gebeuren vraag ik me dan ook af...

Hoe dan ook zijn er momenteel zoveel problemen in de wereld dat zelfs mijn vriendin vandaag zich af vroeg of ik niet meer voorraad zou moeten hebben gezien wat er mogelijk komen gaat, waar ik volgens haar eerst compleet overbodige voorraad had toen ik voor enkele weken eten had vind ze nu dat we misschien wel te weinig hebben (ze vroeg zich zelfs af of er nog wel genoeg tijd was om de voorraden te verhogen). Ze had het zelfs over persoonlijke beveiligingsmiddelen en dat terwijl ze juist altijd heel erg sceptisch tegenover het preppen stond en de meeste van mijn preps maar geldverspilling vond. Dat beeld van onrust komt bij haar juist door de MSM, dat geeft mij wel een beetje hoop dat er misschien toch langzaam meer schaapjes wakker worden en meer mensen serieus gaan nadenken over voorbereiden op 'wat als'...
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Hier vast ťťn antwoord:

De Duitse economie is het afgelopen kwartaal met 4% gekrompen. Daar komt nu nog het Volks Wagen debakel overheen.

Germany is the core of the European economy. Our models warn that we are looking at a very steep economic decline and this contagion will now infect the USA with the turn on 2015.75.

Zie dit artikel LINK
    But we didn't.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Martin steld zich voor
    Door martin in forum Voorstelronde
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 01-02-13, 11:12

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten