[ Advertentie ]
Nog geen waterfilter in huis? Je kan voordelig het populaire Sawyer Mini Waterfilter [SP128] kopen in de Prepshop.nl.
Als je via deze link koopt, ondersteun je tevens ons forum. Dank voor je support!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Stappenplan

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Oct 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tanfana Bekijk Berichten
    Bij de Emte supermarkt is de Bar-le-duc in de aanbieding. Begin om voor 3 dagen 2 liter water per persoon te halen. Als je huisdieren hebt moet je daar ook water voor preppen.
    hoi Tanfana, bedankt voor de tip.
    Ik ben echter woonachtig in Belgie en hier hebben we geen Bar-le-duc.
    Is er iets specifiek "speciaal" aan dit merk water?

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikali Bekijk Berichten
    hoi Tanfana, bedankt voor de tip.
    Ik ben echter woonachtig in Belgie en hier hebben we geen Bar-le-duc.
    Is er iets specifiek "speciaal" aan dit merk water?
    De pakken zijn uitermate geschikt om langere tijd op te slaan. De buitenkant is karton en aan de binnenkant een isolatielaagje. Er staat ongeveer een jaar aan houdbaarheidsdatum op de pakken, maar is makkelijk nog 5 jaar na die datum te drinken. Ze zijn compact, makkelijk te stapelen en niet duur. Dus om een basis aan te leggen, ideaal.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Oct 2015
    [MENTION=4542]RaptorNLD[/MENTION] Thanks voor de uitleg.

Toef
    Guest
    [MENTION=5434]Mikali[/MENTION] Ik weet niet waar je precies woont in Vlaanderen, maar in de buurt van Antwerpen zitten 2 albert heijn filialen (supermarkten) die verkopen die pakken Bar le Duc over het algemeen.

Is het te ver weg voor je, zou ik het niet proberen en is elke vorm van bronwater goed om op te slaan, zoals eerder vermeld is de vorm en verpakking ideaal van boven genoemde.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten