Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: (Multi) brander

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Een Kelly Kettle vind ik echt een topper, mocht je een "Kookeiland" (een pit) zoeken zoeken, dan is een Wood Gas Stove ook
    een mooi ding; je kunt hem eventueel zelfs helemaal zelf maken (als je handig bent).

Het nadeel van een Penny Can Stove vind ik dat je daarvoor een brandstof nodig hebt (alcohol), die wellicht na een tijd niet
    makkelijk meer te krijgen is, terwijl hout en bladeren er altijd zullen zijn.
    Laatst gewijzigd door QuickFix; 10-10-15 om 21:10.
    Unfortunately even with duct tape, this forum can't be fixed anymore.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Oct 2015
    [MENTION=3965]Loreen[/MENTION]. Ik ben toch overstag aan het aan voor een kelly kettle. Ik twijfel alleen nog sterk tussen de trekker en de.scout. Wil hem graag kunnen meenemen in de trekzak ... Zou het te doen zijn met een trekker voor 2 volwassenen en 1kind? Groeten Mikali

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikali Bekijk Berichten
    [MENTION=3965]Loreen[/MENTION]. Ik ben toch overstag aan het aan voor een kelly kettle. Ik twijfel alleen nog sterk tussen de trekker en de.scout. Wil hem graag kunnen meenemen in de trekzak ... Zou het te doen zijn met een trekker voor 2 volwassenen en 1kind? Groeten Mikali

Ik denk dat het er heel erg aan ligt wat je er mee moet doen.
    Tijdens de tocht die ik met mijn kinderen maakte, had ik gevriesdroogde maaltijden mee en hoefde ik dus alleen water te koken voor de bereiding van voedsel. Daarnaast gebruikte ik de KK om gefilterd water te koken voordat we het gebruikten als drinkwater. Dit was goed te doen, al was het wel best veel werk om liters water te koken met dat ding.
    Als je echter ook echt voedsel wil bereiden mbv de KK voor een gezin, zou ik denk ik wel een maatje groter aanraden. Het pannetje dat bij de trekker zit is echt net een poppenpannetje zo klein
    Ik heb echter alleen de trekker, dus dit weet ik niet met zekerheid, ik heb ze niet kunnen vergelijken.
    Wellicht dat er iemand is die ervaring heeft met beiden?
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Oct 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Ik denk dat het er heel erg aan ligt wat je er mee moet doen.
    Tijdens de tocht die ik met mijn kinderen maakte, had ik gevriesdroogde maaltijden mee en hoefde ik dus alleen water te koken voor de bereiding van voedsel. Daarnaast gebruikte ik de KK om gefilterd water te koken voordat we het gebruikten als drinkwater. Dit was goed te doen, al was het wel best veel werk om liters water te koken met dat ding.
    Als je echter ook echt voedsel wil bereiden mbv de KK voor een gezin, zou ik denk ik wel een maatje groter aanraden. Het pannetje dat bij de trekker zit is echt net een poppenpannetje zo klein
    Ik heb echter alleen de trekker, dus dit weet ik niet met zekerheid, ik heb ze niet kunnen vergelijken.
    Wellicht dat er iemand is die ervaring heeft met beiden?
    Hey thanks voor het snelle antwoord. Ja op zich lijkt qua grootte de scout mij praktischer maar vrees dat ik hem niet in mijn zak ga krijgen. Wat je zegt over dat pannetje klopt wel,.de.trekker heeft 0,45 ltr inhoud vs 0,85 bij de scout.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Multi-funktionele schep van BŲker.
    Door Renanim in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 13
    Laatste Bericht: 19-02-14, 06:46
  2. Multi-tool... doet zijn naam eer aan!
    Door Communicator in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 67
    Laatste Bericht: 15-01-14, 12:17
  3. Goedkope multi fuel stove
    Door hakin9 in forum Vuur, verwarming en energie
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 22-08-13, 16:08
  4. The Multi-Fuel Generator: Donít Depend on Just GasÖ
    Door Rodin in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 25-02-13, 18:54

Labels voor dit Bericht