Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Hulp gezocht] Bij het vinden van het type rugtas van Active Leisure


Vempain

Aanbevolen berichten

Vorige week ben ik de trotse eigenaar geworden van een +/- 50 liter Active Leisure rugtas voor €2,- bij de plaatselijke kringloop.

Graag zou ik hierbij het type willen weten maar kan tot nu toe nog niets op internet vinden.

Wellicht heeft iemand dit type een keer in z'n bezit gehad en kan me misschien er verder mee helpen.

De enige beschadiging die ik heb weten te achterhalen is dat de metalen gespen om je rugpand mee in hoogte te verstellen aan het oxideren zijn geweest, zijn deze nog los verkrijgbaar of hoe zorg ik ervoor nadat ze volledig schoongemaakt zijn dat ze niet opnieuw gaan oxideren?

Tas is licht-blauw/donker-blauw, ongeveer 50 liter en is behoorlijk rechthoekig en heeft het bijvoorbeeld geen afgeronde kanten.

 

edit: ik krijg de foto's niet op het forum dus probeer het nog even op een andere manier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Daar zat ik ook al aan te denken @Miss Jade, maar ik denk persoonlijk dat het de voorloper van de condor 45 is gezien de bovenkant ook geen gespen heeft om naar beneden te trekken.

attachment.php?attachmentid=21248&stc=1

 

Hier met filmpje. Die lijkt er verdacht veel op inderdaad..

 

Mocht je er niet uitkomen, is een fabrikant mailen ook altijd een optie natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken en heb inmiddels het type gevonden. :D

Het is de Condor 65 dus toch een heel stuk groter als dat ik in de eerste instantie in gedachte had.

Afgelopen nacht tijdens de nacht van de nacht samen met m'n bivakzak er lekker op uitgetrokken en de rugtas en m'n bivakzak getest en is allemaal zeer goed bevallen en draagt de rugzak heel erg prettig en voelde ik de 16 kilo rugzak bijna niet op m'n rug dus kan nu wel melden dat het een hele fijne aankoop is geweest ! :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...