Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 31
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Tjeemig... [MENTION=2431]MyronPrps[/MENTION] wat een kanon!

Maar dat kan ook kleiner... Gister kwam vrind van mij langs en die is helemaal verslaafd aan (het bestellen van) ledlampjes, zaklantaarns van klein tot groot maar vooral erg fel, met oplaadbare accu's. Ik ben dan ook goed voorzien en dwing respect af als ik door de stad fiets. (En zo niet dan schijn ik die auto's recht in de snufferd... zal ze leren om mij te verblinden met hun groot licht of af te snijden... )

Gisteren had hij zn nieuwe SkyRay bij zich... Alle mensen wŠt een licht!!! Echt niet normŠŠl meer. Geweldig!!

http://www.lightmalls.com/sky-ray-7t...50-battery-set

Staat natuurlijk nog veel meer moois op die site.
    Ook Headlights bijvoorbeeld.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erny Bekijk Berichten
    Tjeemig... @MyronPrps wat een kanon!

Maar dat kan ook kleiner... Gister kwam vrind van mij langs en die is helemaal verslaafd aan (het bestellen van) ledlampjes, zaklantaarns van klein tot groot maar vooral erg fel, met oplaadbare accu's. Ik ben dan ook goed voorzien en dwing respect af als ik door de stad fiets. (En zo niet dan schijn ik die auto's recht in de snufferd... zal ze leren om mij te verblinden met hun groot licht of af te snijden... )

Gisteren had hij zn nieuwe SkyRay bij zich... Alle mensen wŠt een licht!!! Echt niet normŠŠl meer. Geweldig!!

http://www.lightmalls.com/sky-ray-7t...50-battery-set

Staat natuurlijk nog veel meer moois op die site.
    Ook Headlights bijvoorbeeld.
    Haha leuk he

Die skyray is ook een joekel inderdaad! best zwaar ook maar ook een zee van licht!

Zulke sites zijn niet goed voor je, eem snuustern en hoppa winkelmandje weer vol.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Is maar een heel kleintje hoor [MENTION=2431]MyronPrps[/MENTION], past in je hand, lijkt op een cameralens... vond die van mn vrind gister niet echt zwaar. Met accu aan snoertje erbij... Waar heb je het vermelden van het gewicht gevonden trouwens? Zie het niet zo snel staan...
    Het is maar goed dat mijn portemonnee leeg is dus de winkelmandjes moeten ook leeg blijven... (das lastig, ook bij de messenshops... ben zoekende).

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Naast mijn Olight S10 baton, heb ik mezelf blijgemaakt met de aanschaf van het iets grotere broertje in de reeks van de Batons: De Olight S15R Baton. Deze is op te laden op een docking station. Uiteraard is ook gewoon de batterij te verwijderen, op te laten of een nieuwe heroplaadbare batterij te plaatsen. Multifunctionaliteit is voor de EDC van een prepper nooit weg.

Ik hou de standaard S10 Baton aan de sleutelbos (Mijn echte EDC, aangezien ik ook een sub-EDC hanteer) vanwege de compacte vorm, gewicht en uiteraard kwaliteit.

Hieronder een review van de oplaadbare zaklampen van Olight
    https://www.youtube.com/watch?v=4HU6sy9G-t8

Hopen dat dit mensen kan helpen aan een kwalitatief lampje voor de day-to-day dingetjes

C
    Your knife and mind: Both can cut through thick situations if sharpened correctly.

Hier doen wij wat we wťl kunnen doen voor onszelf ipv alleen te klagen. Toch?

Prepping: How to turn your life from boring to Epic!

DRD28
    Guest
    Ik koop van die pakketjes van de action met 5 zaklampen er ininclusief batterijen voor 8eure hahahaha

Oow ja ik heb ook ergens een walther lamp.

Ik ben vooral fan van hoofdlampjes met ledjes.

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Nou... [MENTION=2721]DRD28[/MENTION], hoop dat je dan ook nog lacht als je die lampjes heel hard nodig hebt en ze het opeens niet meer doen.
    Want die Actionlampjes hebben daar wel een handje van. Heb namelijk ondertussen ook een doosje vol van die dingen liggen... en die doen het allen niet meer... Dus wees gewaarschuwd.

De goedkope oplaadbare felle ledlampjes (kopieŽn van de prachtige Olights o.a.) via Aziatische sites zijn kwalitatief beduidend beter en betrouwbaarder. (Maar natuurlijk niet zo goed als het Žchte werk!! Vooral de accu's zijn natuurlijk niet van topkwaliteit).
    Bijvoorbeeld: voor een ongeveer 14 cm lang, lekker fel, Ledlampje met verschillende standen, mťt extra accu ťn oplader ťn fietsbevestingsklem betaalde ik 20 euro... En die doen het nog steeds erg goed.

Zou, gezien mijn ervaringen, in een noodsituatie niet afhankelijk willen zijn van de Actionzaklampjes maar eerder van de Aziaten. Tot ik het duurdere spul kan veroorloven dan en mij dan weer een stapje hoger in de kwaliteitshiŽrarchie beweeg.
    Laatst gewijzigd door Erny; 22-11-15 om 21:20.

DRD28
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erny Bekijk Berichten
    Nou... [MENTION=2721]DRD28[/MENTION], hoop dat je dan ook nog lacht als je die lampjes heel hard nodig hebt en ze het opeens niet meer doen.
    Want die Actionlampjes hebben daar wel een handje van. Heb namelijk ondertussen ook een doosje vol van die dingen liggen... en die doen het allen niet meer... Dus wees gewaarschuwd.

De goedkope oplaadbare felle ledlampjes (kopieŽn van de prachtige Oligts o.a.) via Aziatische sites zijn kwalitatief beduidend beter en betrouwbaarder. (Maar natuurlijk niet zo goed als het Žchte werk!! Vooral de accu's zijn natuurlijk niet van topkwaliteit).
    Bijvoorbeeld: voor een ongeveer 14 cm lang, lekker fel, Ledlampje met verschillende standen, mťt extra accu ťn oplader ťn fietsbevestingsklem betaalde ik 20 euro... En die doen het nog steeds erg goed.

Zou, gezien mijn ervaringen, in een noodsituatie niet afhankelijk willen zijn van de Actionzaklampjes maar eerder van de Aziaten. Tot ik het duurdere spul kan veroorloven dan en mij dan weer een stapje hoger in de kwaliteitshiŽrarchie beweeg.
    Haha ja ieder zij ding he. Ik heb ook over een surefire nagedacht.. was wat duur. En ja dan maak je keuzes. De walther is best een prima lamp. Maar in de 12 jaar dat ik nu actief in het bos rond hang zijn hoofdlampjes echt mijn keuze. Petzl is echt uber. Maar ik vind die van de action eigenijk nog niet zo slecht.

ghostwhiper
    Guest
    heb inmiddels 3 olights omdat ze zo goed bevallen.
    een bevriende jager gebruikt inmiddels ook een olight inplaats van de lompe maglite die stroom vreet.

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2013
    als zaklamp liefhebber kan ik je ten zeerste de convoy s2 aanraden. Maakt wel gebruik van 18650 batterijen dus in een noodsituatie kun je er geen AA's in doen.
    Als de knappe koppen onder ons nu eens lang houdbaar bier uitvinden...

Vergelijkbare onderwerpen

1. Welke tas is voor mij geschikt
    Door hailbaal in forum Rugzakken en tassen
    Reacties: 31
    Laatste Bericht: 01-05-15, 18:49
  2. Muggenval (geschikt bij een muggenplaag)
    Door Tom in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 14-06-14, 10:52
  3. Welke zaklamp?
    Door Exate in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 29
    Laatste Bericht: 09-03-14, 21:50
  4. Reacties: 55
    Laatste Bericht: 21-05-13, 19:07
  5. is een bbq geschikt om op te koken?
    Door Zanshin in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 9