Ga naar inhoud
GENEGEERD

Leren sheath voor Kampman knife


deimos

Aanbevolen berichten

Leren sheath in rawstyle voor brute forged Kampman mes,

ik heb geprobeerd de sheath in de zelfde stijl te maken als het mes.

De schede is gemaakt van 4 mm dik tuigleer zonder gebruik van machines, garen, of nieten ALLEEN leer dus en een geweerknopje voor de sluiting.

De zijkant van de schede is dicht gemaakt met leren pluggen, de beltloop en de firesteel zijn bevestigd aan de strap en dus afneembaar.

qHAzJoh.jpg

Qelcgfq.jpg

wYN0lIW.jpg

aJ9cS2h.jpg

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

thx ik hou het al een tijdje in de gaten hoor maar was met de ontwikkeling van mn sheaths en riemen nog niet klaar (als dat al ooit lukt) maar nu kan ik ze wel laten zien denk ik.

Ik probeer waar mogelijk leer te gebruiken en zo min mogelijk ander materiaal, verder als het om de een of andere reden nodig is zal ik om te naaien een syntetic seniw gebruiken omdat niets sterker is dan dat, en koper of messing als er toch al metaal aan moet, verder gebruik ik normaal geen machines, waardoor er een used look ontstaat en als vet gebruik ik vet op basis van amandelolie of bijenwas.

waar mogelijk zal ik dus in of aan of met leer monteren.

Laat maar ns horen wat je ervan vindt.

gr jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx ik hou het al een tijdje in de gaten hoor maar was met de ontwikkeling van mn sheaths en riemen nog niet klaar (als dat al ooit lukt) maar nu kan ik ze wel laten zien denk ik.

Ik probeer waar mogelijk leer te gebruiken en zo min mogelijk ander materiaal, verder als het om de een of andere reden nodig is zal ik om te naaien een syntetic seniw gebruiken omdat niets sterker is dan dat, en koper of messing als er toch al metaal aan moet, verder gebruik ik normaal geen machines, waardoor er een used look ontstaat en als vet gebruik ik vet op basis van amandelolie of bijenwas.

waar mogelijk zal ik dus in of aan of met leer monteren.

Laat maar ns horen wat je ervan vindt.

gr jos

Prachtige sheat eerlijk waar! Ook de messen van Igor zijn fantastisch uiteraard!

Kortom knife en sheath om trots op te zijn! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...