Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 42 van de 42
    Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Ik denk zeker wel dat heel veel mensen onbewust preppen. Als ik zo om me heen kijk dan zie ik militaire en geneeskundige training, brandblussers en signalering, moestuinen, kippen, voorraden, (near) off grid leven, regentonnen, zonnepanelen, kasten vol met boeken over planten en DIY, 27mc zenders, etc. etc. Zo gek doen de meeste mensen het nog niet!

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apex Bekijk Berichten
    Ik denk zeker wel dat heel veel mensen onbewust preppen. Als ik zo om me heen kijk dan zie ik militaire en geneeskundige training, brandblussers en signalering, moestuinen, kippen, voorraden, (near) off grid leven, regentonnen, zonnepanelen, kasten vol met boeken over planten en DIY, 27mc zenders, etc. etc. Zo gek doen de meeste mensen het nog niet!
    Veel mensen hebben tegenwoordig zonnepanelen, maar dat heeft weinig met preppen te maken. Dat doen ze alleen om de stroomrekening te drukken en soms voor het milieu. Aan een standaard zonne-installatie heb je ook niks als prep want die doet het namelijk niet meer wanneer het grid down is. Tenzij je een installatie hebt die los staat van het energie net heb je niks aan je zonnecellen wanneer je ze het hardst nodig hebt.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Trein
    Door Dreutel in forum Voertuigen
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 19-08-14, 13:52
  2. Britten gestrand door sneeuw
    Door NightOwl in forum Survival Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 26-01-13, 09:39

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten